DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

V dnešním článku se ohlédneme za uplynulými dvěma týdny předsezónních testů v Barceloně. Kdy byl z jezdců nejrychlejší, který tým byl nejspolehlivější a jak na tom byli s počty kilometrů výrobci motorů? O kolik proti loňsku zrychlily a jak vypadaly nejvyšší rychlosti. Jaké závěry můžeme z testů vyvodit před závodní sezónou 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 12.03.2018 14:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 10.03.2018 11:11
A můj pohled na Mclaren? Vytáčí mne jejich… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 10.03.2018 15:48
dost často to tak vypadá... »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 10.03.2018 13:58
No McLaren měl v testech potíže, a jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Můžeš mít častečně pravdu, ale výkonově šli do jistoty. O tom to celé přeci bylo.....To že teď to Honda třeba vylepší, že bude lepší než Renault, je možné, ale to jistota nebyla, proto ta změna.Ber v potzta že Honda udělala minulej rok nový motor a to prostě na 100 % fungovat asi fakt nemohlo.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jenže to, že to nefungovalo není evidentně pouze chyba hondy. Ale mcl mohl mít dávno srovnání, pokud by souhlasili s dalším týmem co by měl hondu

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • manson

    manson

    89.177.216.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak simulaci kvalifikace si zkusil každý tým krom mercedesu a kromě mcl nikdo nejel na výpary...

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Pokud se nepletu, tak na výpary jel Vettl. U Mcl nevím kde jsi tuhle info vzal.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            46.254.64.XXX
            No někdo to hnal víc, tím, že dal jen 3 kola někdo ne, ale jak píšeš. Všichni co se hnali za super časem tak nejeli s plným autem.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ty vidíš do nádrže že víš že jeli na výpary? Ferrari tvrdí, že nejeli s prázdnou nádrží a mám tendenci věřit spíš vyjádření týmu než dojmu nějakého diskutéra. Stejně tak při jejich závodní simulaci - museli zpomalit kvůli šetření paliva, což znamená, že na plno nejeli ani tu simulaci. Nemyslím, si, že je někdo rychlejší než mercedes, ale ferrari není zásadně pomalejší než red bull, ale mcl, ten se honil jen za zviditelněním, o nic jiného jim nešlo, takže poslední alonsova kola byla jednoznačně s výparem v nádrži. Dělal to tak už i u ferrari, kdy chtěl v testech vypadat co nejrychleji, ale auto potom stálo za starou bačkoru. S tímhle skončil marlboroman a navíc krom mercedesu tu kvaldu zkoušeli všichni, takže ten obrázek není potěch testech až tak zkreslenej. Kdo je mimo svoji pozici je mercedes a mcl...

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            46.254.64.XXX
            Ne já do nádrže nevidím, to máš pravdu. Ale ty nás tu už druhým příspěvkem přesvědčuješ o tom, že ty tam u McL vidíš.

            pročti si sedmí den, kdy jezdil Vettle a honil rychlá kola. Je tam jedna taková zmínka. U nikoho jiného tohle nepsali, nebo jsem to nepostřehl.. Proto, pokud bych měl o někom někdy napsat, že jel na výpary, tak jedině o Ferrari.

            11:58 Ferrari se hned vrací do boxů, moc paliva tedy v nádrži nemělo. Přest nešlo o tu nejrychlejší směsi, co má letos Pirelli v nabídce.

            Zdroj: [odkaz na stránku]

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              to, že zajede do boxů hned po povedeném kole neznamená, že jeli s prázdnou nádrží. Je jasné, že s plnou to taky nebylo, to by asi těžko byl test kvalifikačního režimu, jenže ferrari všem hrozně odskočilo, proto všichni přišli s teorií, že jelo na výpary, ale poslední 3 roky nic takového neudělali, takže není důvod, aby to udělali právě teď. Sice nechápu mercedes, proč tu kvalifikaci nezkoušeli, protože v minulosti to pustili alespoň ten poslední den, ale v podstatě každej tým potřebuje to auto dostat na limit, aby viděl jak se chová na limitu a jestli se při jízdě na limitu někde neschyluje k průšvihu se životností dílů. A že si myslím, že jel mcl na výpary, tak tam bych to viděl hlavně v osobě alonsa a jeho egu, kdy chtěl dokázat, že mají rychlost na to, aby usilovali o vítězství, ale svědectví z trati hovoří o nestabilním autě s nedostatkem výkonu, přesto se dokázal ferrari přiblížit na cca půl sekundu a poté se snažil tak, že se na trať nevešel. Tam byla značná přemotivovanost ten čas dát a nikdo, kromě mcl nemá zapotřebí dokazovat, že ten výkon mají, ikdyž je to lež...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Poky

                Poky

                46.254.64.XXX
                Sposta dalších jezdců měla smazané časy, protože se nevešli do šikamy. A ty z toho usuzuješ jen u MCL že jsou přemotivovaní. Ano chtěli a měli potřebu v pár posledních kolech ukázat co v autě je. Měli velké problémi v testech a potřebovali pro sebe a do továrny nějakou vzpruhu.
                I jiné týmy ukazovaly svou rychlost a snažili se z auta vyždímat co to dá. Víc v tom nehledej.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Ovšem testy nám neřekly nic o spolehlivosti PJ, které letos musí vydržet podstatně víc kilometrů. uvidíme v austrálii, jak kdo na tom skutečně je a hlavně jak moc si pomohl McLaren změnou dodavatele PJ.

    P.S.: stačilo mi vyjádření bývalého pilota F1 (teď si nevybavím jeho jméno) o tom, jak se chová podvozek Mercedesu a jak McLarenu.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Děkujeme za shrnutí a za práci při celých testech, jednoduše skvělá práce 01

    Jak už sem psal dříve, testy dost napověděly že nejlepší šance porazit Mercedes už byla 07 Jestli se v Austrálii potvrdí velmi "pohodlné" postavení Mercedesu na čele, nebude to příjemné. Nic proti Mercedesu, chci aby na čele klidně jejich jezdci byli, ale ne sami. Uvidíme jak přesně to s RedBullem a Ferrari bude. HAAS vypadá ze zbytku pro tuto chvíli opravdu velice dobře, a dokážu si je pro začátek sezony představit jako tým na čtvrtém místě. Tovární Renault a McLaren by se s nima později měl umět porvat. Záhada je pro mě forma FI i Williamsu, u nich nedokáži dobře odhadnout kde vlastně jsou. Čas zajetý od Sirotkina na měkké vnímám jako dobrý čas, no chtělo by to vidět nějaké časy ze simulace závodu, ty by mohly napovědět více. Ono střed pole vůbec vnímám hodně nahuštěnej, a detaily, vývoj, a i štěstí budou hrát asi nejpodstatnější roli. Austrálii máme za 14 dní, jsem hodně zvědavej v jaké formě se tam nakonec všichni ukážou 03 F1 2018 začíná!

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    No, snad bude tahle sezóna alespoň o něco vyrovnanější, byt´ si myslím, že to bude opět Mercedes a pak zbytek světa ... Ale rád bych se mýlil a doufám, že se dočkáme nejednoho překvapení, byt´ to odporné Halo a idiotský počet pneumatik mi F1 řádně znechucují ...
    Jinak mám pocit, že Williams nakonec dopadne jako Sauber pod vedením té "rakouské" Indky ... Jak už tady napsal airwar1939, dvě vemena za volantem, tápání ve vývoji, ztráta velkého sponzora a za sebe ještě dodám Claire v čele! 20

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Můj odhad je že zatím je nejrychlejší Mercedes, následně Ferrari a RB. Moc nevěřím tomu že to co zajelo Ferrari je skutečné maximum, mě vychází že by současné vozy měli být ještě o vteřinu rychlejší.

    Střed pole bude zajímavý, v půl vteřině tipuji pět týmů. Na chvostu se jeví Sauber a bohužel Williams.

    Pro Williams může letošní sezona skončit katastrofou, tápou s konstrukcí vozu, v kokpitu dvě trdla a k tomu odcházející Martini. Čím dál tím víc si myslím, že tím že Williams loni nepodepsal Hondu si pod sebou podřezal větev.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jiří Č.

      Jiří Č.

      46.135.21.XXX
      Taky bych to tak viděl, podle videa Vettelova nejrychlejšího kola na YouTube. Za 1. Je vidět že levá přední už má něco za sebou už při nájezdu do rychlého kola. 2.S největší pravděpodobností měli něco v nádrži navíc. Takže se dají čekat časy hodně pod 1:17.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama