DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 5 lidé)
27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995
(Hlasovali 4 lidé)
27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
14:47 29.03.2018 77.104.216.XXXPročetl jsem to ze shora dolu a připojím se, se svým názorem. Pořád někdo mluví o módech, mapách atd(teď konkrétně RbR). Podle mě je jasné, že motor je tam stejný a omezovat kdo jak ho v rámci stávajících pravidel využívá je podle mě nesmysl. Mercedes tam nedá jiný motor na Q a na závod, jenom prostě v Q využijí možná maximální výkon motoru, možná jenom o trochu navýšený a není to ani max. Motor to zvládne, a když ne tak přijde penalizace s každým nad limitním dílem.
RbR si v tomto případě nemá na co stěžovat, protože na správu motoru si najali TaGHeuer, tak by částečně měli plakat hlavně tam.
Jestli se nepletu R tento mód zkusil ke konci loňské sezony a vedlo to ke zvýšené nespolehlivosti. Až to vychytají, nebude co řešit. Myslím, že na tom právě teď pracují.
Zakazování pokroku ve F1 mi bylo vždy proti srsti a tvoření nových pravidel, která to zakazovala dodatečně mě vždy vytáčelo. Tedy nic bych nezakazoval a ať se s tím ostatní poperou. Žetony už nejsou tak jediné co je omezuje je počet PhJ, tak si to hold musí naplánovat na řádnou výměnu motoru, když to dodnes nestihli. Mimochodem R mlčí asi právě proto, že na tom módu, nebo spíše na spolehlivosti v případě jeho využití pracují. -
jon
23:43 28.03.2018 194.228.59.XXXKdyby se neupsal RB na tak dlouho, tak mohl být jeden z prvních na listině potenciálních náhrad Valteriho. Každý člověk, který se o F1 zajímá tušil, že díky pravidle o 3 motorech na sezónu se dostane další vítr do plachet Mercedesu. Mercedes byl pro, ať těch motorů je klidně víc, tak bych asi spíš křičel na FIA. -
tom11
16:44 28.03.2018 193.86.205.XXXstejně jako jsem se v minulosti zastával RB v kauze "ohebných křídel", kde ostatní nebyli schopni přijít na to, jak to RB dělá, stejně tak nyní vnímám jejich pláč jako jejich neschopnost ( konkrétně neschopnost jejich motorového partnera ) vyvinout shodné, nebo podobné řešení, jako má konkurence. zákaz je nesmysl. tehdy i nyní.-
Sakki
18:42 02.04.2018 94.112.169.XXXNo, jenže ty věci ve kterých dominoval RB se nakonec zakázali (zpravidla hned další sezonu) nebo se upravili komplet pravidla v oblastech, kde měli náskok před ostatními, ale s dominancí mercedesu se už roky nic nedělá. Takže se jim vůbec nedivím.
-
-
TomRocek
15:38 28.03.2018 90.178.28.XXXFerrari a Mercedes by se měli vůči RB ohradit, že oni jsou pouze zákazníci, nemají s motory nic společného, tak do toho nemohou nijak zasahovat. Jak již někdo řekl, mohou si postavit vlastní, lepší motor, než má Renault. Z toho co čtu od RB, tak postavit lepší motor než má Renault musí být brnkačka, to dá par maníků po odpoledni jako přesčas. :-) -
rogi
14:13 28.03.2018 176.74.148.XXXZaprvé (pokud vím) podle FIA mají mít zákaznické týmy motory ve stejné specifikaci jako výrobci.
A zadruhé: MB má životnost motoru rozloženou na část s mírnější motorovou mapou na závody a na ostřejší na kvalifikaci.
Když jim "kvalifikační" mód ustřihnou, úměrně zvednou výkon pro závod. A co jim zakážou potom? -
GRAHAM
08:30 28.03.2018 77.236.218.XXXV F1 dlouhodobě platilo a berte to jako konstatování, že pokud někdo v něčem převyšoval ostatní, dojel se ročník a zakázalo se to.( někdy kvůli nákladům, někdy že ostatní by to stejně nezvládli) Někdy to bylo i před sezónou, v sezóně.Tý módy imho nikdo nezvládne tak dobře jako Mercedes.
Odhadnu, že nějaká eliminace přijde....spravedlnost nehledám. -
manson
22:05 27.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
08:36 28.03.2018 77.236.218.XXXPokud ti není jasné, proč RB bulí, tak je to těžký.Oni motor nikdy neovlivní....
Pamatuji jak bulelo Ferrari, že by F1 neměla být tak "eaerodynamická" (éra SEBA), že chtějí mechaniku. Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohli.A že se po Rb tehdá šlapalo.... Tohle je jiný případ. Oni nemohou....
Jinak to "bulení" RB je za mne až moc velké, ale asi to má nějaký důvod....s dovětkem pro budoucnost. Je citlivá doba, zákazů moc nebude...-
manson
09:31 28.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
dannak
11:40 28.03.2018 212.149.48.XXX"Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohl. ... Tohle je jiný případ. Oni nemohou...."
Jak nemohou ? RB si nemuze, nebo neumi vyvinout vlastni, dostatecne kvalitni motor ? Uz proto, aby ukazali, ze kdyz kritizuji R, tak to sami zvladnou lepe. Takhle vypadaji trochu jak sasci. Tak at RB zainvestuje stejne penize jako F, M, R nebo H a zacne dodavat motory. Nebylo by to pro vsechny zucastnene nakonec nejlepsi reseni ?!
-
-
-
rogi
21:00 27.03.2018 89.102.207.XXXCo blbnete, několik přepinatelných motorových map má kdejaký sportovnější auto či motorka, které si může koupit kdokoliv v obchodě. A ve F1 by to nemělo být? A to jen kvůli tomu, že Renault je na štíru s životností a nemůže si krátkodobé zvýšení výkonu dovolit? Ať raději zamakají nechají ostatní být. Chtít, aby ostatní zpomalili, protože já jsem pomalý, to je proti duchu závodění!!! -
Situs
20:08 27.03.2018 85.70.164.XXXJá nevím, myslím že se to tady trochu přehání, návrh RedBullu vnímám jako transparentní a především k diskuzi. Navrhují aby motor počátkem kvalifikace až do konce závodu byl užíván jedinou mapou motoru. Je to podobné jako navrhnout třeba aktivní zavěšení, či aktivní aerodynamiku, nebo naopak jak se stalo dříve tyto věci zakázat. Když to bude chtít většina tak proč ne? Nadhodili téma, když nenajdou většinovou podporu nic se nestane, a rozhodně ne hned.-
TomRocek
15:36 28.03.2018 90.178.28.XXXJá si myslím, že by to ničemu nepomohlo. Mercedes klidně může udělat jenom kvalifikační mapu s tím, že v ní nastaví omezeni pro vlastní závod. Proste plynový pedál se třeba při kvalifikaci bude šlapat do další polohy (plný plyn a ještě dotlačení nějakého tlačítka) a přitom se plně aktivuje daná mapa. Otázka je, jak přesně se ty mapy liší a zda by to takhle šlo udělat. Ale myslím, že jak jednou to tem motor dokáže, že by si našli novou legální cestu, jak to z něj dostat. :-)
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek