DISKUZE K ČLÁNKU Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Valtteri Bottas prozradil, jak vážné to u nich bylo se spotřebou paliva na konci Velké ceny Kanady. Musel ho hodně šetřit, což málem využil Max Verstappen k jeho předjetí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 13.06.2018 07:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 12.06.2018 09:06
o nějaké ECO rally v rámci F1 rozhodně nestojím.… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2018 10:34
Tak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2018 08:24
V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A co například čísla z kvalifikace, kde ve třetím sektoru, který je o výkonu motoru ztratil Bottas na Vettlena 0,12 sekundy a Hamilton 0,29 sekundy?

Ty IN lidi to živí, takže nemají důvod říkat vždy pravdu, protože by se tu pravdu dozvěděla konkurence, a to jaksi není v jejich zájmu ji vždy sdělovat. A na druhou stranu, jaký mám asi já tak důvod si vymýšlet, když mě Formule 1 neživý?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

217.31.62.XXX
To je nadsazené, 40 koní by v Kanadě dělalo téměř sekundu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

217.31.62.XXX
Co se prej rika o techto motorech je, ze ztraceji cca 0,5-1% na 1000km, takze to muze delat neco mezi 20-40 konmi na 7 zavodu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

217.31.62.XXX
Ještě tedy bude zajímavé jak to bude se Sainzem.... 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

217.31.62.XXX
A jake lepsi a duveryhodnejsi cisla jsi schopen tedy dolozit ty, abys nejak dokazal obhajit svoji vlastni teorii, jak to udajne v Kanade bylo, kdyz odmitas cisla lidi, kteri jsou in a nemaji duvod si narozdil od tebe vymyslet?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

217.31.62.XXX
No ale berte v potaz, že druhý motor je silnější, lepší než první uplně nový.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

217.31.62.XXX
Tak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z F1, kteří s motory dělají. Starý motor např. v kvalifikační výkonnosti Hamiltona v Montrealu nehrál skoro žádnou roli, jak sám řekl [odkaz na stránku]

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

217.31.62.XXX
Tyhle čísla co si někdo cucá z prstu beru dlouhodobě z rezervou. Pokud jsou motory tavěné tak aby vydržely cca. 7 závodních víkendů, tak je celkem jasné, že motor co jede sedmý závod je na tom s kondicí jinak než nový zaběhlý motor co jede první závod. Pokud by to tak nebylo, nebyl yb důvod první motor v kanadě nenasadit, a posouvat ho do Maďarska, které je na výkon motoru mnohem méně závislé.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

217.31.62.XXX
Podle inženýrů degradace "starého" (v Kanadě nebyl použit po plánované životnosti, jednu velkou cenu měl ještě odjet - Maďarsko) motoru Mercedesu dělala 0,05 s, dle nejpesimističtějších údajů max. 0,1 s. Týmy mohly používat i power módy.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

217.31.62.XXX
Jestli si dobre pamatuji, tak ty opotrebovane motory zase tak dolu s vykonem nejdou. Snad neco kolo 30 koni za 7 zavodu, jestli si to dobre pamatuji tak to bylo 0,5% na 1000km. Kdyz ale pripoctem upgrade Ferrari, tak asi muzes mit pravdu, protoze pri nizsi spotreba a lepsi praci s pneu to bude rozdil velmi slusny. Az prijde Mercedes s upgradem, tak verim, ze budou minimalne na urovni Ferrari.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

217.31.62.XXX
o nějaké ECO rally v rámci F1 rozhodně nestojím. dozvědět se dva dny po dojetí do cíle, že to vlastně bylo napínavé je opravdu výsměch. tuplem když po neuvěřitelné chybě odpovědných na můstku nad tratí to vlastně ani napínavé nebylo..........

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

217.31.62.XXX
Podle mě v Montrealu rozhodovaly motory, nový motor Ferrari byl z principu účinnější než opotřebovaný motor Mercedesu, díky tomu mělo Ferrari vyšší výkon při nižší spotřebě. Druhá věc je, že možná o fous lépe hospodařilo s pneumatikama.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

217.31.62.XXX
V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné pneu prostě Mercedesu neskutečně pomohly. Ve Francii je proto jasný favorit

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama