DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 22.05.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 19.05.2018 14:03
Roco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2018 18:15
Aha, takže tím, že ty ztráty jsou menší tak… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 18.05.2018 13:41
Vypadá to bledě. Nejsou schopní za rok vývoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Takže už se píše, že aktualizace nebude taková jaká se plánovala a to kvůli spolehlivosti, ale že aspoň něco bude. Taffin, ale nechce říci co to bude. Graham by to mohl komentovat, že výrobce nestíhá a měl by pravdu. Čekám, že Boullier řekne že aktualizace přinesla 3 koně, tak jak to umí.
    Když si vzpomenu na článek, že Renault žádal zmražení motorů na roky 19 a 20, je jasné, že tu něco nehraje. Jakmile se oznámí specifikace motorů pro rok 2021, tak je vývoj stávající jednotky u Renaultu mrtvý totálně. Již dnes je polomrtvý, natož potom. Renault si nemůže dovolit vyvíjet dva motory, resp. nový na poslední chvíli, protože by to byl nespolehlivý a nevýkonný propadák. Je tedy jasné jak na tom bude RB s Renaultem do konce roku 2020.
    Dnes a včera si opakovaně Horner a Marko stěžovali na nedostatek výkonu ve kvaldě, že jim chybí neustále ty kvali módy, díky kterým ztrácejí 0,3-0,5s, resp. cca 25-30 koní.
    Je vidět že s Renaultem to do roku 2020 nemá budoucnost, takže jsem zvědav na RB co předvede.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Roco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a Mercedes se posouvají dopředu, ale Renault ztrátu ztenčuje, to znamená, že odvádí dobrou prác, nejsou daleko od nich a potvrdial to i Q v Barceloně, prostě Honda není řešení a to ví všichni, ale Renautl necche RB už víc a jestli si myslí, že Honda je pro ně jako RB lepší tak ať jdou 03

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Kdo že potvrdil, že nejsou daleko od nich, kdo je to ten tajemný Q? 03
        Když se podívám na kvaldu ve Španělsku za roky 16,17,18, tak je to za obě auta cca 0,7-1,1s a 0,55-1s a 0,65-0,65s, takže průměrně cca 0,7s za všechny roky, takže co pořád dotahují? Pořád dotahují rok starý motor a nic víc. pro RB ztráta času, s tímto vývojem jsou do roku 2020 mimo a po tom rovněž, protože základem příštích motorů je spalovák stejný a ten Renault neumí.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Aha, takže tím, že ty ztráty jsou menší tak přepočítáš na průměr za předchozí sezony, vlemi inteligentní postup, tak ať jdou k Hondě, když je tak skvělá a ztrácí jen 80 koní 18

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            Čemu tvá inteligence nerozumí, třeba tomu, že letos RB tolik nezachrápal se šasím jako loni a ztrácel ve Španělsku s oběma autama 0,65s? Loni zachrápal a s jedním ztrácel 0,55 a 1s. Když teda tak zachrápal a auto bylo pomalejší, tak jak mohl zajet 0,55s ztrátu s nižším výkonem než letos?

            To je zbytečná debata. Loňská ztráty Hondy byla na Renault cca 40 koní a Renault ztrácel dalších 40 koní.
            To že Honda letos ztrácí stejných 80 koní je stejný nesmysl, který si tady nalháváš a další fandové Renaultu resp. McL. To že Honda ztrácela na konci roku těch 80 koní byla také proto, že ty poslední specifikace motoru již McL nedostal a další vývoj této jednotky jí posunul mnohem dále.
            Takže je jasné, že je dnes Honda Renaultu mnohem blíže a než loni je mu rozhodně blíže než je Renault blíže špičce. Už vidím, jak Renault dnes ztrácí 25 koní a Honda 80 koní a RB váhá jestli si nepolepší. To ne naprosto zcestná představa, která nedává vůbec žádný smysl. Rozhodně je mnohem blíže pravdě odhad, který vychází z čísel a článků a to, že ztráta Renaultu je cca neměnná, tedy 40 v závodě a 70 koní ve kvaldě a Honda v závodě ztrácí na Renault pouze 15 koní. Pak dává vše smysl i ten zájem Hondy.
            Horner dnes, včera znovu potvrdil, že do konce měsíce žádné rozhodnutí RB ohledně motorů neda. Pokud se táhne padockem info o tom, že Honda do Kanady přiveze 2x výkonější upgrade než Renault, tzn. cca 30 koní.
            Tvé čísla jsou totální nesmysl a žádným článkem nepodložená.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              178.255.168.XXX
              Jinak teď se na dlaším zdroji objevilo info, že Honda by měla posílit o 20 koní, takže je to další číslo. Takže jednou to bylo 30, pak 40 a za poslední dva dny to jsou čísla 30 a také 20. Takže uvidíme kde bude pravda 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.50.XXX
                Hele já jenom, ten termín si neurčuje RB jsou to smluvně závazný termíny, pokdu tohle RB nedodrží bude muset k Hondě a pokud postupuje takm že teď neví jestli jít k Hondě, tak určitě Honda neztrácí 15 koní na Renault navíc Renault 70 koní v Q rozhodně neztrácí, to by ty mezery byly podstatně větší to za a a za be RB nejlepší šasi v poli možná má, ale rozhodně ne o tři a více desetin před Mercedesem a Ferrari, takže si nalhávat větší ztrátu Renaultu je nesmysl viz pozice továrního týmu a McL oproti ostatním týmu využívající Mercedes respektive Ferrari PJ 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel002995

                  uzivatel002995

                  178.255.168.XXX
                  Já neříkám, že si termín určuje RB. Říkám jen, že nějaký je stanovený a říkám, že Horner o víkendu řekl, že termín nedodrží. To by mělo znamenat, že ho nedodrží a že se musí něco stát. Jedna možnost je přechod na Hondu a druhá možnost o které se už dnes opět mluví, že se termín opět posune. Takže uvidíme co bude. Pokud by Renault opravdu o RB nestál tak by nedávalo moc smysl ho nějak znovu posouvat. Pokud se RB vystavuje až takovému riziku, tak tam prostě nemůže být velká ztrata, jinak by se RB nemohl odvolávat na to, že chce ten motor který bude silnější. Pokud by byl rozdíl 40-50 koní, tak by bylo jasné, že to asi do Kanady těžko Honda dotáhne a i do konce roku by to bylo asi skoro nemožné, když i Renault bude aktualizovat.
                  Proč by nemohl mít RB lepší šasí než Mercedes nebo Ferrari o 0,3s?
                  Když se podíváme jak RB dokázal s atmo motory Renault bodovat ve kvaldách a to ty motory Renault byly opět slabší než špička a RB někdy kvaldu ve španělsku vyhrál rozdílem 1s, tak mi prostě dnes 0,3s nepřijde moc. Tak ale můžu se plést, protože na McL a jeho šasí (loni už jsem mu nevěřil, takže věřím že se tolik nepletuani dnes u RB) je letos vidět, že opravdové schopnosti a výkon Renaultu a Hondy dnes by jsme se dozvěděli až po výměně motoráře u RB. I z toho důvodu spíše fandím změně, aby jsme se dozvěděli jak to je a jaká bude změna příští rok. ale zase RB bude muset dost měnit šasí, takže minimálně půl roku to může být znát a porovnávat by se dalo až po létě 201903

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Do konce kterého roku? 12

    2016, jako chtěl předloni, nebo 2017 jako totéž chtěl loni?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Pesimistické prohlášení? Kde?
    Podle mě naopak dost pozitivní, až moc 13 Však Renault si zatím vedle Mercedesu a Ferrari neškrtá a najednou je chce dotáhnout 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      178.255.168.XXX
      Jenze Renault jako kazdy rok nepochopil, ze upgrade aby dotahl spicku musi byt vykonejsi nez konkurence a ne stejne vykony jsko bude predstavovat Ferrari. Ale chapu CA, ten vzdy dotahoval lonske motory a ten uz se nekam u konkurence neposune, takze ho snad Renault na konci roku dotahne 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Tyjo Renault dá jen základní info na veřejnost, které je spíš oblbování soupeřů a RB, aby šlo k Hondě a v diskuzi z toho udělají, jak Renault, který letos vyhrál závod a jeho týmy jsou na 3,4 a 5 místě v PK je nejhorší PJ na starotvním roštu 18 18

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vyvoj je i o investicích.... četl jsem jak RB tvrdí, že Renault více do motoru investovat nechce, ač by mohl. Dosáhnout výkonu rychleji a ne postupně, holt Renault do toho více peněz nedá. I o tom to je...

        Holt investují i jinde, nemají jen motorové oddělení. Nakonec oni musí nejdříve značně vylepšit šasko, lepší motor jim bude stačit až za rok, za dva.... 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Kdyz te tal ctu, tak koukam, ze si naivne myslis, ze az bude Renault chtit vsechno pujde a bude. Renault neustale dotahuje vykon rok starych motoru konkurenve a kdyz ho dozene je konkurence davno jinde. Pochop ze Mercedes ma nine penize a schopnejsi lidi. Az bude Renault chtit bude stejne velke kulove jako letos, loni, predloni.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Kde je konkurence?! M ani Ferrari nemají vyšší výkon než na konci loňské sezóny a ani spolehlivost nemají lepší. Jak vypadá loňský motor jsme viděli již několikrát loni i předloni ;)

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              178.255.168.XXX
              Loni nemělo Ferrari 1000 koní a před sezonou psali že je mají. Prostě se tam dostali a Renault mluvil o 950 koních Takže rozdíl snad zvládneš 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Ten nevyvoj a nízký výkon si pleteš s jiným výrobcem ;)

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama