DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 148, poslední 18.03.2018 11:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2018 12:58
jenže tohle není o bonusech pro ferrari, ale o… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 12:42
Právo veta, historický bonus, rozdělování příjmů,… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 13:03
Nejspíše jsi nečetl, nebo nepochopil, o čem jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Business je dobrý jen tehdy, pokud jedu v černých. Co není jasné na tomto?

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Pro Mercedes a Ferrari a Renault to je zcela určitě dobrý bussines. To jsem v klidu, myslím samozřejmě celkově.
                      A pokud někdo vymyslí motor, stejně do něj investuje, takže by to dělal stejně. A kdyby neměl protivníka, nemohl by závodit.Musíš to brát jako baliček....a oni souhlasily. A ještě za BE, Teď jim to bude zjednodušeno a vylepšeno, vyjde to levněji a třeba ani nebudou muset dodávat...přesto nechtějí, hádej proč? 12 03

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • manson

                        manson

                        89.177.216.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          To se bude kvičet....logicky, jsou nahraditelní a lehce a to jim nevyhovuje.Takhle stačilo investovat prachy, skoupit mozky F1 a úspěch zaručen. Tohle nezaručuje nic...

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • manson

                            manson

                            89.177.216.XXX
                            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • GRAHAM

                              GRAHAM

                              77.236.218.XXX
                              Jenže na jakým dvorku. Jako že si udělá Ferrari svoji serii? No může, ale koho to bude zajímat? Když tu serii bude vlastnit Ferrari? Na tohle si odpověz? Kdo proti nim bude jezdit? V módu F1wrastling? Vždyť kdyby jim teď občas něco nenařídily, tak se nikdo na ničem neshodne....nene , oni se dohodnou.Uvidíš...a motory budou jednodušší a lepší.

                              + 1 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • manson

                                manson

                                89.177.216.XXX
                                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                                + 1 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • jon

                                jon

                                194.228.59.XXX
                                Nová série si může nechat FIA jako regulátora a jen si udělají své promování. Vstupní financování takového projektu je pro koncerny Daimler, FCA a Renault-Nissan směšné. Finanční reflexe takového projektu už tak směšná nebude.
                                A kdo by tam jezdil? Pokud současné zákaznické týmy dostanou finanční jistotu za to, že budou dělat stafáž ... 03 Myslíš, že pošlou automobilky k čertu, když tam bude jasný potenciál. F1 bez automobilek velice rychle uhyne. Liberty na to fakt nemá dost prostředků. Koupili si drahé zlaté prasátko a teď čekají, jak se to vrátí. Jenže trochu narazili na to, že to není manažeřina typu "aha, tady je 90 mega zbytečně pro Ferrari, tak to ušetříme" a je to daleko složitější. Odchod Ferrari si nikdo nepřeje, ale věz, že nejvíc si ho nepřeje Liberty. Chtě nechtě to spustí lavinu. V podstatě i Toto mezi řádky naznačuje, že to skončí katastrofou pro F1. Píši to tady už dost dlouho a pořád se opakuji. Zvedne se Ferrari, Mercedes jde s ním. A když se tohle stane, pro Renault nebude mít smysl tam soutěžit. Jejich případný mistrovský titul bude mít potom stejnou váhu, jako titul, který letos nejspíš získá Toyota ve WEC. Bude to zajímavé na billboardu pro lidi, kteří o tom vědí kulové, ale ostatní tomu nebudou přikládat žádnou váhu.
                                A to nemluvím o situaci, když by takový jasný favorit ten titul nezískal. To je pak teprve z ostudy kabát. Závratně drahý ostudný kabát ...

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • uzivatel001890

                                  uzivatel001890

                                  85.239.64.XXX
                                  s těma 90 megama jsi trefil hřebíček na hlavičku asi 01
                                  ... Protože jak snížili platbu letos o 10 procent to samo je docela za hranou ... a dst se divím, že okolo toho neni větší dusno - protože to jde na vrub jejich špatnému obchodu a tečka ... investice? ... to je jako - leda, že jsou tými spoluvlastníci? (nevím to přesně), pak (by) ale zase nemůže Libreti rozhodovat ....

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • jumpman

                                    jumpman

                                    178.255.168.XXX
                                    žádnej obchod, jenom umělé snížení zisku... skrátka sviňárna

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • jon

                                    jon

                                    194.228.59.XXX
                                    Dělají to blbě, v tom jsi to přesně trefil Ty. Mají to udělat jednoduše. Američani umí udělat perfektní PPV show. Prostě zaplatíš určitý obnos a online můžeš sledovat přímý přenos se spoustou fičur. Tohle F1 chybí už asi 10 let. Od Bernieho se to nedalo čekat, ale oni to měli udělat hned. Prostě zaplať 20 dolarů a můžeš pak jet celý závod v kokpitu Tvého favorita na jednom monitoru a na druhém si pustit klasický přenos, který jde do TV. Případně ještě podrobnější live timing, možnost si zafixovat kameru dle libosti. Nazvěme to třeba 21. století a luxusní služba, za kterou si zaplatím radši, než za placený kanál, kde bych stejně koukal jen na F1. Když pak někdo chce i americký fotbal nebo jiné libůstky, tak si zaplatí ten kanál. F1 už stejně dávno není exkluzivní, protože jsou rádi za každou stanici, která si koupí práva.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Pokud to bude jednodušší, levnější a nebudou muset dodávat, tak s tím nebudou mít problém. Dají to jen těm, kteří budou držet pusu a krok a recipročně jim ještě svezou jednoho juniora. Ostatní budou mít smolíka. A to asi i výsledkově. Když se podívám, co to dalo Renaultu (a to je koncern, který sportovní motory rád) se dostat na dostřel Mercedesu, tak si nedělám iluze, že to tak bude i u jiných hybridů.
                        Každopádně pro Mercedes a Ferrari je to hobby. Business určitě ne. Mercedes se orientuje na mladší klientelu, ale prodeje díky F1 asi o tolik větší nebudou. Je to prostě jen forma prezentace. To samé Ferrari. Ta auta už jsou sama o sobě prestižní a mají je vyprodané na roky dopředu. Ale F1 s tím nemá co dělat, ta auta prodají stejně.
                        Jen je tam ten rozdíl, že kde je Ferrari, tam je pozornost a prachy. Koukni se na Ferrari Racing Days. Umí vyprodat okruh sami na své akci. Když udělají svoji sérii, která bude mít hlavu a patu, vyprodají ho taky. Ale Liberty pak už neprodá nic. Arabáci je hodí přes palubu, v USA se s tím nechytnou a v Evropě na to bude chodit kde a kdo? Vždyť je po celé Evropě na tribunách vždy rudo. To je holý fakt, který hovoří za vše.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Je s tím spojeno mnohem více Bussinesu než si uvědomuješ a taky je tam hodně lidí kterým jde o jejich osobní zájmy. No každej máme nějaký názor a ono se ukaže, kdo se více trefil. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            S tou prací a platem máš sice recht, ale tohle je práce ve smyslu trochu jiném. Je to asi jako když kamionový dopravce zaměstná řidiče kamionu a ten se nabídne, že by jezdil ve svém kamionu, když dopravce nemá ve vozovém parku nic, do čeho by ho posadil. A když pak ministerstvo dopravy vypíše zákon, že je na takovou práci potřeba kamion, kterého pořizovací hodnota je pětinásobek rocního platu řidiče a jeho roční provoz bude stát dvounásobek jeho ročního platu, tak asi nebude skákat štěstím bez sebe.
            V podstatě mu pak zůstane ta výhoda, že si může na plachtu dát svoji reklamu a své dovednosti přes toto volně prezentovat a to by z něj logicky mělo udelat boháče.
            To je přeci holý nesmysl. Liberty má držet pysk, koupit Cosworth, vyvinout motor a pak vyskakovat. Do té doby to je bezředmětné a automobilky si s nimi vytřou zadel a dostanou je do pozice, kde budou totálně v loji. Ferrari, Mercedes a Renault nemají žádnou ekonomickou potřebu své motory prodávat za spropitné. Jestli takové molochy na své hohby odepíší o 30 milionů EUR více je jim jedno. Dokud si tím udrží výhodu a budou si dělat reklamu jako špička F1, jsou v klidu. Pro Hondu je to tak také, jen zatím nestojí o tovární stáj. Tak pro ně je zajímavá spolupráce s Red Bullem nebo McLarenem. Minimálně u RB je hodně velký potenciál a dejme tomu, že u McLarenu také. Minimálně je tam z čeho vycházet. Ostatní jsou ve vší úctě stafáž, ale bavíme se o půlce startovního pole, pro které bude potřeba 10 motorů, které budou konkurenceschopné. A jestli jim to chtějí pak dávat za 17 milionů za rok, tak si nedělám iluze, že to i po pěti letech vývoje bude tam, kde byla Honda v roce 2015. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • manson

              manson

              89.177.216.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Sorry, ale přečti co navrhují, takhle debatuješ zcela mimo téma, atmosféry nejsou na pořadu dne.
                Když někdo odejde, zaměstná ho někdo jiný a využije bussinesu. Tak to chodí.
                Byla i doba, kdy byli motory a nesmeli se vyvíjet a vylepšovat. Pořád se něco měnilo, všichni kvičeli že je konec světa, potažmo F1 a opak byl pravdou.
                Todt a Brawn tohle vymysleli a ano jsou to ti, co vytahli Ferrari uplně z dolního patra F1. Nic nebude ideální, ale rozhiduje vlastník. Tak to vidím já. Nakonec každý kdo nesouhlasí, může zkusit štěstí jinak a založit si něco svého.To je realita, nemusíme souhlasit....ale to je vše.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • manson

                  manson

                  89.177.216.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Jo to je pravda. Ale ber v potaz kolik za tu značku F1 zaplatili.....a rázem je vše jinak. 03

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • manson

                      manson

                      89.177.216.XXX
                      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        89.111.73.XXX
                        jenže peníze se vypočítávají s čistého zisku. Nikde nemají garantované částky, takže liberty to má bez rizika a je od nich neskutečná sviňárna chtít po týmech, aby ze svého financovali jejich projekty!
                        Jak by měl člověk potom nahlížet na liberty, když se trefuje do bonusů co se vyplácí týmům a sami je okradou? Mě to skoro příjde, jako by liberty řídil kožený...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama