DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

V dnešním článku se ohlédneme za uplynulými dvěma týdny předsezónních testů v Barceloně. Kdy byl z jezdců nejrychlejší, který tým byl nejspolehlivější a jak na tom byli s počty kilometrů výrobci motorů? O kolik proti loňsku zrychlily a jak vypadaly nejvyšší rychlosti. Jaké závěry můžeme z testů vyvodit před závodní sezónou 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 12.03.2018 14:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 10.03.2018 11:11
A můj pohled na Mclaren? Vytáčí mne jejich… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 10.03.2018 15:48
dost často to tak vypadá... »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 10.03.2018 13:58
No McLaren měl v testech potíže, a jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jiří Č.

Jiří Č.

46.135.21.XXX
Taky bych to tak viděl, podle videa Vettelova nejrychlejšího kola na YouTube. Za 1. Je vidět že levá přední už má něco za sebou už při nájezdu do rychlého kola. 2.S největší pravděpodobností měli něco v nádrži navíc. Takže se dají čekat časy hodně pod 1:17.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Já vím, že pracují. Jen mi to nedalo a přidal jsem k tomu vtípek.
Je to F1, tak je jasné, že aero chce mít každý nejlepší. Jen se v tomto stavím k názoru Jumpmana. McLaren v tom šel hodně daleko a chtělo to možná trochu větší kompromis. Alespoň ze začátku spolupráce a měli by alespoň solidní základ. Takhle to dopadlo špatně pro obě strany.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Fajn. Výkonnost Mclarenu budeme asi vidět trochu odlišně, ale v celku mezi náma zas takový rozdíl není.
Do Mclarenu se občas navážím, protože mají podle mne přehnaná prohlášení a protože podle mne udělali v minulosti několik hodně špatných rozhodnutí. A asi taky proto, že se tomu tady věnuje hodně velká pozornost. Ale v zásadě jim nic špatného nepřeji. Naopak, pokud bude s RB další "garážník", který bude zatápět fabrikám, budu jen rád. Koneckonců kdokoliv zatopí Mercedesu, budu štěstím bez sebe. Klidně ať je to Mclaren.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, usuzuju to ze svých přitroublých odhadů. Spokojen?
Ano srovnávám minulou sezonu s testy (odhady). Proto k tomu vždy dodávám, že srovnávám minulou sezonu s testy (odhady). Tedy, že se to může změnit.
Ano, ty věříš Hornerovi boj o titul. Já ne. Mclaren špiním a RB tím samým ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tvl, ty se mi snad jen zdáš. 12
Měl bych důvod se do vás navážet a předhazovat vám vaše prosincové tipy, včetně očekávání zlepšení o tu vteřinu. LETOS. Přesto jsem to v příspěvku vůbec nezmínil. Neměl jsem potřebu vás urážet, nebo vám předhazovat vaše výroky a zesměšňovat je.
Ty se tady do mne sám bez důvodu navezeš a když ti odpovím, začneš tu fňukat, jak tu do vás kopu, jak se vám vysmívám a půlku svých příspěvků věnuješ nelichotivým charakteristikám mé osoby. Říká ti něco pojem sebereflexe? Když už umíš česky...
Pokud ti vadí diskuse se mnou, dám ti jednoduchou radu. Tak mne sám neoslovuj. Jednoduchý co?
A jestli ti trhá žíly, že si dovolím kritizovat Mclaren, pak bych tě rád upozornil, že toto je diskusní fórum. Diskusní je proto, že se tu má diskutovat. A diskutovat neznamená, že máme mít všichni stejný názor. Nemám důvod se za svůj názor omlouvat. Mclaren kritzuji mnohem míň, než ty jsi kritizoval Hondu. Tedy bych opět odkázal na pojem sebereflexe. Nebo Honda se kritizovat smí, u Mclarenu se tomu říká kopání a hanění?
Co se týká fandovství, fandím Ferrari. Nevšiml jsem si, že by získali tituly, takže nefandím těm nejlepším. Nevzpomínám si, že bych loni Mercedes nějak kritizoval. Takže ani neokopávám kotníky úspěšným. O tom, jestli se dá Mclaren za úspěšný považovat, bych raději ponechal bez komentáře.
Na závěr ti dám ještě jednu radu. Mé příspěvky nečti. Nebudeš tolik trpět. Prosté že? 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Vysvětleno. OK. Nic jsi mi nepodsunul. Jen jsem to tak nerozpitvával. Mně šlo primárně o prohlášení Hornera, že by s Merglem vítězili, což považuji za stejný blábol, jako Boullierovu 1 sec. k dobru jen díky motoru. Dle mne jsou to jen teorie, protože až realizace opravdu ukáže kolik kdo získá a kolik ztratí. A jak jsem psal výše. Nepochybuji, že by Newey časem šasi s Merglem nevyladil, ale továrna by už zase byla o kus dál. V F1 existuje špionáž a šásko se dá okopčit, kdežto pohonná jednotka je taková, jakou jim dodá výrobce. V tom vidím rozdíl a hlavní výhodu Mercedesu oproti RBR a proto považuji Hornerův žvást za rovnocenný žvástu Boulliera.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
No já měl více či méně správný? dojem, že máš názor, že Redbull se choval k Renaultu (a celkově) podobně jako Mclaren k Hondě = že to bylo podobné, ale já si myslím, že u Redbullu to bylo hodně jiné ... pro ně to byl velký propad výkonnosti a bylo to něco jiného než co se dělo u Mclarenu ve všech směrech ... třeba i jezdci se chovali jinak a celé to dohadování s Renaultem vedli pouze nejvyšší představitelé stáje včetně majitele ... zatímco konflikt s Hondou vyostřoval hlavně jezdec ... a tak podobně
Ale jestli jsem ti podsunul něco mylně tak se omlouvám - jen jsem chtěl poznamenat že podle mě to byli a jsou zcela jiné příběhy

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nechápu, jak to souvisí s mým(i) názory výše??? 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Koukám že neumíš česky a nemám na mysli pravopis. Pochop, že to co bude(je) nemá s tou vteřinou, kterou oznámil Boulier, nic společného. Jsou to oddělené situace. Smiř se s tím, že v monopostu Mclaren byl rozdíl mezi použítím motoru roku 2017 Honda a Renault 2017 avizovaná -+ 1 vteřina. Toliko k roku 2017 a tím bych to uzavřel, protože co bylo, bylo a už to nejde změnit. Jak to bude v roce 2018 se uvidí, je možné že Honda srovnala krok výkonově s Renaultem.Nebo Mclaren nemá teď na začátku ideální šásko, možné je cokoli. To se ale uvídí.

Prosím tě, nic nepočítej, je to zbytečné, tobě jde jen o to tady kopat do Mclarenu číi do jejich fanoušků a nebo hanět motor Renault. I když věřím, že zvládneš zkritizovat cokoli, prostě proti všem. Všímej si laskavě týmu kterému fandíš, pokud vůbec nějakému a nás toho ušetři. Možná a nejen ty zde, vždy fandíš tomu, kdo je úspěšný, nebo kdo zrovná útočí(fotbal , hokej) a těm co se zrovna nedaří chodíš okopávat kotníky a vysmívat se do diskuze. No tvůj boj. Je to ale nečestné a nesportovní.

02

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já Hondě, potažmo STR nepřeji nic zlého, nepřeji si pochopitelně aby zdolali McLaren, ale to je asi tak vše. Co se týče Hondy, její eventuální spojení s RedBullem, to vše bude zajímavé sledovat, včetně toho jak se bude RedBullu letos dařit s Renaultem. Já bych si opravdu přál aby tam v boji o titul letos RedBull byl. Nemyslím že by pouze Honda musela vést u RedBullu k titulu, ale to ukáže letošní forma, a pak výkon Hondy a rozhodnutí RedBullu. Sám bych si pro zpestření v další sezoně přestup RedBullu k Hondě i přál, proč ne. Rozhodnutí McLarenu prostě respektuji ať už to nakonec bude tak či onak, maximálně si v budoucnu smutně povzdechnu, nebo se lehce ušklíbnu, ale to už nic nezmění.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak hlavně, že je Boullier jediný člověk na světě, který zná přesná čísla o všech motorech a o jejich vlivu na aerodynamiku. Každopádně jeho očekávání jsou někde jinde než realita a ta sekunda zlepšení, na kterou jste koncem roku byli schopní přísahat, se někam ztratila. Zatím to vypadá, že celá ta změna byla k ničemu a vaše ztráta Hondy 80k na Renault, se někam vypařila.
Je celkem jedno, jestli Honda vylepšila svůj motor, nebo Mclaren se nedokázal zatím srovnat se změnou šasi. Prostě jeho odhad se zatím nenaplnil. Stejně jako útok na vítězství v závodech. Ale uvidíme. Třeba se budu ještě divit. Zatím Mclaren mé výpočty z prosince ani nenaplnil a to byly poloviční, než ty vaše a Boullierovy odhady. 13

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
No ale Redbull před novou motorizací dominoval ... (na rozdíl od Mclarenu) a to docela masivně a delší dobu, takže to bylo hodně jiné, když přišlo rozčarování s novými motory (za motory celou dobu platil...) - a i od té doby prokazuje že jeho tým je druhý nejsilnější po Mercedesu - pokud jde o technické a technologické schopnosti (proto si dovoleji i jiné maziva a paliva, než má Renault například - nejde jen že mají peníze od Mobilu 1 ... ale určitě si od toho slibují určité manévrovací možnosti vůči Renaultu)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže to, že to nefungovalo není evidentně pouze chyba hondy. Ale mcl mohl mít dávno srovnání, pokud by souhlasili s dalším týmem co by měl hondu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak samozřejmě, že i postavení k ostatním bude zajímavé a cílem Mclarenu jistě nebude překonat to loňské. Asi se shodneme, že pořádné srovnání bude po sezoně. Tam už to bude asi jasné, jestli to byl dobrý tah nebo ne.
Já asi na rozdíl od tebe budu doufat, že se STR dostane dopředu. Ne, proto, abych přál Mclarenu zklamání. Ale proto, že k nim přejde RB a podle mne je to jediná jejich šance, jak Mercedes dohnat. Tedy přeji Hondě, ať se zvládnou dostat na špici. Ne letos, ale co nejdřív. To, že tím případně dokáží chybu Mclarenu ve volbě, je pro mne vedlejší nechtěným produktem. Neúspěch Mclarenu fakt nepřeji.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No mě nebude zajímat jen postavení McLarenu vůči STR, i když ano, v Austrálii počítám že si oproti STR z Austrálie minulého roku jistě polepší, ale cílem je že si polepší proti všem. No a pak sledovat jak se to vyvíjí během sezony ze závodu na závod, a i meziročně. V květnu bude zajímavé zda RedBull oznámí přechod na Hondu, no a samo bude i jistě zajímavé jak se bude dařit STR s Hondou. Kdyby STR s Hondou mělo odvádět lepší práci než McLaren s Renaultem, na to snad ani nechci ani moc myslet, no prostě by to byla ostuda a McLaren by opravdu vypadal jako hlupák.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Z čeho usuzuješ, že to v případě Hornerových keců sedělo? Z nějakých tvých přitroublých odhadů? Já tvrdím, že by se to ukázalo až by měli Mergl pod kapotou a dělali díry do šasi, jak tomu bylo v případě jejich prvních testů s Renckem a jak tomu také je v případě McL s Renckem.
Boullierova smůla je, že opravdu ten přechod na jinou pohonnou jednotku zrealizovali a je hned viditelné jak se jim to podařilo. Horner jen kecal nesmysly, které nelze ověřit. Navíc si o té 1 sec. můžeme podiskutovat až v průběhu sezóny. Zatím srovnáváš test (odhad) s minulou sezónou.
Hornera a jejich boj o titul jsem nevyfiltroval. Naopak, v jeho prohlášení nevidím nic závadného. Neříká, že titul získají, ale že o něj budou bojovat. A s ohledem na loňskou sezónu a odhad letošních testů, bych řekl, že se jim ten slib může podařit. zas tak slabě nevypadají, i když si myslím, že Mergl má náskok na všechny.
Po sté opakuji, že tvá nevíra ve vítězství McL u mne žádné vášnivé reakce nevzbuzuje. Naopak souhlasím. Mně vadí tvůj odlišný přístup k prohlášením Hornera a Boulliera vzhledem k situaci jejich týmů v den prohlášení. Z mého pohledu kecali oba a oba zasloužili podobně tvrdou kritiku, jakou jsi uštědřil na začátku diskuze pod tímto článkem McLarenu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak loni v Austrálii byl rychlejší o 1s STR. Když letos bude Mclaren jen o trochu pomalejší, budeš to mít za pokrok a jednoznačné polepšení? I s vědomím, že na konci sezony byla situace opačná, budeš to mít za úspěch? Tak to budeš asi spokojen. Jen si nejsem jistý, že to za úspěch a dobrý tah, bude bráno. Dle mne bude polepšení to, že budou mít na STR větší náskok, než měli na konci sezony. Protože jinak se ta změna nevyplatila.
A Boullierovi bych to nevyčítal, kdyby to vycházelo o něco míň než 1s. Takový hnidopich nejsem. Ale proti některým vykazují zlepšení v pár desetinách, proti těm, se kterými by se to srovnávat mělo nejvíc (STR, protože s těmi motor měnili), nevykazují zlepšení žádné. Proto to kritizuju.
Ale nechce se mi v tom pitvat. Nejspíš budeme oba v Austrálii spokojení. Ty, že dojede Mclaren před STR, já proto, že to s Hondou bude vypadat mnohem líp a nadějněji, než na knci sezony. Tak proč nebýt spokojení oba a navzájem si kazit radost. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já to beru tak, že na jedné to přibližně sedělo, na druhé místo sekundy nevidím zatím zdaleka ani půl. Ale je to detail a nechci trávit půl dne tím, jestli víc kecal Boullier nebo Horner.
Trochu jsi vyfiltroval, že nevěřím Hornerovi ani ten letošní boj o titul. Ale to, zdá se, nikomu nevadí. To nikoho nepohoršuje. 03
Že nevěřím ve vítězství Mclarenu, vzbouzí vášnivé reakce. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Super shrnutí. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak na ZERU pracují všichni. Mercedes získal letos na ZERU 0,25 vteřiny, akorát ostatní o tom nemluví, ač všichni na tom pracují.

Jinak ano něco z toho vyleze, ale je snad každému jasné, že bude chvilku trvat než to vyladí.Je potřeba hodnotit až pozdějí. Buď to zvládnou a nebo ne.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama