DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?
Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002995
17:05 18.05.2018 178.255.168.XXXNemohl by nám Petr řící, jak výkonný upgrade připravuje Renault? Přeci jen by Mcl měl dostat informaci, o kolik se výkon zveden-
-
uzivatel002995
18:47 18.05.2018 178.255.168.XXXJa se drzim prvniho info 15koni co se prej tahne padockem. Proto by me zajimalo co dostal za info Petr od McL.
-
-
-
uzivatel002995
16:58 18.05.2018 178.255.168.XXXLíbí se jak se pesimistická zpráva dá otočit a dá se o ní mluvit zde v diskuzi optimisticky
Někteří zde neustále říkaj, že Renault nepotřebuje RB,že nepotřebuje jeho prachy. Jak ale říkal Václav Klaus, o peníze jde vždy až v první řadě. Slabý motor nejenže znamená, že od Renaultu může RB odejít, ale každoročně připravuje tovární tým o peníze za umístění v PK. Už vidím, jak management Renaultu vymyslí, že budou dlouhodobě dělat slabší motor, aby od nich RB odešel. Renault ty peníze tak moc nepotřebuje, že loni předběhl TR jen díky tomu že jim dodával šrot Není jediný důvod proč by se měl Renault zbavovat RB, ale jako vždy se dá vše otočit.
Takže až náhodou RB odedje od Renaultu, tak tu někteří budou jásat, jak se Renault zbavil RB-
Situs
17:43 18.05.2018 85.70.164.XXXNo podle mě jsou jen 2 možnosti, buď vypouští Renault tuto zprávu záměrně kvůli RedBullu, nebo je jenom upřímný První varianta pak ukazuje na to že Renault nechce aby si RedBull zvolil je, no a druhá varianta naznačuje že Renault dobrovolně přiznává že na tom nejsou dobře ještě dříve než se RedBull rozhodne, protože o RedBull stojí a přece nebudou RedBull mystifikovat jen kvůli jejich penězům A teď babo raď jak to v F1 chodí-
uzivatel002995
19:03 18.05.2018 178.255.168.XXXLoni to bylo o tom, ze TR bude ztracet 5s a McL bude nojovat s TOP3 a skutecnost je diametralne jina. Dle meho se tomu hodne podoba informace, ze Renault nechce RB. .inimalne do roku 20 je RB prinos. Tovarna je fo te doby odepsana a McL asi take. Takze jedine kloudne PR dela RB a to takove, ze Alonso rika, mame motor co vyhrava zavidy. Co bude rikat pak? Mame motor co ztraci 1,5 s, nebo snad jeho oblibene GP2 engine?-
Adi
20:33 18.05.2018 212.96.178.XXXTak realita je taková že na všech tratích se Mclaren s Renaultem nejvíce zlepšili a mají za 5 závodu stejný počet bodů jako za celý loňský rok a TR Honda bojuje s tragickým Williamsem a je poslední. To je panečku úspěch. Honda ve své 4. Sezóně hybrid éry konečně dojíždí závody..-
uzivatel002995
21:37 18.05.2018 178.255.168.XXXJojo, opravdu věrohodný argument. Porovnávat loňský motor Hondy, která ho udělala přes zimu s tím co je dnes. Si opravdu rozený analytik To že TR není extra schopné a jeho jezdci je jedna věc, ale pořád je TR na dosah Renaultu a McL, které bohužel rychlostně nestíhají. Stačí se podívat na kola Hartley a Vandoorna. Příští rok to ale již pochopíš a uvidis
-
-
-
-
-
GRAHAM
16:07 18.05.2018 77.236.218.XXXMotorová ztráta Renaultu je cca do +- 0,4 vteřiny, To je to, kolik mají připraveno "dohnat" a "předehnat"
[odkaz na stránku]
Dále proč se smějete Renultímu MGU-K? Však snad víte že ho lze použít jen 2 pcs/vůz / sezóna, takže ho ještě použít nemohou. Nevydržel by, mění se v polovině sezóny. To je jeho nastavená životnost.
Zde je další potvrzení "ztráty". :
V kvalifikaci to podle Cyrila Abiteboula udělalo "něco přes desetinu," ale ve vývoji podle něj mají věci, které jim umožní v závodním režimu získat "přes půl sekundy" na kolo.
"Hovoříme o velkém části sezónního vývoje. Podle mého názoru to přesahuje ztrátu, kterou máme nyní na špičkové týmy, určitě přinejmenším v závodech. Ale špičkové týmy, špičkoví dodavatelé motorů se nezastaví," uvědomuje si šéf Renaultu.
Zdroj: [odkaz na stránku]-
uzivatel003302
16:33 18.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel002995
16:54 18.05.2018 178.255.168.XXXNa netu se objevují různá infa, ale samozřejmě ta největší pravda je od CA, resp. od EB
Někteří prostě nechápou, že CA nemůže říkat pravdu a je v rozporu z ostatními nezávislými informacemi.
Renault neustále vyvíjí, slibuje přes zimu a pak co??? Nic!
Letošní výkon začal s loňským, protože ten motor neměl spolehlivost a nevydržel by tolik závodů kolik je potřeba. Loni se uváděla ztráta Renaultu 40 koní a letos, tedy když přes zimu chrápali s vývojem výkonu a Mercedes a Ferraro šli nahoru, tak najednou budou ztrácet 25 koní. To je blud neskutečnej.
Pokud RB ztrácí 0,7s ve kvaldě a je to prostě více než loni a RB šasím stáhne třeba 0,3s(je otázka jestli to není více třeba 0,5s), Tak Renault ztrácí 1s na špičku. To může být dle okruhu 50-100 koní ve kvaldě. A když nejde o motorovou trať tak je to těch 75 koní ve kvadlě a v závodě to bude okolo 50 koní, rozhodně více než loni a na konci roku to bylo 40 koní dle AMuSu.
Když jezdí Renault s výkonem loňským cca 910 koní a Mercedes mluví že má přes 1000 koní, tak je jasné jak to asi je. Mercedes jezdí ve kvaldě s výkonem blížícím se 1000 koní a Renault bez kvali módu s cca 910 koňmi. Prostě matematiky je neúprosná a nelze si tu nesustále něco nalhávat o výkonu Renaultu. Takže opět se lze dost přesně odhadnout ztrátu Renaultu.
V článku je hezké číst, jak Renault neprovozuje motor na plný výkon a že chce zrychlit o 0,5s. Takže ztráta Renaultu je přesně taková o které se mluví, že je snížen výkon. Jestli chtějí zrychlit 0,5s, tak se chtějí dostat na těch svých avizovaných 950 koní, ale kvůli spolehlivosti nemůžou. No, ale hlavně konkurence je dávno jinde a ne na 950 koních a neustále skutečně vyvíjí. CA prostě jen plodí bludy a Renault nechce vypadat jako neumětel. -
GRAHAM
17:29 18.05.2018 77.236.218.XXXA jak poznaš že motorář zrychlil o 10 -20 koní. Pokud ti to neřeknou, tak to ani nepoznáš.
Já nic chápat nemusím, jen jsem konsttoval dostupná fakta. A to že Renault zrychlí, neznamená že konkurence nedělá to samé. Holt není jednoduch=e vše dohnat, taky je to o penězích a kolik kdo investuje, tedy je ochotem investovat. Pak tu máme....čas k tomu potřebný. Mclaren má problém jinde než v motoru.....-
uzivatel002995
18:50 18.05.2018 178.255.168.XXXDostupna falta jsou jina nez rikas. Ty nerikas fakta, ty jsi mluvci CA a Adi je zastupce. Dostupnych info je mraky, ale jsou v rozporu st co rika CA.Si predstav, ze prej Ferrari doveze stejne vykonne vylepseni co Renault. Co chce Renault dotahovat, o cem to prosm te CA tak nesmyslne povidal???
-
-
-
-
Adi
15:24 18.05.2018 81.19.11.XXXDost neurčité prohlášení. Souhlasím s ostatníma v tom, že je to asi částečně díky RB. Dále jsem rád za další potvrzení, že motorová ztráta na F a M je nyní 0,2 až 0,4s dle specifikace okruhu, což bohatě pokryje šasi, či pilot, či práce s pneumatikami. MGU-K má přece omezený přínos energie, kdežto MGU - H má neomezený přínos z pohledu energie a je tedy důležitější. A to nemluvím o přínosu z pohledu ovladatelnosti PJ. Jinak je samozřejmě špatně jezdit s MGU - K z roku 2016, o tom žádná.-
Mike17
15:47 18.05.2018 185.149.130.XXXTeď by mne zajímalo, kde v tom článku máš potvrzení ztráty 0,2-0,4s. Já tam nečtu o současné ani předchozí výkonnosti ani slovo.
A nevadí ti, že sám píšeš, že má RB lepší šasi než Mercedes a přitom RB na ně ztrácí 0,15-0,7s dle tratě? Ikdyby měl šasi stejné, pak ti to nějak nesedí.-
Adi
20:19 18.05.2018 212.96.178.XXXRenault chce na PJ do konce sezony přidat 0,5s, což znamená nejsilnější motor v momentálním poli. Od začátku sezóny 2017 nikdy neztracel R více než 0,5s na M a F. To jsou celkem jednoduché počty dle dostupných dat a,ne tvoje úplně mylné prepocty na základě ztráty v závodě ;)-
Mike17
10:00 22.05.2018 185.149.130.XXXNeztráceli ani 0,5s???
V nemotorovém Monaku ztráceli 0,273s, hned potom v motorové Kanadě 0,944s. Rozdíl 0,671s a to i v Monaku motor ztrácel.
V nemotorovém Maďarsku 0,267s, předtím v motorovém Silverstone 1,530s. Rozdíl si zpočítej.
V nemotorovém Singapuru byli dokonce 0,312 PŘED Mercedesem, předchozí závod v motorové Monze ztráceli 1,148s.
Co chceš víc? Co dělá rozdíl je do očí bijící fakt.
A o nejlepším motoru v poli sni dál. To čtu už od roku 2014 a zatím jsou pořád v pr..., pardon, nekonkurenceschopní.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek