DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
16:50 15.03.2018 77.236.218.XXXPro Mercedes a Ferrari a Renault to je zcela určitě dobrý bussines. To jsem v klidu, myslím samozřejmě celkově.
A pokud někdo vymyslí motor, stejně do něj investuje, takže by to dělal stejně. A kdyby neměl protivníka, nemohl by závodit.Musíš to brát jako baliček....a oni souhlasily. A ještě za BE, Teď jim to bude zjednodušeno a vylepšeno, vyjde to levněji a třeba ani nebudou muset dodávat...přesto nechtějí, hádej proč?-
manson
16:58 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
manson
18:24 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
18:41 15.03.2018 77.236.218.XXXJenže na jakým dvorku. Jako že si udělá Ferrari svoji serii? No může, ale koho to bude zajímat? Když tu serii bude vlastnit Ferrari? Na tohle si odpověz? Kdo proti nim bude jezdit? V módu F1wrastling? Vždyť kdyby jim teď občas něco nenařídily, tak se nikdo na ničem neshodne....nene , oni se dohodnou.Uvidíš...a motory budou jednodušší a lepší.-
manson
18:52 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
jon
21:28 15.03.2018 194.228.59.XXXNová série si může nechat FIA jako regulátora a jen si udělají své promování. Vstupní financování takového projektu je pro koncerny Daimler, FCA a Renault-Nissan směšné. Finanční reflexe takového projektu už tak směšná nebude.
A kdo by tam jezdil? Pokud současné zákaznické týmy dostanou finanční jistotu za to, že budou dělat stafáž ... Myslíš, že pošlou automobilky k čertu, když tam bude jasný potenciál. F1 bez automobilek velice rychle uhyne. Liberty na to fakt nemá dost prostředků. Koupili si drahé zlaté prasátko a teď čekají, jak se to vrátí. Jenže trochu narazili na to, že to není manažeřina typu "aha, tady je 90 mega zbytečně pro Ferrari, tak to ušetříme" a je to daleko složitější. Odchod Ferrari si nikdo nepřeje, ale věz, že nejvíc si ho nepřeje Liberty. Chtě nechtě to spustí lavinu. V podstatě i Toto mezi řádky naznačuje, že to skončí katastrofou pro F1. Píši to tady už dost dlouho a pořád se opakuji. Zvedne se Ferrari, Mercedes jde s ním. A když se tohle stane, pro Renault nebude mít smysl tam soutěžit. Jejich případný mistrovský titul bude mít potom stejnou váhu, jako titul, který letos nejspíš získá Toyota ve WEC. Bude to zajímavé na billboardu pro lidi, kteří o tom vědí kulové, ale ostatní tomu nebudou přikládat žádnou váhu.
A to nemluvím o situaci, když by takový jasný favorit ten titul nezískal. To je pak teprve z ostudy kabát. Závratně drahý ostudný kabát ...-
uzivatel001890
21:50 15.03.2018 85.239.64.XXXs těma 90 megama jsi trefil hřebíček na hlavičku asi
... Protože jak snížili platbu letos o 10 procent to samo je docela za hranou ... a dst se divím, že okolo toho neni větší dusno - protože to jde na vrub jejich špatnému obchodu a tečka ... investice? ... to je jako - leda, že jsou tými spoluvlastníci? (nevím to přesně), pak (by) ale zase nemůže Libreti rozhodovat ....-
jon
22:56 15.03.2018 194.228.59.XXXDělají to blbě, v tom jsi to přesně trefil Ty. Mají to udělat jednoduše. Američani umí udělat perfektní PPV show. Prostě zaplatíš určitý obnos a online můžeš sledovat přímý přenos se spoustou fičur. Tohle F1 chybí už asi 10 let. Od Bernieho se to nedalo čekat, ale oni to měli udělat hned. Prostě zaplať 20 dolarů a můžeš pak jet celý závod v kokpitu Tvého favorita na jednom monitoru a na druhém si pustit klasický přenos, který jde do TV. Případně ještě podrobnější live timing, možnost si zafixovat kameru dle libosti. Nazvěme to třeba 21. století a luxusní služba, za kterou si zaplatím radši, než za placený kanál, kde bych stejně koukal jen na F1. Když pak někdo chce i americký fotbal nebo jiné libůstky, tak si zaplatí ten kanál. F1 už stejně dávno není exkluzivní, protože jsou rádi za každou stanici, která si koupí práva.
-
-
-
-
-
-
jon
20:05 15.03.2018 194.228.59.XXXPokud to bude jednodušší, levnější a nebudou muset dodávat, tak s tím nebudou mít problém. Dají to jen těm, kteří budou držet pusu a krok a recipročně jim ještě svezou jednoho juniora. Ostatní budou mít smolíka. A to asi i výsledkově. Když se podívám, co to dalo Renaultu (a to je koncern, který sportovní motory rád) se dostat na dostřel Mercedesu, tak si nedělám iluze, že to tak bude i u jiných hybridů.
Každopádně pro Mercedes a Ferrari je to hobby. Business určitě ne. Mercedes se orientuje na mladší klientelu, ale prodeje díky F1 asi o tolik větší nebudou. Je to prostě jen forma prezentace. To samé Ferrari. Ta auta už jsou sama o sobě prestižní a mají je vyprodané na roky dopředu. Ale F1 s tím nemá co dělat, ta auta prodají stejně.
Jen je tam ten rozdíl, že kde je Ferrari, tam je pozornost a prachy. Koukni se na Ferrari Racing Days. Umí vyprodat okruh sami na své akci. Když udělají svoji sérii, která bude mít hlavu a patu, vyprodají ho taky. Ale Liberty pak už neprodá nic. Arabáci je hodí přes palubu, v USA se s tím nechytnou a v Evropě na to bude chodit kde a kdo? Vždyť je po celé Evropě na tribunách vždy rudo. To je holý fakt, který hovoří za vše.
-
-
-
-
-
-
-
jon
15:53 15.03.2018 194.228.59.XXXS tou prací a platem máš sice recht, ale tohle je práce ve smyslu trochu jiném. Je to asi jako když kamionový dopravce zaměstná řidiče kamionu a ten se nabídne, že by jezdil ve svém kamionu, když dopravce nemá ve vozovém parku nic, do čeho by ho posadil. A když pak ministerstvo dopravy vypíše zákon, že je na takovou práci potřeba kamion, kterého pořizovací hodnota je pětinásobek rocního platu řidiče a jeho roční provoz bude stát dvounásobek jeho ročního platu, tak asi nebude skákat štěstím bez sebe.
V podstatě mu pak zůstane ta výhoda, že si může na plachtu dát svoji reklamu a své dovednosti přes toto volně prezentovat a to by z něj logicky mělo udelat boháče.
To je přeci holý nesmysl. Liberty má držet pysk, koupit Cosworth, vyvinout motor a pak vyskakovat. Do té doby to je bezředmětné a automobilky si s nimi vytřou zadel a dostanou je do pozice, kde budou totálně v loji. Ferrari, Mercedes a Renault nemají žádnou ekonomickou potřebu své motory prodávat za spropitné. Jestli takové molochy na své hohby odepíší o 30 milionů EUR více je jim jedno. Dokud si tím udrží výhodu a budou si dělat reklamu jako špička F1, jsou v klidu. Pro Hondu je to tak také, jen zatím nestojí o tovární stáj. Tak pro ně je zajímavá spolupráce s Red Bullem nebo McLarenem. Minimálně u RB je hodně velký potenciál a dejme tomu, že u McLarenu také. Minimálně je tam z čeho vycházet. Ostatní jsou ve vší úctě stafáž, ale bavíme se o půlce startovního pole, pro které bude potřeba 10 motorů, které budou konkurenceschopné. A jestli jim to chtějí pak dávat za 17 milionů za rok, tak si nedělám iluze, že to i po pěti letech vývoje bude tam, kde byla Honda v roce 2015.-
manson
16:03 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
16:24 15.03.2018 77.236.218.XXXSorry, ale přečti co navrhují, takhle debatuješ zcela mimo téma, atmosféry nejsou na pořadu dne.
Když někdo odejde, zaměstná ho někdo jiný a využije bussinesu. Tak to chodí.
Byla i doba, kdy byli motory a nesmeli se vyvíjet a vylepšovat. Pořád se něco měnilo, všichni kvičeli že je konec světa, potažmo F1 a opak byl pravdou.
Todt a Brawn tohle vymysleli a ano jsou to ti, co vytahli Ferrari uplně z dolního patra F1. Nic nebude ideální, ale rozhiduje vlastník. Tak to vidím já. Nakonec každý kdo nesouhlasí, může zkusit štěstí jinak a založit si něco svého.To je realita, nemusíme souhlasit....ale to je vše.-
manson
16:36 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
manson
18:43 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jumpman
19:14 15.03.2018 89.111.73.XXXjenže peníze se vypočítávají s čistého zisku. Nikde nemají garantované částky, takže liberty to má bez rizika a je od nich neskutečná sviňárna chtít po týmech, aby ze svého financovali jejich projekty!
Jak by měl člověk potom nahlížet na liberty, když se trefuje do bonusů co se vyplácí týmům a sami je okradou? Mě to skoro příjde, jako by liberty řídil kožený...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek