DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 22.05.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 19.05.2018 14:03
Roco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2018 18:15
Aha, takže tím, že ty ztráty jsou menší tak… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 18.05.2018 13:41
Vypadá to bledě. Nejsou schopní za rok vývoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ano, přiznali. Vzhledem k tomu, že v Monaku zaostávali pouze 0,273s se zjevně slabším motorem (což přiznal zase Renault), tak to považuji za srovnatelné se špicí. Ikdyby měli šasi z konce sezony, k vítězstvím na začátku by to nevedlo.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                Šasi srovnatelné se špičkou... Jasně :D to mi stačí, dal nemá cenu diskutovat

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          To těžko, oni chtějí nasadit nejlehčí MGU - K že všech výrobců a ten rozdíl je cca 3 kg. Jinak z pohledu výkonnosti je důležitější MGU - H, který má neomezený přínos energie.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu