DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 148, poslední 18.03.2018 11:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2018 12:58
jenže tohle není o bonusech pro ferrari, ale o… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 12:42
Právo veta, historický bonus, rozdělování příjmů,… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 13:03
Nejspíše jsi nečetl, nebo nepochopil, o čem jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • manson

                          manson

                          89.177.216.XXX
                          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • uzivatel001890

                            uzivatel001890

                            85.239.64.XXX
                            Libreti asi nezná přísloví o tom, kam vedou dobré úmysly ... Ty jejich úmysly jsou dobré, ale úplně mimo, pokud jde o F1 (pokud chtějí něco jiného, nemuseli si kupovat F1 a mohli založit jinou sérii)
                            Ale spíš jak je pozoruji jsou to mazaní tuneláři ... není liž pravda? - Jak umějí odvádět peníze... - to snížení plateb týmům je taková pěkná vizitka - pro začátek 11
                            Jen víc vosku na kníry a méně žen v pitline 18

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jumpman

                              jumpman

                              178.255.168.XXX
                              jako pokud by chtěli udělat F1 opět zábavnější, tak se v první řadě musí zbavit toho eko modu co se poslední dobou razí, protože co zmizelo z F1 je prvek nepředvídatelnosti poruchy a vypadnutí jezdce z tohoto důvodu. Proto je v podstatě vítěz znám po pátečním tréninku...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Tak tak. Akorát Liberty tahá za hodně krátký konec. Určitě mi nepřijde systém rozdělování peněz v F1 v pořádku. Ale na všechny strany. Pokud chci být takový lidumil a nakrmit potřebné, tak je špatné, abych o tom kázal svým zaměstnancům, ale musím začít já a jít příkladem. Takže ono to pak může dopadnout tak, že automobilky přistoupí na rozdělení peněz podle PK, ale místo cca 50% si řeknou o 80%. Vedle toho pak nebude třeba držet ceny motorů tak na uzdě a mohou být klidně za 20-25 milionů za rok, kdy potom každý bude o něco raději dodávat.
                Co se týká Todta, tam bych asi neviděl až takový problém. FIA je regulátor, který dostává cca 5 milionů dolarů za rok za to, že drží výkon na uzdě. Poslední slovo má stejně promotér (a stáje), který předkládá prvotní požadavek úpravy.
                Nebo to nechat tak, jak to je a ať si to opravdu zkusí z těch 50% příjmů vše obstarat ve své režii. Potom budou automobilky v jiné pozici jednání. Do té doby je to opravdu jen podrážděné štěkání uvázaného psa u boudy.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Jone, vždy jde o dohodu dvou stran.Jedna strana to vlastní a druhá se chce zůčastnit a nebo nechce. Buď se dohodnou a nebo se nedohodnou. Jak jednoduché. FIA a FOM vlastní Formuli 1 a zbytek závodí a dostavá za to plat. Chceš , nechceš, ber nebo nech ležet a nebo dohoda.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                FIA nic nevlastní, to je jen organizace, která se za úplatu stará o sportovní řád šampionátu po stránce licencí a pravidel. Není problém si udělat šampionát bez její účasti, nemají patent na závodění. Ale je to zavedená struktura a F1 to nestojí zas takový balík za rok, aby to nějak zásadně měnila.
                FOM samozřejmě vlastní značku F1 a je výhradní promotér, ale na můj vkus do toho dává hodně málo, ale hodně z toho bere. Neříkám, že aktuálně je to nastavené dobře. Ale Liberty je na tenkém ledě. Bernie ctil jedno z nejdůležitějších pravidel businessu, které platí od prodeje toaleťáků na veřejných toaletách až do nadnárodních koncernů s biliardovými obraty. To pravidlo zní: Můžeš žrát, ale nesmíš mlaskat. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • manson

                manson

                89.177.216.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Odchodem automobilek by se z toho stala Formule 1,5. 04 A to ještě neřeším případ, že by automobilky založili konkurenční šampionát, kde by ten business trochu lépe podělili. Těch 50% by bylo vyhrazeno na motory a jejich vývoj. Bylo by 10 motorářů, každý by měl 5%, byly by dva, tak by měly po 25%. Motory by pak byly skutečně za suché z nosu pro všechny a bylo by vyřešeno. 04 Těch zbylých 50% by šlo podle výkonů pro stáje a bylo by. Prachy na provoz a správu šampionátu by zajistil titulární sponzor a bylo by po starostech. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    89.111.73.XXX
                    ono by stačilo, kdyby rozjeli šampionát po evropě na bývalých tratích + 2-3 v USA a liberty se může jít maximálně zakopat, aby ji nenašli věřitelé...
                    Věřím tomu, že do takového projektu by šlo víc stájí než jen ferrari a mercedes...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Ze současné F1 i Renault. A jestli by někdo z nich dal motor Red Bullu, tak Dietrich taky radši půjde dělat reklamu do první ligy, který by tam mohl nalákat VW.
                      Těžko říct, zda by ten přebor, který by se z F1 stal vyhovoval Hondě a McLarenu. Přeci jen ani jedna značka se neprezentuje v F2 nebo podobných nižších soutěžích.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        mcl by v současné situaci zaplesal...
                        Nevím, proč se stále někdo zaklíná vstupem VW, ti jsou rádi že se o nich přestává mluvit, než by na sebe nějak upozorňovali

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Pepan

                          Pepan

                          89.24.157.XXX
                          VW do F1 v dohledné době nepůjde. Měl velice dobrou reklamu ve WRC a díky Dieselgate účast v WRC odtroubil. Dokonce poslal do muzea kompletně vyvinutý model VW Polo na sezónu 2017, takže to auto, i když vypadalo stejně nadějně jako jeho přechůdce, neujelo ani jeden závodní kilometr. Pochybuji, že by akcionáři kývli na účast v F1, kde jsou částky minimálně o řád vyšší a riziko prohry je, s ohledem na Mercedes a Ferrari, poměrně vysoké.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            194.228.59.XXX
                            V kombinaci s Red Bullem by to bylo lákavé a v případě VW se nebojím nějakého fiaska jako u Hondy. Je jasné, že by tam nešli jako VW ani jako AUDI, to by byla aktuálně docela provokace. Ale jako Porsche, proč by ne. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Pepan

                              Pepan

                              89.24.157.XXX
                              Díky finanacím by do toho nešli. WRC byla, co se týče peněz, proti formuli jedna otázka menšího kapesného a taky to zařízli. Mají teď spoustu problémů s Dieselgate a bůhvíkolik let ještě mít budou. Jestli budou muset všude vykupovat svoje auta, bude to pro automobilku těžký úkol a bůhví, jestli nebudou propouštět. A Porsche samotné by na účast v F1 nemělo peníze. Proti Mercedesu nebo Hondě je to vlastně malá firmička a nemá takové zázemí jako Ferrari.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Však já mluvím o alternativní sérii. Momentální F1 VW poslal k ledu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
              • manson

                manson

                89.177.216.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama