DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pokud ti není jasné, proč RB bulí, tak je to těžký.Oni motor nikdy neovlivní....
Pamatuji jak bulelo Ferrari, že by F1 neměla být tak "eaerodynamická" (éra SEBA), že chtějí mechaniku. Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohli.A že se po Rb tehdá šlapalo.... Tohle je jiný případ. Oni nemohou....
Jinak to "bulení" RB je za mne až moc velké, ale asi to má nějaký důvod....s dovětkem pro budoucnost. Je citlivá doba, zákazů moc nebude...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
V F1 dlouhodobě platilo a berte to jako konstatování, že pokud někdo v něčem převyšoval ostatní, dojel se ročník a zakázalo se to.( někdy kvůli nákladům, někdy že ostatní by to stejně nezvládli) Někdy to bylo i před sezónou, v sezóně.Tý módy imho nikdo nezvládne tak dobře jako Mercedes.

Odhadnu, že nějaká eliminace přijde....spravedlnost nehledám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ostatní tak ostrý mód neumí udělat. Ale vydržel bych ješt pár VC, tam se ukáže jak to je v plné nahotě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

146.102.216.XXX
Nebo ten výkon navíc neměli proto, protože se jim to nedařilo uchladit ani v normálním režimu a pokud by trochu povolili to uškrcení výkonu, tak by jim to mohlo zdechnout úplně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
Renault ve svých prohlášeních uváděl, že na zlepšení kvalifikačních módů pracuje. Každý výrobce má kvalifikační mód, ne jen ten závodní... V dalším příspěvku tvrdíš, že zákaznické týmy nemají možnost využívat speciálních módů. Máš nějaké zdroje, kam bys mě odkázal, abych si o tom mohl přečíst, že je to pravda?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
A není spíše házení klacků pod nohy to, že když já nejsem schopen něčeho dosáhnout, tak se postarám o to, aby se to zakázalo i jiným? Proč ty speciální módy nepoužívá třeba Renault? Neumí to, nebo je tak na štíru se životností motoru, že jakékoliv i krátkodobé navýšení výkonu by bylo neúměrným rizikem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rogi

rogi

89.102.207.XXX
Co blbnete, několik přepinatelných motorových map má kdejaký sportovnější auto či motorka, které si může koupit kdokoliv v obchodě. A ve F1 by to nemělo být? A to jen kvůli tomu, že Renault je na štíru s životností a nemůže si krátkodobé zvýšení výkonu dovolit? Ať raději zamakají nechají ostatní být. Chtít, aby ostatní zpomalili, protože já jsem pomalý, to je proti duchu závodění!!! 02

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Ale konstruktéři jsou i McLaren, Red Bull, Force India, Williams, Sauber, Haas, STR ... a ti nemají možnost, dobře STR teď jo, ale ostatní nemají možnost využívání speciálních modů, nikdo netvrdí ať se staví stejný formule a podobně ani konstrukce motorů, říká se jen o modech pro Q, jak tohle můžou ovlivnit týmy co si nevyrábí vlastní motory? tohle je házení klackům pod nohy týmům co k tomu nemají prostě příležitost 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
Tak , zakázat se dá cokoliv, ale vždy by tyto změny pravidel měly začít platit počátkem další nové sezony.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já nevím, myslím že se to tady trochu přehání, návrh RedBullu vnímám jako transparentní a především k diskuzi. Navrhují aby motor počátkem kvalifikace až do konce závodu byl užíván jedinou mapou motoru. Je to podobné jako navrhnout třeba aktivní zavěšení, či aktivní aerodynamiku, nebo naopak jak se stalo dříve tyto věci zakázat. Když to bude chtít většina tak proč ne? Nadhodili téma, když nenajdou většinovou podporu nic se nestane, a rozhodně ne hned.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Nemilého proto, že bych taky raději viděl špičku srovnanou v jedné desetině. 03 Ale tím dalším jsi celkem uhodil hřebíček...
Bavíme se o navýšení výkonu nad max. výkon (jakýsi overboost) anebo jen o uvolnění maximálního výkonu motoru? Protože pokud by šlo jen o prostý max. výkon PJ, tak by debata byla úplně mimo! Protože omezování výkonů motorů jen aby byl dohnán Mer by byla megapitomost.
Možná jen ten "party mód" nechápu dobře. 10

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Souhlas, ale máte špatnou paměť , pánové. Díry v podlaze byly v rozporu s pravidly a přesto RBR žádný trest nedostali. Odjeli s tím sice jen jediný závod, ale přes to. Evidentní porušení pravidel a nic. Tak že bych to zas tak s tím honem na RedBullíčky žhavě neviděl.
Ale jinak souhlas se všemi návrhy i s tím, jak toho docílit. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky založena na kreativitě konstruktérů a mělo by tak být i do budoucna. Unifikace je na škodu, protože je házením klacků pod nohy konstruktérům a může v budoucnu znamenat odchod těch nejlepších tvůrců jinam.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Tak tohle už je kor nesmysl. Jak by mohli být stejné režimy pro různé motory?
Navíc není jisté, jestli odběratelé mají nebo nemají párty mod

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
mimochodem odpůrci, co mi řeknete na to, že zákaznické týmy tyhle mody nemají? 18

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
a jak se to dozvíte? Veto měli od roku 82 a přitom se to ostatní týmy dozvěděli až cca 5 let zpátky, natož veřejnost...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Stejé režimi motorů pro všechny a není co řešit, ušetří se peníze i za vývoje režimů pro Q 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No já nevím proč třeba Stroll poznamenal že neměli ten výkon navíc při re-startu a tak, podle mě aby ho mohli využívat tak jim výrobce stanovuje nějaké podmínky, a ty třeba Williams nesplnil. Může tam být omezení v km, podmínky v teplotě, podmínky kolikrát to směj použít a spousta spousta dalšího.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vůbec ne, jen nezavrhuji možnost že se všichni domluvěj že nebudou používat kopačky s přídavnýma pérkama. Je to o domluvě, a když je něco dobré pro sport a rozhodne většina tak s tím nemám žádný problém. Často někdo ztratí výhodu tím že se něco odsouhlasí, třeba žraločí ploutve, s-šachty nebo jak to bylo, zrušení žetonů, Monkey křidélko, hračičky na zadím křídle, i ty dvojité difuzory, prostě se domluví že to bude jinak, a buď všichni, tak hned, nebo většina, tak až za rok, nebo to neprojde a nic se nestane. Teď je to tak a když se něco odsouhlasí tak to bude jinak, nemluvím teď o tom že ze dne na den přijde FIA a řekne teď to bude jinak, tady se nic neporušuje - pokud vím.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama