DISKUZE K ČLÁNKU Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku
Valtteri Bottas prozradil, jak vážné to u nich bylo se spotřebou paliva na konci Velké ceny Kanady. Musel ho hodně šetřit, což málem využil Max Verstappen k jeho předjetí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 2 lidé)
12.06.2018 08:24
V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel003302
07:50 13.06.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
uzivatel001639
12:55 12.06.2018 89.111.77.XXXA nepredvidal letos nebo loni nekdo z okruhu F1, ze Mercedes v F1 skonci do par let? Nakonec aby se to tak nejak nepotkalo s tema emisema a Mercedes opravdu nedodaval jen motory. Byla by skoda ztratit takto silneho soupere
-
-
Mansell_fan
12:05 12.06.2018 37.188.134.XXXFerrari taky dost děkovalo Shellu, takže asi se s novým palivem a mazivem vytáhl. -
Mansell_fan
08:24 12.06.2018 217.31.62.XXXV Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné pneu prostě Mercedesu neskutečně pomohly. Ve Francii je proto jasný favorit-
airwar1939
08:33 12.06.2018 217.31.62.XXXPodle mě v Montrealu rozhodovaly motory, nový motor Ferrari byl z principu účinnější než opotřebovaný motor Mercedesu, díky tomu mělo Ferrari vyšší výkon při nižší spotřebě. Druhá věc je, že možná o fous lépe hospodařilo s pneumatikama.-
uzivatel001639
10:09 12.06.2018 217.31.62.XXXJestli si dobre pamatuji, tak ty opotrebovane motory zase tak dolu s vykonem nejdou. Snad neco kolo 30 koni za 7 zavodu, jestli si to dobre pamatuji tak to bylo 0,5% na 1000km. Kdyz ale pripoctem upgrade Ferrari, tak asi muzes mit pravdu, protoze pri nizsi spotreba a lepsi praci s pneu to bude rozdil velmi slusny. Az prijde Mercedes s upgradem, tak verim, ze budou minimalne na urovni Ferrari. -
-
airwar1939
10:27 12.06.2018 217.31.62.XXXTyhle čísla co si někdo cucá z prstu beru dlouhodobě z rezervou. Pokud jsou motory tavěné tak aby vydržely cca. 7 závodních víkendů, tak je celkem jasné, že motor co jede sedmý závod je na tom s kondicí jinak než nový zaběhlý motor co jede první závod. Pokud by to tak nebylo, nebyl yb důvod první motor v kanadě nenasadit, a posouvat ho do Maďarska, které je na výkon motoru mnohem méně závislé.-
Petr
10:34 12.06.2018 217.31.62.XXXTak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z F1, kteří s motory dělají. Starý motor např. v kvalifikační výkonnosti Hamiltona v Montrealu nehrál skoro žádnou roli, jak sám řekl [odkaz na stránku] -
-
airwar1939
11:30 12.06.2018 176.74.141.XXXA co například čísla z kvalifikace, kde ve třetím sektoru, který je o výkonu motoru ztratil Bottas na Vettlena 0,12 sekundy a Hamilton 0,29 sekundy?
Ty IN lidi to živí, takže nemají důvod říkat vždy pravdu, protože by se tu pravdu dozvěděla konkurence, a to jaksi není v jejich zájmu ji vždy sdělovat. A na druhou stranu, jaký mám asi já tak důvod si vymýšlet, když mě Formule 1 neživý?-
-
airwar1939
12:14 12.06.2018 176.74.141.XXXTak jasně, že je to i o odporu šasi, ale to zrovna není věc v které by Mercedes na Ferrari dlouhodobě ztrácel. co jsem viděl v závodě když jezdil Ham za Ricim, tak po vlásence na těch dvou rovinkách Ham na Riciho vždy trochu ztratil. Ano mohlo to být nastavením.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek