DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná
Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
08:40 21.03.2018 37.188.155.XXXNo tak ať už konečně táhnou do všech prdelí! Kdo to má pořád poslouchat / číst...
Co se vlastně může stát, když jim Liberty dá ultimátum?
- stáhnou ocas a bude klid
- půjdou, vytvoří novou sérii, ta nebude úspěšná a tak se časem vrátí pokorně zpátky nebo (v případě Mercedesu) přelezou do Formule E.
- půjdou, vytvoří novou sérii, ta si najde svoje místo vedle F1 a místo jedné vrcholné série budeme mít dvě
- půjdou, F1 zanikne a nová série časem převezme její místo
Fanoušci v podstatě nemají co ztratit... -
-
rock
08:56 21.03.2018 37.188.155.XXXUpřímně řečeno myslím si, že na to mají i lidi i peníze (i když by přišli o spojení se značkou F1, která prostě prodává víc než cokoliv jinýho). Ovšem v F1 se v každým jednání snaží pro sebe utrhnout maximum možného a slovo kompromis už mají ve slovníku dávno zabělený. Kde se v tobě bere ten optimismus, že v nové sérii, kde by měli ještě mnohem významnější postavení než v F1, by Ferrari najednou diametrálně změnilo přístup a nechalo by projít jiná pravidla než taková, která by jim byla šitá na míru?
Do něčeho takovýho by proti Ferrari vlezl jenom blázen nebo sebevrah. Nebo soukromník, kterýmu by promotér účast platil a byl by tam jenom jako pohyblivý pozadí na záběrech kamer.-
Pepan
09:31 21.03.2018 83.208.30.XXXJá to vím že na to mají peníze, lidi i schopnosti. Nepřeji si, aby se F1 rozdělila, ale bohužel to, co předvádí Liberty, mě vede k přesvědčení, že k tomu rozdělení dojde. Liberty vlastně ještě nic neudělala, ale už stihla stáhnout týmy o miliardu na administrativu. To je hnus, ale všichni se tady otírají jenom o Ferrari. a pokud Ferrari udělá novou sérii, dokážeš si představit, že by promotérovi šlo výrazně méně procent a zbytek by šel jak týmům, tak pořadatelům? Za takových podmínek by do toho nešel akorát blázen a Liberty by zůstaly akorát oči pro pláč.-
GRAHAM
09:40 21.03.2018 77.236.218.XXXTak jasně, ale Ferrari má taky máslo na hlavě, to si přiznej.To že Liberty investuje je v pořádku a uvědom si, kolik za tu značku zaplatila!!! Z logiky věc to chtějí vydělat z5.Týmům nabízela %, nechtěly nic koupit. Vždy to bude o dohodě.Buď se dohodnou a nebo nedohodnou.Spravedlnost nehledám, ale ten Oligopol je potřeba zmírnit. To snad vidí každý.-
-
-
Pepan
10:23 21.03.2018 83.208.30.XXXJá si myslím že v prvé řadě se šprajcují všichni výrobci motorů, i když ne všichni veřejně. Do hybridů se nastrkaly neskutečné peníze a výrobci chtějí své investice zhodnotit. Termín do konce roku 2020 je asi krátký a proto chtějí stávající motory ponechat. A bohužel se na ně bude muset brát ohled, protože to jsou oni, kdo do toho nastrkali největší balík peněz. Samotnému se mi to nelíbí, ale je to svět obchodu a o sport jde až na dalším místě. -
-
-
-
-
Pikaso
10:04 21.03.2018 77.104.216.XXXPromiň, ale trochu jsem tě asi nepochopil. Přečtl jsem to a nějak se mi zdá, že píšeš o tom jak F odejde z F1 a tam udělá to co chce udělat Liberty v F1 ??? Tak jak to píšeš, nechápu na co si u F stěžují, nebo špíše ty zde. Pokud udělají novou sérii a budou dávat více peněz týmů a zkrouhnou promotéra (chápu tak, že promotérem by byli oni samy) pak by zkrouhli samy sebe. Pak tedy nerozumím o co jde ???? Chápu, že měnit zase motory je nesmysl. Vždy to přináší nové obrovské výdaje a opustit něco na čem léta pracovali a dělat od nuly něco nového by se mi taky nechtělo. Na druhou stranu si, ale prostě myslím, že na motorech se dohodnou a půjde jenom o ty prachy. Proto si myslím, že nová série prostě nebude. Navíc z článku výše jsem nezískal dojem, že by M chtěl dělat novou sérii. Spíše jsem to pochopil tak, že by se vrhli na WEC, nebo formuli E, nebo prostě do jiné existující série.
-
-
-
Poky
09:27 21.03.2018 46.254.64.XXXNo lidi a peníze by sehnali, ale nevím jak by to bylo se soupeřema. Pokud by z F1 odešlo Ferrari a Mercedes, tak se tam natáhnou jiné tými, Přeci jen v F1 budou více vidět a vynese jim více peněz než nějaká nová série Ferrari a Mercedesu, kde bude jasné o kom to bude. Nikdo nepujde dělat doprovod těmto dvěma značkám, když v F1 by se otevřel prostor pro boje o podium. Jedině že by si tam každej tým dal 6 formulí a závodili by jenom mazi sebou. Pak by to bylo asi o jezdcích a možná by to bylo i zajímavé (pokud seženou kvalitní jezdce). Ale Ferrari by tam mělo jedničku a 5 dvojek a zase by to stratilo na atraktivnosti :)
A hlavně Mercedes spíše kouká po formuli E takže je možné, že by v té sérii nevydržel nijak dlouho.
-
-
Pepan
08:39 21.03.2018 83.208.30.XXXCelá F1 je už dlouhá léta hlavně o byznysu. Pokud v ní zrušíme byznys a ponecháme jenom sport, zmizí velcí investoři a stane se z ní další série jako F2, F3 a podobné. Bude tam více sportu, ale mnohem menší sledovanost. A na rovinu, ani do těch nižších sérií se noví zájemci zrovna nehrnou, byť náklady jsou řádově úplně někde jinde.-
GRAHAM
09:02 21.03.2018 77.236.218.XXXF1 je jen jedna.....hlavně je to potřeba zlevnit. Čemu říkaš Pepane Bussines? Tomu že 4 vyvolení mají 4 x více než ostatní? A ze zbytku je křoví....vlastně jsou tam zbytečně? Tenhle oligopol je potřeba zmírnit a ne tady za každou cenu papouškovat, že to co tvrdí Ferrari je jediné správné.
-
Pepan
09:26 21.03.2018 83.208.30.XXXTak proč se ti malí tak zoufale drží F1 a nejdou do nějaké levnější série? Protože F1 má mnohonásobně vyšší sledovanost a i když se budou motat na konci startovního pole, pořád ze sponzorů vydojí mnohem větší peníze než kdyby byli třeba v F2 a tam je sledovalo upocených pár desítek tisíc lidí z celé zeměkoule.
-
-
Duncan66
13:49 21.03.2018 89.29.32.XXXJa jsem si toho vseho vedom a proto me takove lzi a pokrytecke zvasty ze strany rudych a stribrnych nadzvedavaji ze zidle.
A jinak F2 ma mozna radove mensi sledovanost, ale cim dele ji sleduji tim spise musim rict, ze ty zavody jsou napinavejsi a zazivnejsi, nez F1. Videl jsem i letosni prvni zavod Indycar, kde zmenili vozy a vraci se ke korenum zavodeni a ten zavod byl skvely. Nadherne jak se piloti prali s temi auty a zaroven pro ne nebyl problem jezdit tesne za sebou a predjizdelo se bez DRS.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek