Ferrari v Monaku použilo nové zadní zavěšení

-haj, 26. května 2018, 23:16 Google+

Ferrari se nakonec v Monaku odhodlalo k použití nového zadního zavěšení. Ve čtvrtečních trénincích přitom Italové ještě zkoušeli starou verzi. Dnes ale rudé vozy vyjeli s novým řešením.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sebastian Vettel v tréninku v Monaku

Sebastian Vettel v tréninku v Monaku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Nové rameno zavěšení má agresivnější tvar tak, aby zlepšilo aerodynamickou efektivitu na zádi monopostu SF71H. Původně byla tato novinka představena již ve Španělsku, ale nakonec zde nebyla nasazena do závodu. Tým měl obavy o její fungování hlavně v závodě na delších jízdách.

Mezi oběma závody však tým zapracoval a do Monaka jej přivezl znovu. Ve čtvrtek však Ferrari jezdilo se starou verzí - Vettel obsadil v tréninku třetí místo se ztrátou 0,5 s na vítězného Ricciarda. Ale v sobotu dopoledne v tréninku již byly vozy vybaveny novým řešením. 

img-responsive

I nové zavěšení pomohlo Ferrari porazit Mercedes v dnešní kvalifikaci | foto: Scuderia Ferrari

Podle Garyho Andersona, bývalého technického ředitele a v současnosti experta 'Autosportu', toto nové řešení možná lehce změnilo geometrii monopostu, ale primárně zlepšilo aerodynamiku v zádi vozu: "Řízení toku vzduchu z vnitřní strany kol vyžaduje spoustu křidélek na vnitřní straně zadních brzd.

To generuje vyšší přítlak přímo na zadní pneumatiky. Výhodou je, že vzduch nemusí jít přes celé zadní zavěšení. Tam se totiž jeho účinek mění s tím, jak se zavěšení pohybuje," přibližuje Anderson. 

Vytisknout

Diskuze: Ferrari v Monaku použilo nové zadní zavěšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Daniel Ricciardo v Monaku

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen podle Hornera musí přestat dělat chyby

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud