DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 22.05.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 19.05.2018 14:03
Roco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2018 18:15
Aha, takže tím, že ty ztráty jsou menší tak… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 18.05.2018 13:41
Vypadá to bledě. Nejsou schopní za rok vývoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tedy díky Grahamovi koukám, že slovo o výkonnosti padlo, ale nic o 0,2-0,4s. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jak píšu odhad je motorová ztráta do 0,5 vteřiny. Tedy cca +- 25 koní.

        Holt musej makat...to MGU-K není problém přímé vykonosti, krom váhy, tedy nutno uznat. Prý važí 7 kg, stará 14. Trvá to....dělá to pro ně Magnetti Marelli. 11 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jo, 0,5s padlo. Nic o tom, že na každém okruhu do 0,4s. Tedy to může být stejně dobře 0,3-0,7s.
          No, trvá to poněkud dlouho.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Jinak Adi mluvil a vycucal si z prstu 3Kg, tak se nějak domluvte 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Hele kolik váží celkově si nejsem jist, možn=a jsem to spletl s minimalní váhou.....ale pišou : novinka je o sedem kilogramov ľahšia ako jej predchodca. 13 A to je na F1 fakt dost. To na šásku pomůže. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              178.255.168.XXX
              Jestli je minimalni vaha 7kg, tak pochybuji, ze ho stahli na polovinu, to by byly kouzelníci. Ikdyz to nedela asi Renault, coz bych bral rovnou jako fake, tak ani MM nedokaze zazraky 03. Je to stejne jedno, pas se uvadi, ze Honda ma mensi a lehci motor, takze o nic nejde 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Blíží se konečný termín pro RedBull, a tohle prohlášení nevypadá že by Renault stál o to před RedBullem vypadat dobře 11 Možná by bylo lepší aby se RedBull už rozhodl, protože samotnej Renault nemá letos vyloženě s motorem kam spěchat, na souboj s McLarenem jejich motor nemá vliv, tak aby nám to zlepšování Renault do rozhodnutí RedBullu jen naschvál neoddaloval.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Vypadá to bledě. Nejsou schopní za rok vývoje najet 10000km? Kdyby to fungovalo dobře, stačí jim na to 2 dny.
      No prostě cíl trvá už několik let. Do konce sezony stáhnout konkurenci. Asi chtěli dát tímto prohlášením RB podnět, aby konečně oznámil odchod k Hondě. 12

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Na jednu stranu pro RB dobře, že s rozhodováním nebudou mít problém.
          Na druhou blbý, že prožijí další rok, ve kterém můžou postavit jakkoliv dobré šasi a stejně nebudou mít šanci na titul.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Myslíš to super šasi, které postavili loni? Nebo které postavili v r. 2015? Letos ho mají dobré, hodně dobré, to uznávám, ale rozhodně ne o 1s lepší než nejbližší konkurence. Mají ho při nejlepším o kapku lepší než M a tak stejně dobré jako F. Záleží na konfiguraci okruhu.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Loni měli na začátku šasi srovnatelné se špicí, na konci suverénně nejlepší. Přesto neměli na titul nejmenší naději. I kdyby takové šasi měli celou dobu v letech 2014-2016, pořád byli bez šance.
              A letos je vidět, že mají šasi o víc jak vteřinu rychlejší než továrna a Mclaren, podle tebe lepší jak Mercedes a pořád na špici ztrácejí 0,15-0,7s na kolo a pořád jsou bez šance.
              Plno slibů a nic. Je čas na změnu.
              04

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama