DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná
Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Josef Pepa S.
12:21 22.03.2018 91.187.60.XXXJe tu otázka kdo by šel s Ferrari a Mercedesem. Myslím, že to je jednoduchá odpověď. RB by šel okamžitě, dál bych si byl jistý že je bude následovat Renault, Sauber, Haas a McLaren. A tím pádem z F1 nezůstane vůbec nic! A co je horší - ani tam už nikdo nový nebude chtít vstoupit! Nebude s kým závodit! -
huhukoktejl
09:20 22.03.2018 46.135.2.XXXJenom takova recnicka otazka. Pokud Ferrari a Mercedes zalozi serii, ktere tymy tam budou az do konce veku dominovat?? -
airwar1939
21:23 21.03.2018 176.74.141.XXXTak zatím všichni dělají ramena, jak LM a FIA, tak i Mercedes a Ferrari, ale je jasné že během sezony se bude horečně jednat, a hledat kompromisy, aby se Mercedes a Ferrari nažrali a Formule 1 zůstala celá. -
-
manson
17:58 21.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
manson
18:56 21.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pikaso
23:32 21.03.2018 62.240.164.XXXDovolil bych si trochu nesouhlasit. McL zcela určitě není mimo Evropu neznámý. Dokonce si i myslí, že možná tu největší fandovskou základnu mají právě mimo Evropu. Např. Brazílie a Japonsko jsou země McL zaslíbené a troufám si tvrdit, že tam mají větší fandovskou základnu než F.-
manson
23:39 21.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
airwar1939
21:19 21.03.2018 176.74.141.XXXTak u Sparty je to celkem jednoduché, na tu už několik let chodí v průměru 7-8 tisíc diváků. Jinak ankety z PC jsou pro kočku... ono je totiž fanda a fanda, a anketa z PC sčítá hrušky z jablky.
-
-
-
airwar1939
21:18 21.03.2018 176.74.141.XXXNejjednodušší je vyrazit na nějaký závod Formule 1, třeba Rekousko, to je za rohem, a trať je i z bronze dobře koukatelná... a tam počítej fandy.
-
-
HellHogr
16:35 21.03.2018 89.24.50.XXXJak řekl Horner, Mercedes s Ferrari jedou jako jeden tým, ale upřímně, když to můžou zalžoti, ato to udělají ať tam jezdí jen Mercedes a Ferrari ať udělají svůj kalendář ... kolik lidí na to bude koukat a chodit na závody? to jsou kecy v kleci, mě se nelíbí tohle vyhožování kvůli prachům a motorům, F1 je o všech týmech ne dvou co jednomu jde o dominanci skrz motory a druhýmu o prachy jen za to že tam je ... -
Jirka_1
15:29 21.03.2018 217.30.64.XXXTak mě napadlo:
- svého času byla variabilita objemů motorů, buď velká atmosféra nebo malé turbo
- sposta věcí se neřešila, bylo to na chytrosti konstruktéra (wingcar atd.)
- předepsané byly jen rozměry, hmotnost a objemy motorů a mám dojem, že počet kvaltů mechanické převodovky
Takže kdyby se opět zkusilo zavést cosi v možnostech volby s tím, že omezením by byla jen spotřeba paliva (aby se výkony zbytečně nešplhaly příliš vysoko). Objem, počet válců včetně volby přeplňování by si každý volil sám a podle sebe vyvinul PJ. Pak by to i mohlo být zajímavé pro fabriky a nedošlo by k takovému výbuchu, jako u Hondy. V některých případech bych zakázal kosmické materiály, kde stačí levnější kov. A zrušil bych povinnou výměnu pneumatik za jiný typ (jednu přestávku bych nechal kvůli pilotům), prostě si každý tým zvolí, co je pro něj nejlepší a na tom pojede.
Převodovka sedmistupňová s nutností šlapat spojku - to kvůli sportu, aby pilot auto řídil a ne mu jen dával příkazy pomocí čudlíků. Povolil bych ABS na přední nápravě.-
Duncan66
07:19 22.03.2018 89.29.32.XXXTy casy jednoduse nejde vratit zpet. Dnes se podle simulaci da pomerne snadno zjistit, ktera cesta je maximalizaci. A kdyz nedas financni stropy, tak by ta situace ve startovnim poli vypadala uplne stejne, jen by obcas kratkodobe zazaril nejaky treba i slabsi tym s nejakou novinkou. Jinak zadna zmena.
Slapani spojky, kdyz mas podobnou jako v F1 dnes uz i v Superbu natoz ve sportacich je vylozene retro krok, ktery nedava uz vubec smysl, ikdyz chapu o co ti jde.
-
-
Jirka_1
15:20 21.03.2018 217.30.64.XXXLiberty může něco změnit, až skončí starý Concord. Na druhé straně nevím, co by chtěla změnit, když tam už nic změnit k lepšímu nejde, buď se vrátí ke kořenům a F1 bude tvořena pouze garážisty s omezenými rozpočty a strachem, kdo jim bude dodávat motory a v jakém provedení.
Nová série - kdo do ní, kromě Mercedesu a Ferrari, půjde? Toto vyhrožování zde už jednou bylo a jak skončilo, že... Když si FIA postaví hlavu, nebudou mít kde závodit, protože FIA za trest tratím, které poskytnou termín pro novou sérii, odebere homologaci pro ostatní série pod hlavičkou FIA. A to si každý rozmyslí. Je to opět jen velké bububu.
Takže znovu - F1 se už dávno přežila a jako taková v této formě nemá budoucnost.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek