DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
10:11 16.03.2018 178.255.168.XXXměl by sis uvědomit, že je obrovský rozdíl mezi fanouškem někde u netu a fanouškem, který přijde na závod a donese serii nějaké peníze a fanoušci co peníze donesou fandí ve většině ferrari. To je ten největší přínos. Nedělám si iluze, že kompletně všichni by se sebrali a přestali F1 navštěvovat, ale byla by jich většina.
Jako nevím poroč počítáš auta o keterých se přemýšlí, že serii opustí... A jestli to má být návrh na tu novou serii, podívej se, jak dlouhou dobu fungovalo DTM, táhl to jenom mercedes s audi, teď to bude muset táhnout bmw s audi, ale cesta se našla a závody to byli velice zajímavé, serie byla promována automobilkami a neviděl sem, že by tam byli nějaké extra třenice. Další věc je, že o založení paralelní serie mluví fanoušci, ferrari s mercedesem vyhrožují pouze odchodem.
F1 je pro ferrari prestižní, ale v současné době ji ferrari nepotřebuje aby přežilo. Auta začali prodávat aby utáhli závodní stáj, ale ta doba je dávno pryč a teď v podstatě dotují fiat, takže fiat (marchione) jim jejich zábavu toleruje, ale jen do té doby, než by si začali svůj zisk užívat ke svému závodění místo dotace fiatu. Takže já bych tuhle výhružku nebral na lehkou váhu, jak sem ti již několikrát psal. Právě že si všichni myslí, že se ferrari jako již tolikrát nějak ohne a zase podepíše, ale teď je to jiné, protože marchionemu je F1 naprasto volná a vidí jen peníze a pokud to nedá FINANČNÍ smysl, tak z toho vycouvá...
Je vidět, že matematika ti opravdu nic neříká, takže se raději nebudu pouštět do rozboru dalšího nesmyslu, protože by to nedopadlo dobře....-
-
GRAHAM
12:08 16.03.2018 77.236.218.XXXTV práva F1 generují hodně velký zisk. F1 sleduje skrz televizi přes 425 milionů diváků na celém světě.
Zhruba 39 procent příjmů týmu tvoří peníze od sponzorů.
Každý tým pak obdrží od promotérů přibližně 34 procent svých celkových příjmů.
A nezapomeňte, že když je logo na obrazovce (třeba Redbull) , tak je to "zdarma". Kdyby to RB měl platit, tak zaplatí milardy za reklamu. Takto ho to vyjde značně levněji.
Je to složitější než si myslíte. U F1 jde povětšinou o vyrovnaný rozpočet, zisky plynou jinudy a dlouhodobě.-
Pepan
17:03 16.03.2018 89.24.157.XXXA pokud by automobilky odešly, fakt si myslíš, že by se na F1 dívalo tolik lidí? Podívej se na záznam kteréhokoliv závodu. Možná půlka diváků je oblečena do doplňků Ferrari, zbytek Mercedes, McLaren a Red Bull. Nějak jsem si nevšiml, že by tam byl nějaký moc velký tábor příznivců FI a Sauberu. Tito lidé, kteří byli ochotni jet na závod a zainvestovat do oblečení konkrétní značky, tam jeli proto, aby podpořili svého favorita, svůj tým. Pokud tam jejich favorit nebude startovat, velká většina z nich zůstane doma a zřejmě asi ani nebude závod sledovat v televizi. Kolik by bylo vypláceno zbylým týmům, kdyby sledovanost F1 poklesla třeba o osmdesát procent a návštěvnost závodů by byla podobná? Celý projekt F1 by zřejmě zkrachoval. Tohle všechno si Bernie uvědomoval a proto vyplácel Ferrari ten pro mnohé nespravedlivý bonus a byla jim tolerována i jiná privilegia. A kdo si myslí, že by sledovanost neklesla, tak ať se podívá na kterýkoliv závod F2, případně jinou nižší sérii. Je to podnik bez podobných hvězd jako je Ferrari, ale taky bez vysoké sledovanosti a s daleko nižším rozpočtem. -
-
-
-
GRAHAM
11:57 16.03.2018 77.236.218.XXXFerrari se vždycky ohne? Ale kdeže, vždy se nechalo uplatit. vyšlo to i knižně. Sám JT a ten má přehled zcela přesný, dělal tam skoro 20 let, řekl cituji "Myslím, že by Ferrari nebylo tím, čím je, nebýt všech těch požitků, kterým se těší,“
V létě 2009 bylo dokonce oznámeno založení konkurenčního seriálu Grand Prix Wolrd Championship koalicí v čele s Ferrari. Tuto hrozbu se povedlo zažehnat až poté, kdy Max Mosley slíbil rezignovat na svou funkci. Jenomže o tři roky později, kdy v roce 2012 vypršelo další období ‚stabilizační dohody‘ (smluvně zakopané válečné sekery), Ferrari jako první zradilo asociaci FOTA tím, že se dohodlo na nových lukrativních podmínkách s tehdejším vedením F1 a Berniem Ecclestonem, ostatním týmům za zády. FOTA se následně rozpadla.
S tím tvým ohne běž víš kam.
Jako chápu jsi fanda Ferrari, ale psát takovej nesmysl, to je přes čaru. Bych se ohnul taky, za ty prachy. Překrucuješ historii.
Můžeme být ve sporu a diskutovat v tom co bude, ne však v tom co bylo a bylo popsáno a pojmenováno. Sundej růžové brýle.
-
-
-
manson
17:06 16.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jumpman
20:08 16.03.2018 178.255.168.XXXjako já si nemyslím, že by s odchodem ferrari skončila F1, ale skončilo by období rozežranosti, protože všechny týmy by si musely utáhnout opasky takovým způsobem, že by s láskou vzpomínaly jak bylo za ferrari dobře. F1 by skončila jako technologický leader motorsportu, byla by to další závodní serie s autama z mnoha, pár lidí by to sledovalo z nostaligie, ale na milardové přijmy by holt museli zapomenout. Liberty se zkrátka snaží vykuchat slepici co jim nese zlatá vejce...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Radon
15:40 15.03.2018 84.242.97.XXXOn ale Wolf přece potřebuje soupeře, někoho, kdo na něj tlačí, kdo je pro něj hrozba. Kdyby pořád jezdili, jako dřív, jen proti sobě, vyhráli všechno deset let po sobě - tak čím by se chlubil?
A že spolupracují nejen na poli "politiky" F1, to jen umocňuje. Nejsem si moc jistý, jestli F1 bez Ferrari, by byla F1. Jiná věc je ta, že stále víc mladých nezajímá nějaká historie, duch F1 nebo cokoli jiného. Jen když je to "interaktivní".-
manson
16:06 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
16:42 15.03.2018 77.236.218.XXXTak z logiky věci, pokud odchytneš pro svůj produkt mladé lidi,nastavíš je na svůj produkt, vydělávají ti celý život, protože to sledují.A mladý nejsou u TV, ty jsou na internetu. Takže proto......já se tomu taky divím, to jde mimo mě, ale mě už mají.-
manson
16:54 15.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Radon
17:53 15.03.2018 84.242.97.XXXJasně, souhlas, ale jde mi o to proč předělávat serii (jakoukoli) podle někoho a tak ji zbavit jejího kouzla. Proč raději ty mladé "nezapálit" pro věc starou. Nebo raději řečeno tradiční a s duchem. Nebo jak to napsat. Redaktor ze mě asi nebude...
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:11 15.03.2018 77.236.218.XXXOn nám spousty věcí o pomoci Ferrari prozradil i BE a dnes už tomu všemu i věřím.
On je to i bussines, takže chápu že se týmy spojují a pomáhají si. Je mě ale záhadou, že tak "nevýznamný" člověk jako je Wolf oroduje za Marchionneho. Si asi spletl pozice a nebo chce jít dělat do Ferrari, ona mu brzo končí smlouva. No to jsou tanečky, úsměvné.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek