DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
manson
20:07 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001890
20:14 15.03.2018 85.239.64.XXXLibreti asi nezná přísloví o tom, kam vedou dobré úmysly ... Ty jejich úmysly jsou dobré, ale úplně mimo, pokud jde o F1 (pokud chtějí něco jiného, nemuseli si kupovat F1 a mohli založit jinou sérii)
Ale spíš jak je pozoruji jsou to mazaní tuneláři ... není liž pravda? - Jak umějí odvádět peníze... - to snížení plateb týmům je taková pěkná vizitka - pro začátek
Jen víc vosku na kníry a méně žen v pitline-
jumpman
23:04 15.03.2018 178.255.168.XXXjako pokud by chtěli udělat F1 opět zábavnější, tak se v první řadě musí zbavit toho eko modu co se poslední dobou razí, protože co zmizelo z F1 je prvek nepředvídatelnosti poruchy a vypadnutí jezdce z tohoto důvodu. Proto je v podstatě vítěz znám po pátečním tréninku...
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
16:37 15.03.2018 194.228.59.XXXTak tak. Akorát Liberty tahá za hodně krátký konec. Určitě mi nepřijde systém rozdělování peněz v F1 v pořádku. Ale na všechny strany. Pokud chci být takový lidumil a nakrmit potřebné, tak je špatné, abych o tom kázal svým zaměstnancům, ale musím začít já a jít příkladem. Takže ono to pak může dopadnout tak, že automobilky přistoupí na rozdělení peněz podle PK, ale místo cca 50% si řeknou o 80%. Vedle toho pak nebude třeba držet ceny motorů tak na uzdě a mohou být klidně za 20-25 milionů za rok, kdy potom každý bude o něco raději dodávat.
Co se týká Todta, tam bych asi neviděl až takový problém. FIA je regulátor, který dostává cca 5 milionů dolarů za rok za to, že drží výkon na uzdě. Poslední slovo má stejně promotér (a stáje), který předkládá prvotní požadavek úpravy.
Nebo to nechat tak, jak to je a ať si to opravdu zkusí z těch 50% příjmů vše obstarat ve své režii. Potom budou automobilky v jiné pozici jednání. Do té doby je to opravdu jen podrážděné štěkání uvázaného psa u boudy.
-
-
GRAHAM
16:36 15.03.2018 77.236.218.XXXJone, vždy jde o dohodu dvou stran.Jedna strana to vlastní a druhá se chce zůčastnit a nebo nechce. Buď se dohodnou a nebo se nedohodnou. Jak jednoduché. FIA a FOM vlastní Formuli 1 a zbytek závodí a dostavá za to plat. Chceš , nechceš, ber nebo nech ležet a nebo dohoda.-
jon
16:44 15.03.2018 194.228.59.XXXFIA nic nevlastní, to je jen organizace, která se za úplatu stará o sportovní řád šampionátu po stránce licencí a pravidel. Není problém si udělat šampionát bez její účasti, nemají patent na závodění. Ale je to zavedená struktura a F1 to nestojí zas takový balík za rok, aby to nějak zásadně měnila.
FOM samozřejmě vlastní značku F1 a je výhradní promotér, ale na můj vkus do toho dává hodně málo, ale hodně z toho bere. Neříkám, že aktuálně je to nastavené dobře. Ale Liberty je na tenkém ledě. Bernie ctil jedno z nejdůležitějších pravidel businessu, které platí od prodeje toaleťáků na veřejných toaletách až do nadnárodních koncernů s biliardovými obraty. To pravidlo zní: Můžeš žrát, ale nesmíš mlaskat. -
-
manson
16:45 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
16:50 15.03.2018 194.228.59.XXXOdchodem automobilek by se z toho stala Formule 1,5. A to ještě neřeším případ, že by automobilky založili konkurenční šampionát, kde by ten business trochu lépe podělili. Těch 50% by bylo vyhrazeno na motory a jejich vývoj. Bylo by 10 motorářů, každý by měl 5%, byly by dva, tak by měly po 25%. Motory by pak byly skutečně za suché z nosu pro všechny a bylo by vyřešeno. Těch zbylých 50% by šlo podle výkonů pro stáje a bylo by. Prachy na provoz a správu šampionátu by zajistil titulární sponzor a bylo by po starostech.-
-
jon
21:16 15.03.2018 194.228.59.XXXZe současné F1 i Renault. A jestli by někdo z nich dal motor Red Bullu, tak Dietrich taky radši půjde dělat reklamu do první ligy, který by tam mohl nalákat VW.
Těžko říct, zda by ten přebor, který by se z F1 stal vyhovoval Hondě a McLarenu. Přeci jen ani jedna značka se neprezentuje v F2 nebo podobných nižších soutěžích.-
-
Pepan
06:56 16.03.2018 89.24.157.XXXVW do F1 v dohledné době nepůjde. Měl velice dobrou reklamu ve WRC a díky Dieselgate účast v WRC odtroubil. Dokonce poslal do muzea kompletně vyvinutý model VW Polo na sezónu 2017, takže to auto, i když vypadalo stejně nadějně jako jeho přechůdce, neujelo ani jeden závodní kilometr. Pochybuji, že by akcionáři kývli na účast v F1, kde jsou částky minimálně o řád vyšší a riziko prohry je, s ohledem na Mercedes a Ferrari, poměrně vysoké.-
-
Pepan
06:55 17.03.2018 89.24.157.XXXDíky finanacím by do toho nešli. WRC byla, co se týče peněz, proti formuli jedna otázka menšího kapesného a taky to zařízli. Mají teď spoustu problémů s Dieselgate a bůhvíkolik let ještě mít budou. Jestli budou muset všude vykupovat svoje auta, bude to pro automobilku těžký úkol a bůhví, jestli nebudou propouštět. A Porsche samotné by na účast v F1 nemělo peníze. Proti Mercedesu nebo Hondě je to vlastně malá firmička a nemá takové zázemí jako Ferrari.
-
-
-
-
-
-
-
-
manson
16:47 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
manson
18:16 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek