DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
"Podle mě"? Nejsme zase na začátku? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Ano, ale důležité je to uvědomění si, že to není úplně na 100% férová strategie. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může jezdec během závodu přenastavovat na volantu různé módy a bůhví co všechno. Takže FIA to zakáže a Mercedes tomu bude říkat úsporný režim a normální režim. V závodě pojedou na úsporný a ve kvaldě na normální. Všichni budou spokojeny, ne?
To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Dole to navrhuješ taky, podle mě v tomhle případě je to ku prospěchu F1, vychytávky maj v F1 často jepičí život, proč ne tohle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Neříkám, že nemáš asi částečně pravdu, ale zase je to omezení na továrny ve prospěch "všech" jak si sám napsal, což mi trochu smrdí. Není taky sportovní nechat vychytávky těm, kteří na ně přišli a nesrovnávat uměle pole?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Rozumím ti, ale třeba takový průtokoměr taky nikde jen tak nemáš 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Ne, já si nemyslel, že ty jsi tím myslel, že RB podváděl. Jen jsem se chtěl pojistit aby si to nikdo nemyslel po mém příspěvku 12

Ano, nikdy nedostali přímý trest. Pouze museli odstranit danou věc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V kvalifikaci podle mě stále ne, a to si vezmi jak dlouho to spalování trvá, přitom pravidla mluvěj jasně. Minulej rok to byl čtvrtej rok a jak se spalovalo. Už dávno to chtělo pořádné akce, v této oblasti rozhodně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V F1 vždy něco navrhujou týmy kde ztrácí, to bylo a bude. Mercedes by tohle na sebe nikdy nenavrhl, to je jasné. Podle mě možnosti měnit režimy motorů nahrává tomu kdo má nejlepší motor a stanovit si definitivní mapu pro celej závodní víkend je pro závodění podle mě lepší. Je to něco kde vidím sebrání výhody továrnám, a to pomůže celému poli. Vidím to jako dobré řešení. Ono opravdu proč mít ty průtokoměry? Proč nedat i tuto rozmanitost pro strategické hrátky? Podle mě je to podobné a ke změnám režimů motorů můžem přistoupit stejně, prostě zakázat. Dáme větší vliv na jezdce, ne na tlačítko, a to taky není v téhle F1 k zahození.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já jsem nechtěl napsat že Red Bull podváděl. Prostě jeho konstruktéři našli v pravidlech oblast, která nebyla úplně přesně definována a tam se vyřádili. Jiným týmům to trvalo chvilku než si toho všimli a zareagovali na to buď vlastní konstrukcí nebo dotazem na FIA. Kdyby podváděli, tak by asi byli potrestáni, ale pokud mě moje děravá paměť neklame, Red Bull nikdy takový trest neobdržel. Nebo snad ano?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.224.XXX
No nevím, upravit mód motoru za jízdy jde v každým lepším autě. Jestli by to třeba nebyl anachronismus, zkoušet tohle zakázat v F1 coby výkladní skříni techniky a technologií.

Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Že se na to fixuješ více než by bylo zdrávo? Spalování oleje je tak omezené, že poskytuje už minimální výhody nebo ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nevím co by jsi chtěl napsat, ale spalování oleje je celkem palčivý problém který se snaží vyřešit, zákaz změny módů by tomu podle mě velmi pomohl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
To asi ano. Ale kdyby se chtělo, tak by se asi něco našlo. Tím ale nenaznačuju, že nutně podvádí nebo něco takového 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Přesně, je to něco za něco. Nechápu co tím chtěl Michal říct. Je to naprosto legitimní taktika.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
To je dobře. Tenhle web si splašky nezaslouží. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ono se spíše jednalo o to, že Red Bull se často pohyboval v šedé zóně a ostatní týmy žádaly zpřesnění výkladu pravidel.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Zase olejíček. Ehmmm na jiném webu bych něco připsal, ale tady se budu chovat slušně 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Na druhé straně zvýšený výkon motoru znamená jeho větší zátěž a větší opotřebování, takže roste šance na předčasnou poruchu. Moc by mě zajímalo, kdyby to bylo v opačném gardu a ten kvalifikační mód měl Renault a jiné značky ne, tvrdil by Max totéž?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tohle už říkám nějakej rok, žádné změny režimu motorů! Tohle mělo být dávno. To je totiž velmi podobné jako když máte 100kg paliva na závod, ale zavedli se i průtokoměry. Proč? Aby jste najednou neměli extra výkon a vůz se pro ostatní nechoval jinak, bylo to zdůvodňováno i bezpečností, jednou pomalu, jednou rychle, jednou brzdný bod tady, pak támhle, proč to lze dělat různými režimy motoru? Zrušit! Pro závodění to podle mě opravdu není dobře.
... a navíc by to dobře řešilo i spalování oleje pro kvalifikaci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama