DISKUZE K ČLÁNKU Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Valtteri Bottas prozradil, jak vážné to u nich bylo se spotřebou paliva na konci Velké ceny Kanady. Musel ho hodně šetřit, což málem využil Max Verstappen k jeho předjetí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 13.06.2018 07:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 12.06.2018 09:06
o nějaké ECO rally v rámci F1 rozhodně nestojím.… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2018 10:34
Tak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2018 08:24
V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já si myslím, že doba, kdy po konci životnosti se motor doslova rozsypal, je už pryč. Technika je dneska dost složitá a předčasné nasazení nového motoru je díky penalizacím dost bolestivé. Proto si myslím, že i po odjetí sedmi závodů nemůže být ten pokles výkonnosti velký. Motoráři by tím byli vlastně sami proti sobě, kdy v sedmém závodě by je konkurence válcovala díky většímu výkonu. Jak píše Petr, ten rozdíl ve výkonnosti je tam zanedbatelný, spíše je to o sladění vozu s motorem a to se asi teď Mercedesu podařilo hůře.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Rozdíl ve výkonech je klíčový v kvalifikaci, kdyby měl Mercedes nový výkonnější motor, tak možná vyhrál kvalifikaci, a pak mohl v klidu bránit první pozici. A ono se v kvaldě mnohem pohodověji ždíme nový motor, než motor v poslední etapě životnosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Karma 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Presne. Dnes u beznych aut, kde je vykon okolo 100kW je rozdil take v radu par jednotek koni. Vychazi to jak rikas 2-4 kone, ale 2 kone pri vykonu 1000 koni je hodne vtipne resit 03 Do 5 koni to beru pomalu jak nemeritelne a vyrobne neresitelny rozdil u takoveho vykonu, jiste tam maji nejakou toleranci pri vyrobe.
Ikdyz vlastne ten spalovak ma neco okolo 850 koni a zbytek asi dela ERS. Takze ta ztrata 0,5% bude tak okolo 15koni (mozna 10-15 dle technologie Mercedesu) po tech 7 zavodech na spalovaku. Dejme tomu, ze 40 koni udela 0,8s na kolo, tak tech 15 koni udela 0,2-0,3s na kolo a to neni tak hrozne.

Tezko se to muze porovnavat, pac nevime jak Ferrari jelo a ono to predjizdeni moc neslo, takze nemuselo zdimat motor treba naplno. Uvidime, az Mercedes predstavi novinku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak pokud by byla pravda že 40 koní dělá v Montrealu sekundu a že motor degraduje maximálně o 0,05-0,1 sekundy, tak by to pak v byla degradace o 2-4 koně... a to je rozdíl který bude mezi jednotlivými motory stejného výrobce na brzdě.

Na druhou stranu Ferrri představilo nový motot, a Shell údajně nové palivo a maziva... a pokud by ten nový motor Ferrari plus paliva a maziva přinesl jen deset koní, tak to dělá 0,25 sekundy na kolo... a to je rozdíl mezi Sebem a Lewisem v kvalifikaci. Ale jsou to jen teoretická čísla.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Drou to nahranum jak s vykonem tak s hmotnosti. Bude to jiste spickovy motor 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
A nepredvidal letos nebo loni nekdo z okruhu F1, ze Mercedes v F1 skonci do par let? Nakonec aby se to tak nejak nepotkalo s tema emisema a Mercedes opravdu nedodaval jen motory. Byla by skoda ztratit takto silneho soupere 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Mercedes má problém, našli mu v autech (diesel) softwáre co naoko snižuje emise.
Tak jen doufejme, že to neovlivní F1. Což by se mohlo stát...to bude drahé. Pokud to maj i v USA, maj problém. A velkej..

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo to jsem chtěl říci, takhle se to bohužel počítat nedá.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No spiše se vytáhlo sponzorstvím. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak jasně, že je to i o odporu šasi, ale to zrovna není věc v které by Mercedes na Ferrari dlouhodobě ztrácel. co jsem viděl v závodě když jezdil Ham za Ricim, tak po vlásence na těch dvou rovinkách Ham na Riciho vždy trochu ztratil. Ano mohlo to být nastavením.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.134.XXX
Ferrari taky dost děkovalo Shellu, takže asi se s novým palivem a mazivem vytáhl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak není důvod tomu všeobecně s nějakou tou odchylkou věřit.Asi to bude motor od motoru různé, ale vidtelně ne zásadní.

Jsem zvědav, zda Mercedes dá ty motory dokupy. Moc času nemají...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Takze muze byt neco pravdy na tom, ze by ho vice zdimali, aby ten vykon kompenzovali. Nechce se mi verit, ze by po 7 zavodech byla u techto zavodnich motoru po 5000km ztrata vykonu jen 3-5 kone, pri vykonu predpokladanych 1000koni. To snad ani nemuzou na dynu pomalu namerit tak maly rozdil, nevim 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano přehříval se mu....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak si porovnej stejnej motor Renaultu v Mclarenu a třeba Renaultu, nedej bóže RB v kvaldě 3 sektor. Asi různá degradace že jo... 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nejsem úplně nejsilnější v jazycích, ale i tak mě přišlo, že si Lewis už někdy od desátého kola stěžoval na problémy s výkonem svého motoru?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
To nerikam, ze je to nebo neni nadsazene, ze je to 40 koni, ale rikaji to lidi z Hondy, ze se pro tyto male motory predpoklada takovato degradace vykonu. Nerikam ze je to namerene, jen uvazovane.
Nakonec to muze byt pro F1 motory s nejakymi super trecimi vrstvami co treba pouziva i Mercedes 0,3-0,4% a pak to muze byt snizeni vykonu jen 10 koni.
Je otazka, jestli pak nepouzivaji o neco vykonejsi mod motoru a tu ztratu pak nejak trochu nekompenzuji. To ja netusim, nejak jsem se o to ani nezajimal.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Asimo97

Asimo97

217.31.62.XXX
Otázkou je, na kolik Mercedes "mlží". Oni to dělají často a rádi.

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama