DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 22.05.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 19.05.2018 14:03
Roco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2018 18:15
Aha, takže tím, že ty ztráty jsou menší tak… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 18.05.2018 13:41
Vypadá to bledě. Nejsou schopní za rok vývoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ano, přiznali. Vzhledem k tomu, že v Monaku zaostávali pouze 0,273s se zjevně slabším motorem (což přiznal zase Renault), tak to považuji za srovnatelné se špicí. Ikdyby měli šasi z konce sezony, k vítězstvím na začátku by to nevedlo.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                Šasi srovnatelné se špičkou... Jasně :D to mi stačí, dal nemá cenu diskutovat

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          To těžko, oni chtějí nasadit nejlehčí MGU - K že všech výrobců a ten rozdíl je cca 3 kg. Jinak z pohledu výkonnosti je důležitější MGU - H, který má neomezený přínos energie.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama