DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Mně to milý není, pokud něco jako "party mód" existuje. A já tomu věřím.
    Nicméně zakazovat to je, jak už tu psali jiní, hovadina, protože tam není nic proti pravidlům a riziko si nese Mercedes sám (pokud to motor nepřežije). Ukuchtili to líp, než ostatní, tak ať ostatní zaberou a doženou je. Třeba i něčím jiným. To je fér.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Co ti na tom příjde nemilého? Vždyť je to přece logické, že motor když má vydržet sedm závodních víkundů, musí být provozován v nějakém konzervativnějším módu, a že do agresivnějšího módu může být převeden jen na velice omezenou dobu. Stejně je to v každém vytrvalostním sportu, fotbalisti se také po trávníku 95% času jen plouží. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ale kopačky a míč své vlastnosti během hry nemění 18

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.77.XXX
          Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu utahovat? Když se rozvážou tak červená? Míč resp. trať je pro všechny stejná. To je v pohodě.
          Spíše je to o tom, že když mně chcípla koza, tak ať chcípne i sousedovi. Místo toho by se měl každý starat o tu svou kozu ať maká funguje jak má 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Vůbec ne, jen nezavrhuji možnost že se všichni domluvěj že nebudou používat kopačky s přídavnýma pérkama. Je to o domluvě, a když je něco dobré pro sport a rozhodne většina tak s tím nemám žádný problém. Často někdo ztratí výhodu tím že se něco odsouhlasí, třeba žraločí ploutve, s-šachty nebo jak to bylo, zrušení žetonů, Monkey křidélko, hračičky na zadím křídle, i ty dvojité difuzory, prostě se domluví že to bude jinak, a buď všichni, tak hned, nebo většina, tak až za rok, nebo to neprojde a nic se nestane. Teď je to tak a když se něco odsouhlasí tak to bude jinak, nemluvím teď o tom že ze dne na den přijde FIA a řekne teď to bude jinak, tady se nic neporušuje - pokud vím.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Nemilého proto, že bych taky raději viděl špičku srovnanou v jedné desetině. 03 Ale tím dalším jsi celkem uhodil hřebíček...
        Bavíme se o navýšení výkonu nad max. výkon (jakýsi overboost) anebo jen o uvolnění maximálního výkonu motoru? Protože pokud by šlo jen o prostý max. výkon PJ, tak by debata byla úplně mimo! Protože omezování výkonů motorů jen aby byl dohnán Mer by byla megapitomost.
        Možná jen ten "party mód" nechápu dobře. 10

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama