K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Ferrari v Monaku použilo nové zadní zavěšení

-haj, 26. května 2018, 23:16 Google+

Ferrari se nakonec v Monaku odhodlalo k použití nového zadního zavěšení. Ve čtvrtečních trénincích přitom Italové ještě zkoušeli starou verzi. Dnes ale rudé vozy vyjeli s novým řešením.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sebastian Vettel v tréninku v Monaku

Sebastian Vettel v tréninku v Monaku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Nové rameno zavěšení má agresivnější tvar tak, aby zlepšilo aerodynamickou efektivitu na zádi monopostu SF71H. Původně byla tato novinka představena již ve Španělsku, ale nakonec zde nebyla nasazena do závodu. Tým měl obavy o její fungování hlavně v závodě na delších jízdách.

Mezi oběma závody však tým zapracoval a do Monaka jej přivezl znovu. Ve čtvrtek však Ferrari jezdilo se starou verzí - Vettel obsadil v tréninku třetí místo se ztrátou 0,5 s na vítězného Ricciarda. Ale v sobotu dopoledne v tréninku již byly vozy vybaveny novým řešením. 

img-responsive

I nové zavěšení pomohlo Ferrari porazit Mercedes v dnešní kvalifikaci | foto: Scuderia Ferrari

Podle Garyho Andersona, bývalého technického ředitele a v současnosti experta 'Autosportu', toto nové řešení možná lehce změnilo geometrii monopostu, ale primárně zlepšilo aerodynamiku v zádi vozu: "Řízení toku vzduchu z vnitřní strany kol vyžaduje spoustu křidélek na vnitřní straně zadních brzd.

To generuje vyšší přítlak přímo na zadní pneumatiky. Výhodou je, že vzduch nemusí jít přes celé zadní zavěšení. Tam se totiž jeho účinek mění s tím, jak se zavěšení pohybuje," přibližuje Anderson. 

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari v Monaku použilo nové zadní zavěšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Daniel Ricciardo s Red Bullem ve Španělsku

Renault donutil Red Bull ultimátem k dřívějšímu odchodu k Hondě, Abiteboul je spokojený

Kevin Magnussen ve Velké ceně Kanady skončil třináctý, stejně jako v Monaku nebo v Baku

"Ani soupeři nechápou, jakou máme smůlu," diví se Haas

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL33 v Monaku

McLaren reaguje na kritiku svého bývalého šéfa Whitmarshe, který je ochoten se vrátit

Turbomotor Renaultu

"B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Lewis Hamlton se po Kanadě propadl v šampionátu za Sebastiana Vettela

Mercedes po analýze pochopil, proč v Kanadě nebyl rychlejší. Co čeká ve Francii? + VIDEO

Renaulty ve Velké ceny Kanady

"Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (13:00 - 14:00)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Daniel Ricciardo v Monaku

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen podle Hornera musí přestat dělat chyby

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Mercedes už nemá to nejlepší auto, ale pochybovat o titulu by bylo známkou slabosti"

  2. Boullier vysvětluje, proč se McLaren chce i nadále soustředit na vývoj letošního vozu

  3. Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

  4. "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

  5. Kde nám to drhne, milá F1?

  6. Mercedes po analýze pochopil, proč v Kanadě nebyl rychlejší. Co čeká ve Francii? + VIDEO

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud