DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?
Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002995
12:28 19.05.2018 178.255.168.XXXTakže už se píše, že aktualizace nebude taková jaká se plánovala a to kvůli spolehlivosti, ale že aspoň něco bude. Taffin, ale nechce říci co to bude. Graham by to mohl komentovat, že výrobce nestíhá a měl by pravdu. Čekám, že Boullier řekne že aktualizace přinesla 3 koně, tak jak to umí.
Když si vzpomenu na článek, že Renault žádal zmražení motorů na roky 19 a 20, je jasné, že tu něco nehraje. Jakmile se oznámí specifikace motorů pro rok 2021, tak je vývoj stávající jednotky u Renaultu mrtvý totálně. Již dnes je polomrtvý, natož potom. Renault si nemůže dovolit vyvíjet dva motory, resp. nový na poslední chvíli, protože by to byl nespolehlivý a nevýkonný propadák. Je tedy jasné jak na tom bude RB s Renaultem do konce roku 2020.
Dnes a včera si opakovaně Horner a Marko stěžovali na nedostatek výkonu ve kvaldě, že jim chybí neustále ty kvali módy, díky kterým ztrácejí 0,3-0,5s, resp. cca 25-30 koní.
Je vidět že s Renaultem to do roku 2020 nemá budoucnost, takže jsem zvědav na RB co předvede.-
HellHogr
14:03 19.05.2018 89.24.50.XXXRoco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a Mercedes se posouvají dopředu, ale Renault ztrátu ztenčuje, to znamená, že odvádí dobrou prác, nejsou daleko od nich a potvrdial to i Q v Barceloně, prostě Honda není řešení a to ví všichni, ale Renautl necche RB už víc a jestli si myslí, že Honda je pro ně jako RB lepší tak ať jdou-
uzivatel002995
17:30 19.05.2018 178.255.168.XXXKdo že potvrdil, že nejsou daleko od nich, kdo je to ten tajemný Q?
Když se podívám na kvaldu ve Španělsku za roky 16,17,18, tak je to za obě auta cca 0,7-1,1s a 0,55-1s a 0,65-0,65s, takže průměrně cca 0,7s za všechny roky, takže co pořád dotahují? Pořád dotahují rok starý motor a nic víc. pro RB ztráta času, s tímto vývojem jsou do roku 2020 mimo a po tom rovněž, protože základem příštích motorů je spalovák stejný a ten Renault neumí.-
-
uzivatel002995
19:43 20.05.2018 178.255.168.XXXČemu tvá inteligence nerozumí, třeba tomu, že letos RB tolik nezachrápal se šasím jako loni a ztrácel ve Španělsku s oběma autama 0,65s? Loni zachrápal a s jedním ztrácel 0,55 a 1s. Když teda tak zachrápal a auto bylo pomalejší, tak jak mohl zajet 0,55s ztrátu s nižším výkonem než letos?
To je zbytečná debata. Loňská ztráty Hondy byla na Renault cca 40 koní a Renault ztrácel dalších 40 koní.
To že Honda letos ztrácí stejných 80 koní je stejný nesmysl, který si tady nalháváš a další fandové Renaultu resp. McL. To že Honda ztrácela na konci roku těch 80 koní byla také proto, že ty poslední specifikace motoru již McL nedostal a další vývoj této jednotky jí posunul mnohem dále.
Takže je jasné, že je dnes Honda Renaultu mnohem blíže a než loni je mu rozhodně blíže než je Renault blíže špičce. Už vidím, jak Renault dnes ztrácí 25 koní a Honda 80 koní a RB váhá jestli si nepolepší. To ne naprosto zcestná představa, která nedává vůbec žádný smysl. Rozhodně je mnohem blíže pravdě odhad, který vychází z čísel a článků a to, že ztráta Renaultu je cca neměnná, tedy 40 v závodě a 70 koní ve kvaldě a Honda v závodě ztrácí na Renault pouze 15 koní. Pak dává vše smysl i ten zájem Hondy.
Horner dnes, včera znovu potvrdil, že do konce měsíce žádné rozhodnutí RB ohledně motorů neda. Pokud se táhne padockem info o tom, že Honda do Kanady přiveze 2x výkonější upgrade než Renault, tzn. cca 30 koní.
Tvé čísla jsou totální nesmysl a žádným článkem nepodložená.
-
uzivatel002995
21:35 20.05.2018 178.255.168.XXXJinak teď se na dlaším zdroji objevilo info, že Honda by měla posílit o 20 koní, takže je to další číslo. Takže jednou to bylo 30, pak 40 a za poslední dva dny to jsou čísla 30 a také 20. Takže uvidíme kde bude pravda-
HellHogr
22:13 20.05.2018 89.24.50.XXXHele já jenom, ten termín si neurčuje RB jsou to smluvně závazný termíny, pokdu tohle RB nedodrží bude muset k Hondě a pokud postupuje takm že teď neví jestli jít k Hondě, tak určitě Honda neztrácí 15 koní na Renault navíc Renault 70 koní v Q rozhodně neztrácí, to by ty mezery byly podstatně větší to za a a za be RB nejlepší šasi v poli možná má, ale rozhodně ne o tři a více desetin před Mercedesem a Ferrari, takže si nalhávat větší ztrátu Renaultu je nesmysl viz pozice továrního týmu a McL oproti ostatním týmu využívající Mercedes respektive Ferrari PJ-
uzivatel002995
23:08 20.05.2018 178.255.168.XXXJá neříkám, že si termín určuje RB. Říkám jen, že nějaký je stanovený a říkám, že Horner o víkendu řekl, že termín nedodrží. To by mělo znamenat, že ho nedodrží a že se musí něco stát. Jedna možnost je přechod na Hondu a druhá možnost o které se už dnes opět mluví, že se termín opět posune. Takže uvidíme co bude. Pokud by Renault opravdu o RB nestál tak by nedávalo moc smysl ho nějak znovu posouvat. Pokud se RB vystavuje až takovému riziku, tak tam prostě nemůže být velká ztrata, jinak by se RB nemohl odvolávat na to, že chce ten motor který bude silnější. Pokud by byl rozdíl 40-50 koní, tak by bylo jasné, že to asi do Kanady těžko Honda dotáhne a i do konce roku by to bylo asi skoro nemožné, když i Renault bude aktualizovat.
Proč by nemohl mít RB lepší šasí než Mercedes nebo Ferrari o 0,3s?
Když se podíváme jak RB dokázal s atmo motory Renault bodovat ve kvaldách a to ty motory Renault byly opět slabší než špička a RB někdy kvaldu ve španělsku vyhrál rozdílem 1s, tak mi prostě dnes 0,3s nepřijde moc. Tak ale můžu se plést, protože na McL a jeho šasí (loni už jsem mu nevěřil, takže věřím že se tolik nepletuani dnes u RB) je letos vidět, že opravdové schopnosti a výkon Renaultu a Hondy dnes by jsme se dozvěděli až po výměně motoráře u RB. I z toho důvodu spíše fandím změně, aby jsme se dozvěděli jak to je a jaká bude změna příští rok. ale zase RB bude muset dost měnit šasí, takže minimálně půl roku to může být znát a porovnávat by se dalo až po létě 2019
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
07:33 19.05.2018 176.74.141.XXXDo konce kterého roku?
2016, jako chtěl předloni, nebo 2017 jako totéž chtěl loni? -
-
uzivatel002995
19:05 18.05.2018 178.255.168.XXXJenze Renault jako kazdy rok nepochopil, ze upgrade aby dotahl spicku musi byt vykonejsi nez konkurence a ne stejne vykony jsko bude predstavovat Ferrari. Ale chapu CA, ten vzdy dotahoval lonske motory a ten uz se nekam u konkurence neposune, takze ho snad Renault na konci roku dotahne
-
-
-
uzivatel003302
17:44 18.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
17:55 18.05.2018 77.236.218.XXXVyvoj je i o investicích.... četl jsem jak RB tvrdí, že Renault více do motoru investovat nechce, ač by mohl. Dosáhnout výkonu rychleji a ne postupně, holt Renault do toho více peněz nedá. I o tom to je...
Holt investují i jinde, nemají jen motorové oddělení. Nakonec oni musí nejdříve značně vylepšit šasko, lepší motor jim bude stačit až za rok, za dva....-
uzivatel002995
18:54 18.05.2018 178.255.168.XXXKdyz te tal ctu, tak koukam, ze si naivne myslis, ze az bude Renault chtit vsechno pujde a bude. Renault neustale dotahuje vykon rok starych motoru konkurenve a kdyz ho dozene je konkurence davno jinde. Pochop ze Mercedes ma nine penize a schopnejsi lidi. Az bude Renault chtit bude stejne velke kulove jako letos, loni, predloni.-
-
uzivatel002995
21:31 18.05.2018 178.255.168.XXXLoni nemělo Ferrari 1000 koní a před sezonou psali že je mají. Prostě se tam dostali a Renault mluvil o 950 koních Takže rozdíl snad zvládneš
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek