DISKUZE K ČLÁNKU Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Francouzský výrobce jezdí stále se starým motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) z roku 2016. Proč odkládá nasazení podstatně lehčí, nové verze, a jaké má cíle pro letošní ročník F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 22.05.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 19.05.2018 14:03
Roco přestaň si nalhávat nesmysly, Ferrari a… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2018 18:15
Aha, takže tím, že ty ztráty jsou menší tak… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 18.05.2018 13:41
Vypadá to bledě. Nejsou schopní za rok vývoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ty jo Elšušňor a jeho elaboráty.... 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Nemohl by nám Petr řící, jak výkonný upgrade připravuje Renault? Přeci jen by Mcl měl dostat informaci, o kolik se výkon zveden 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Líbí se jak se pesimistická zpráva dá otočit a dá se o ní mluvit zde v diskuzi optimisticky 11
    Někteří zde neustále říkaj, že Renault nepotřebuje RB,že nepotřebuje jeho prachy. Jak ale říkal Václav Klaus, o peníze jde vždy až v první řadě. Slabý motor nejenže znamená, že od Renaultu může RB odejít, ale každoročně připravuje tovární tým o peníze za umístění v PK. Už vidím, jak management Renaultu vymyslí, že budou dlouhodobě dělat slabší motor, aby od nich RB odešel. Renault ty peníze tak moc nepotřebuje, že loni předběhl TR jen díky tomu že jim dodával šrot 20 Není jediný důvod proč by se měl Renault zbavovat RB, ale jako vždy se dá vše otočit.
    Takže až náhodou RB odedje od Renaultu, tak tu někteří budou jásat, jak se Renault zbavil RB 12 18 20

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No podle mě jsou jen 2 možnosti, buď vypouští Renault tuto zprávu záměrně kvůli RedBullu, nebo je jenom upřímný 12 První varianta pak ukazuje na to že Renault nechce aby si RedBull zvolil je, no a druhá varianta naznačuje že Renault dobrovolně přiznává že na tom nejsou dobře ještě dříve než se RedBull rozhodne, protože o RedBull stojí a přece nebudou RedBull mystifikovat jen kvůli jejich penězům 11 A teď babo raď jak to v F1 chodí 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Loni to bylo o tom, ze TR bude ztracet 5s a McL bude nojovat s TOP3 a skutecnost je diametralne jina. Dle meho se tomu hodne podoba informace, ze Renault nechce RB. .inimalne do roku 20 je RB prinos. Tovarna je fo te doby odepsana a McL asi take. Takze jedine kloudne PR dela RB a to takove, ze Alonso rika, mame motor co vyhrava zavidy. Co bude rikat pak? Mame motor co ztraci 1,5 s, nebo snad jeho oblibene GP2 engine?

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Tak realita je taková že na všech tratích se Mclaren s Renaultem nejvíce zlepšili a mají za 5 závodu stejný počet bodů jako za celý loňský rok a TR Honda bojuje s tragickým Williamsem a je poslední. To je panečku úspěch. Honda ve své 4. Sezóně hybrid éry konečně dojíždí závody.. 01

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            Jojo, opravdu věrohodný argument. Porovnávat loňský motor Hondy, která ho udělala přes zimu s tím co je dnes. Si opravdu rozený analytik 12 To že TR není extra schopné a jeho jezdci je jedna věc, ale pořád je TR na dosah Renaultu a McL, které bohužel rychlostně nestíhají. Stačí se podívat na kola Hartley a Vandoorna. Příští rok to ale již pochopíš a uvidis 13

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Takže Renault vydal toto prohlášení pár dní před zavírkou protože chce RedBull jo?! 11 Můžeš to nějak rozvést abych věděl čím ti to do sebe tak zapadá? Nebo o tom se bavit nebudeme, právě protože to nezapadá do tvých přesvědčení?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Až RB odejde k Hodně, tak se klidně vsadím, že je Renault porazí. On dle progresu bude RB zle zatapet již příští rok i kdyby to stále byl RB Renault, což doufám nebude.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Motorová ztráta Renaultu je cca do +- 0,4 vteřiny, To je to, kolik mají připraveno "dohnat" a "předehnat"
    [odkaz na stránku]

    Dále proč se smějete Renultímu MGU-K? Však snad víte že ho lze použít jen 2 pcs/vůz / sezóna, takže ho ještě použít nemohou. Nevydržel by, mění se v polovině sezóny. To je jeho nastavená životnost.

    Zde je další potvrzení "ztráty". :
    V kvalifikaci to podle Cyrila Abiteboula udělalo "něco přes desetinu," ale ve vývoji podle něj mají věci, které jim umožní v závodním režimu získat "přes půl sekundy" na kolo.

    "Hovoříme o velkém části sezónního vývoje. Podle mého názoru to přesahuje ztrátu, kterou máme nyní na špičkové týmy, určitě přinejmenším v závodech. Ale špičkové týmy, špičkoví dodavatelé motorů se nezastaví," uvědomuje si šéf Renaultu.


    Zdroj: [odkaz na stránku]

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Na netu se objevují různá infa, ale samozřejmě ta největší pravda je od CA, resp. od EB 11
        Někteří prostě nechápou, že CA nemůže říkat pravdu a je v rozporu z ostatními nezávislými informacemi.
        Renault neustále vyvíjí, slibuje přes zimu a pak co??? Nic!
        Letošní výkon začal s loňským, protože ten motor neměl spolehlivost a nevydržel by tolik závodů kolik je potřeba. Loni se uváděla ztráta Renaultu 40 koní a letos, tedy když přes zimu chrápali s vývojem výkonu a Mercedes a Ferraro šli nahoru, tak najednou budou ztrácet 25 koní. To je blud neskutečnej.
        Pokud RB ztrácí 0,7s ve kvaldě a je to prostě více než loni a RB šasím stáhne třeba 0,3s(je otázka jestli to není více třeba 0,5s), Tak Renault ztrácí 1s na špičku. To může být dle okruhu 50-100 koní ve kvaldě. A když nejde o motorovou trať tak je to těch 75 koní ve kvadlě a v závodě to bude okolo 50 koní, rozhodně více než loni a na konci roku to bylo 40 koní dle AMuSu.

        Když jezdí Renault s výkonem loňským cca 910 koní a Mercedes mluví že má přes 1000 koní, tak je jasné jak to asi je. Mercedes jezdí ve kvaldě s výkonem blížícím se 1000 koní a Renault bez kvali módu s cca 910 koňmi. Prostě matematiky je neúprosná a nelze si tu nesustále něco nalhávat o výkonu Renaultu. Takže opět se lze dost přesně odhadnout ztrátu Renaultu.

        V článku je hezké číst, jak Renault neprovozuje motor na plný výkon a že chce zrychlit o 0,5s. Takže ztráta Renaultu je přesně taková o které se mluví, že je snížen výkon. Jestli chtějí zrychlit 0,5s, tak se chtějí dostat na těch svých avizovaných 950 koní, ale kvůli spolehlivosti nemůžou. No, ale hlavně konkurence je dávno jinde a ne na 950 koních a neustále skutečně vyvíjí. CA prostě jen plodí bludy a Renault nechce vypadat jako neumětel.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A jak poznaš že motorář zrychlil o 10 -20 koní. Pokud ti to neřeknou, tak to ani nepoznáš.

        Já nic chápat nemusím, jen jsem konsttoval dostupná fakta. A to že Renault zrychlí, neznamená že konkurence nedělá to samé. Holt není jednoduch=e vše dohnat, taky je to o penězích a kolik kdo investuje, tedy je ochotem investovat. Pak tu máme....čas k tomu potřebný. Mclaren má problém jinde než v motoru.....

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Dostupna falta jsou jina nez rikas. Ty nerikas fakta, ty jsi mluvci CA a Adi je zastupce. Dostupnych info je mraky, ale jsou v rozporu st co rika CA.Si predstav, ze prej Ferrari doveze stejne vykonne vylepseni co Renault. Co chce Renault dotahovat, o cem to prosm te CA tak nesmyslne povidal??? 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Dost neurčité prohlášení. Souhlasím s ostatníma v tom, že je to asi částečně díky RB. Dále jsem rád za další potvrzení, že motorová ztráta na F a M je nyní 0,2 až 0,4s dle specifikace okruhu, což bohatě pokryje šasi, či pilot, či práce s pneumatikami. MGU-K má přece omezený přínos energie, kdežto MGU - H má neomezený přínos z pohledu energie a je tedy důležitější. A to nemluvím o přínosu z pohledu ovladatelnosti PJ. Jinak je samozřejmě špatně jezdit s MGU - K z roku 2016, o tom žádná.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Teď by mne zajímalo, kde v tom článku máš potvrzení ztráty 0,2-0,4s. Já tam nečtu o současné ani předchozí výkonnosti ani slovo. 12
      A nevadí ti, že sám píšeš, že má RB lepší šasi než Mercedes a přitom RB na ně ztrácí 0,15-0,7s dle tratě? Ikdyby měl šasi stejné, pak ti to nějak nesedí. 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Renault chce na PJ do konce sezony přidat 0,5s, což znamená nejsilnější motor v momentálním poli. Od začátku sezóny 2017 nikdy neztracel R více než 0,5s na M a F. To jsou celkem jednoduché počty dle dostupných dat a,ne tvoje úplně mylné prepocty na základě ztráty v závodě ;)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Neztráceli ani 0,5s???
          V nemotorovém Monaku ztráceli 0,273s, hned potom v motorové Kanadě 0,944s. Rozdíl 0,671s a to i v Monaku motor ztrácel.
          V nemotorovém Maďarsku 0,267s, předtím v motorovém Silverstone 1,530s. Rozdíl si zpočítej.
          V nemotorovém Singapuru byli dokonce 0,312 PŘED Mercedesem, předchozí závod v motorové Monze ztráceli 1,148s.
          Co chceš víc? Co dělá rozdíl je do očí bijící fakt. 12
          A o nejlepším motoru v poli sni dál. To čtu už od roku 2014 a zatím jsou pořád v pr..., pardon, nekonkurenceschopní.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama