Tento víkend představí své vylepšené motory také Renault a Mercedes, Ferrari je u svých zákazníků nasadilo už minule v Monaku. Na okruhu Gillese Villeneuva se nacházejí dlouhé rovinky, kde jejich výkon hraje důležitou roli. "Motorům se dostává dobré cvičení a spotřeba paliva je důležitým faktorem," uvádí Honda, která po loňském rozchodu s McLarenem letos spolupracuje s Toro Rosso.
Na co se může těšit v Kanadě? "Pro tento podnik představíme novou pohonnou jednotku, nasadíme ji do obou vozů," potvrzuje technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe. "Zlepšení doznal zejména na ICE [motor s vnitřním spalováním], soustředili jsme se na zlepšení výkonnosti."
"Montreal je známý svými dlouhými rovinkami, kde se jezdí 60 % na plný plyn. Následují po pomalých zatáčkách, což znamená, že je důležitá dobré ovladatelnost a rychlé odezvy turba. To všechno znamená, že pohonná jednotka je tady jedním z klíčových prvků. Proto zde výrobci motorů tradičně nasazují svá vylepšení," vysvětluje Tanabe.
"Využívání energie je náročné a spotřebu paliva je také nutné pečlivě sledovat. Safety car se objevil v mnoha Velkých cenách Kanady, proto musíme být připraveni reagovat a dělat ta správná strategická rozhodnutí, abychom dosáhli dobrého výsledku," uzavírá technický ředitel Hondy.