Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Petr Hlawiczka / Robert RoBertino Pavelka, 8. března 2018, 17:00 Google+

Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.

Počet komentářů:  126 komentářů (Poslední 09.03. 20:10) Napište svůj názor
Ferrari během předsezónních testů v Barceloně

Ferrari během předsezónních testů v Barceloně | foto: Circuit de Catalunya

Sdílejte článek

Shrnutí
Navzdory včerejším prognózám a některým odhadům dnes Ferrari s Vettelem zdrtili konkurenci poměrně značným rozdílem, nakonec v poslední chvíli Němec uzmul i korunu nejpilnějšího pilota. Mercedes, jak už bylo řečeno, nezkoušel nejměkčí směsi, piloti ale ani nenajeli nijak dramatický počet kol, tak bude třeba si počkat do zítřka, jestli nakonec vytáhnou nějaké eso z rukávu.

Konečné výsledky 7. dne

Konečné výsledky 7. dne | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Překvapil Pierre Gasly, Honda v jeho voze vydržela 169 kol a v samém závěru (přesně ve 159. absolvovaném kole) zajel mladý Francouz třetí nejlepší čas. Navzdory tomu je jistým rozladěním umístění Verstappena, jak to tedy vlastně s rychlostí vozů Ferrari je?


Průběh dne:

18:00 Šachovnicová vlajka! Vettel se ještě na poslední chvíli pokusil vyjet, ale jeho vůz evidentně nefungoval, jak měl. Na poslední chvíli stihl Verstappen další zastávku, ale už jenom poodjel a pak byl odtlačen zpět do garáže. Sedmý den tedy končí.

17:53 Na posledních pár minut vyjel i Kevin Magnussen, který dlel v garáži týmu Haas 105 minut. Nasadil si na poslední chvíle ultraměkké pneu. Také Gasly si přijel vyměnit pneumatiky, záhy jeho Honda za poněkud podivného zvuku odvála Toro Rosso zpět na okruh.

17:51 Vettel po pár metrech zastavil a pak zacouval zpátky. Na konci pit-lane zavlály na okamžik žluté vlajky. Vettelův Ferrari mezitím skončil v garáži italského týmu.

17:50 Teď už se dočkali i mechanici Ferrari, Vettel do boxů zajíždí společně s Verstappenem, výměna pneumatik a zase zpět na okruh. Ovšem u Vettela je nejspíš nějaký problém.

17:48 Verstappen si rovněž zajel vyzkoušet pit-stop a v pořádku vyrazil zpět, podobná věc by se měla odehrát i u Ferrari, ale Vettel setrvává na trati. Po cílové rovince pádí Vandoorne a od spodku jeho McLarenu létají chvosty jisker.

17:45 Sainz se projel boxovou uličkou, na trať zamířil Vandoorne. Vše se chýlí k dnešnímu finále. Sainz po návratu na trať nechal projet Verstappena a zařadil se za něj.

17:42 Kanaďan může prožít malé zadostiučinění. Sice zůstává poslední, ale aspoň se o něco zlepšil, byť je to 0,012 vteřiny. Jeho čas má nyní hodnotu 1:20,262. Na trati jsou kromě něj ještě Vettel, Gasly, Sainz, Ericsson a Verstappen.

17:40 Stroll ze sebe ždímá, co se dá, zajel svůj nejlepší první sektor, ale pořád to nestačí, i když za svým nejlepším výkonem zaostal o směšných 0,008 vteřiny. Na svém Williamsu má ultraměkké pneumatiky.

17:35 Lewis Hamilton vyhrává interní souboj s týmovým kolegou, daří se mu ho předstihnout časem 1:19,296. Piloti Mercedesu jsou teď na 8. a 9. místě průběžné klasifikace.

17:32 Z posledního místa se určitě bude pokoušet odpoutat Stroll, ale na měkčí směsi zatím není schopen zajet rychlý čas. Jeho momentální výkony jsou v rozmezí 1:26,0, což je na hony vzdálené i jeho 13. místu.

17:31 V případě Ericssona šlo nejspíš o test, v jakém stavu je šasi, protože po instalačním kole míří zpět do boxů.

17:29 Poškození Ericssonova vozu bylo buď mizivé nebo zcela nulové, protože jeho Sauber se po 40 minutách opět objevuje na trati. Gasly se po úspěšném ataku časomíry vrací do boxů, s ním tam míří i Vandoorne, naopak z garáže míří na okruh Verstappen.

17:23 Vandoorne zvládl první dva okruhy za 1:21,0, Gasly po instalačním kole zajel svůj nejlepší osobní čas v sektorech 1 a 2, pouze ve třetím ztratil 0,2 vteřiny. Na hyperměkké směsi pilot Toro Rosso dosáhl třetího nejlepšího času 1:18,363.

17:20 Sainz na hyperměkké směsi udělal skok kupředu, takže momentálně figuruje na 4. místě. Dopomohl mu k tomu čas 1:18,725.

17:15 Vettel se vrátil na trať, zazávodil si s Gaslym, nechali přitom o něco zpět Verstappena.

17:10 Žádné ohromující časy se nekonají, momentálně jsou nejrychlejší Gasly a Sainz, jimž časomíra vykazuje hodnoty kolem 1:19,0

17:06 Přidávají se Gasly a Verstappen, takže trať se nám hezky plní. Kolik nakonec bude v akci pilotů?

17:03 Zelená vlajka. Okamžitě reagují Vandoorne, Hamilton, Sainz a Stroll.

17:01 Zatáčka 4 je volná, dá se očekávat, že brzy bude na trati opět živo. 

16:58 Těsně před začátkem poslední dnešní hodiny vidíme obvyklý obrázek. Nákladní vůz s plošinou, na níž skončí v kačírku uvízlý Sauber...

16:51 Červená vlajka! Neuvěřitelné, ale dnes teprve první. Příčinou je Ericssonův Sauber, který se ocitl nedobrovolně v únikové zóně. Švéd zůstal stát v zatáčce 4 na vnitřním okraji, z vozu se dokázal dostat sám.

16:42 Teď ale Sainz vyvrátil předchozí tvrzení, protože se mu povedl čas 1:19,525 a opět si bere zpět osmé místo od Hamiltona.

16:40 Sainz se tak trochu trápí na superměkkých pneumatikách - není schopen na nich překonat své maximum, kterého dosáhl na měkké směsi.

16:35 Vandoorne skutečně proklouzl do Klubu stovkařů, takže každý zástupce má v této oblasti svého zástupce. Vettel už zase vyrazil na trať a není vyloučeno, že ohrozí svůj úterní výkon - 171 kol. Má na to ještě dost času.

16:24 Metě 100 kol se také blíží Vandoorne, což by byl v případě McLarenu unikátní kousek. Hamilton mezitím odpovídá na výzvu Sainze a svým nejlepším časem 1:19,575 se posouvá na osmé místo. Pomohly mu k tomu superměkké pneu.

16:17 Pilot Renaultu je evidentně při chuti, další posun vpřed, tentokrát je to podstatný posun až na 8. příčku díky výkonu 1:19,621.

16:12 Máme tu opět zlepšení, znovu od Sainze a jeho posun před Hamiltona: nejdřív si připravil půdu výkonem 1:19,964 a pak se přes něj posunul časem 1:19:882.

16:05 Také Marcus Ericsson se probojoval přes hranici 100 absolvovaných okruhů. Imaginární klub má už šest členů. Trať se teď trochu vyprázdnila, zůstali na ní pouze Magnussen, Vandoorne a Ericsson, k nimž se po simulované zastávce připojil Sergio Pérez.

16:00 Vettel už svým výkonem zdolal oba piloty Mercedesu, kteří dohromady zajeli o pět kol méně... Tedy zatím.

15:58 McLaren pilotovaný Vandoornem se chová nestabilně, jako by mu nedržela zadní část při intenzivním brzdění před šikanou. Belgičan pečlivě zkouší různé varianty.

15:55 Vettel, Verstappen, Gasly a Magnussen nadále pilně střádají kola. Vettel už se blíží metě, kterou mu signalizovali z depa.

15:52 Konečně zabral i Lewis Hamilton, jehož jízda šikanou nadchla pozorovatele na okruhu. Výsledkem je sice zlepšení, ale mistr světa nadále zůstává v pozadí tabulky, čas 1:19,945 ho nechává na 11. místě.

15:44 Ani Verstappenovi se nepodařilo do šikany vejít, po intenzivním brzdění se jeho Red Bull svezl stranou a o čtvrt otáčky nastavil proti ideální stopě. Naštěstí pro všechny bez následků.

15:42 Také Magnussen se provinil v šikaně - původní čas kolem 1:18,0 mu nebyl zaznamenán, protože nedodržel vyznačenou trať. něco podobného udělali i Gasly, který si připomněl, jak vypadal Circuit de Catalunya před posledními úpravami, vzápětí ho napodobil i Sainz.

15:39 Sainz si Strollův útok nenechal líbit, oplácí mu časem 1:20,334 a pochopitelně si od něj bere zpět svou pozici.

15:35 Nezapomínejme také na milovníky počasí, vlhkost vzduchu 54 %, ovzduší vykazuje 16,2 °C, na trati bylo naměřeno 26,1 °C. To vše za příjemného, mírně oblačného podnebí.

15:34 A Lance Stroll už není poslední, stačila k tomu jediná tisícina. Čas 1:20,276 stačil k překonání Sainze právě o takový titěrný kousek.

15:32 Po delší setrvalé pasáži opět náznak změny: Lance Stroll si vylepšil své maximum na 1:20,400, ale z posledního místa ho jeho výkon neodpoutal. Konzervativní přístup nadále udržuje Red Bull: Verstappen doposud nepoužil žádnou z měkčích sad, vytrvale krouží na středně tvrdých v průměrných časech 1:21,0.

15:25 Na trati poklidně krouží monoposty v závodní simulaci, takže nyní se můžeme zabývat nanejvýš tím, kdo jako další zdolá hranici pro Klub stovkařů. Momentálně má k němu nejblíž Sergio Pérez. Na opačném pólu se nachází Lance Stroll.

15:21 Podle časomíry si také Hamilton "střihl" několikrát šikanu, ale nikoli při svém dosavadním nejrychlejším čase, takže mu zůstává započten výkon 1:20,277 a zůstává jedenáctý.

15:18 Vettel absolvoval 120 kol, jeho závodní simulace by měla podle pokynů z boxů skončit za dalších 30 okruhů.

15:10 Druhý nejlepší čas Gaslyho, kterým původně zdolal hranici 1:18,0 a kratičce se objevil na časomíře, byl pilotovi Toro Rosso smazán, protože si zkrátil trať. Gasly zůstává čtvrtý. Kevin Magnussen je dalším pilotem, jemuž neodolala hranice 100 kol.

15:05 Strollův Williams se chová při výjezdu z poslední zatáčky před použitím DRS hodně neklidně, ve středně rychlých zatáčkách je nestabilní. Například Sauber není tak rychlý, ale Ericsson ho po dráze vodí podstatně lépe už jenom od pohledu.

14:58 Na trati je těsno, všechny týmy a Vettel, Verstappen a Gasly zlomili hranici 100 absolvovaných kol. Nejpilnější zůstává Vettel.

14:55 Opět změny v pořadí. Sainz poskočil před Strolla časem 1:20,277, chvíli to vypadalo i na velké zlepšení u Gaslyho, ale šlo pouze o planý poplach.

14:50 Hamilton si vyzkoušel i předjížděcí manévr, když zdolal v zatáčce 4 Pierra Gaslyho. Podle pozorovatelů je Mercedes velmi stabilní, totéž platí pro Red Bull a McLaren se ve většině zatáček chová rovněž dobře, byť s malými problémy na výjezdu.

14:48 Některým lidem se příliš nepozdává Vettelův průjezd zatáčkou 3. Další informace praví, že Mercedes nejezdí v Barceloně na hyperměkké směsi, protože si ji jednoduše od Pirelli.

14:45 Vettel se opět tlačí jako první do Klubu stovkařů. Mercedes má jako tradičně piloty, kteří posouvají jeho barvy v počtu odjetých kol vždy nahoru. Hamilton se při svém dalším pokusu zlepšil a časem 1:20,068 předstihl Strolla.

Ferrari se snaží být hodně nenápadné a vše před zraky fotografů skrývat, ale na kominíky asi zapomnělo

Ferrari se snaží být hodně nenápadné a vše před zraky fotografů skrývat, ale na kominíky asi zapomnělo | zdroj: twitter

14:38 Provoz houstne, venku máme i Magnussena, Gaslyho, Péreze a Verstappena. Teplota vzduchu dosahuje 15 °C, dráha 25 °C.

14:35 Sainz se rozjíždí na středně-tvrdých gumách: 1:21,277 min.

14:30 Stroll jde před Hamiltona - 1:22,422 min. A na průzkumu už máme i Sainze, jenž vystřídal Hülkenberga.

14:28 Vettel zahajuje závodní simulaci.

14:23 Na trati máme už i Strolla, který převzal vůz po Kubicovi. Jeho první čas na měkkých pneumatikách: 1:22,459 min.

14:15 Mistr světa se dostává do tempa: 1:20,552 min na středně-tvrdých pneumatikách.

14:12 Hamilton odpoledne vystřídal Bottase a už krouží - 1:22,199 min. Ke změnám by mělo dojít také u Renaultu a Williamsu.

14:10 Zkusili jsme vypátrat, jaké jsou rozdíly mezi aktuálními pneumatikami. Hyper-měkká směs by měla být o 0,7 s rychlejší než ultra-měkká. Tu od super-měkké dělí 2 desetiny, měkká by měla být o další 2 desetiny pomalejší.

14:07 K Vandoorneovi na ultra-měkké směsi se přidává Gasly.

14:01 Jako první se objevuje McLaren.

14:00 Odpolední testování začíná.



13:00 Začíná nám obědová přestávka, za hodinu budeme pokračovat.

12:57 Gasly i Pérez na hyper-měkkých, Toro Rosso 1:18,758 min.

12:51 Vettel pořádně šlape na plyn: 1:17,182 min na hyper-měkké směsi.

12:50 Mercedes sice považuje Red Bull za svého největšího soupeře v boji o letošním titul, rakouský tým se podle něj ale dopouští strategické chyby, když se rozhodl neodebírat stejná paliva a maziva (BP/Castrol), jaká používá jeho dodavatel pohonných jednotek (Renault).

"ExxonMobil je schopný vyvinout špičkové palivo, totéž platí pro BP/Castrol nebo kteréhokoliv jiného špičkového hráče. Strategickou chybou je vybrat si komerční smlouvu místo toho, abyste si zajistili stejnou specifikaci paliva a oleje jako tovární tým... Strategicky musíte zajistit, abyste byli na stejných výkonnostních úrovních, a proto měli stejné kapaliny jako tovární tým. My všichni používáme stejná paliva, protože naše motory kalibrujeme pro jednu specifikaci benzínu. Když na dráze provozujete více kalibrací, tak se nic nenaučíte. Ztěžujete si život, když máte odlišné specifikace," říká sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff.

12:40 Gasly 1:19,840 na ultra-měkkých, Magnussen na super-měkkých 1:19,360 min.

12:35 Ostatní týmy se věnují simulacím kvalifikace. Ericsson 1:9,244, Gasly 1:9,857 min.

12:30 Bottas je po dlouhém stintu na středně-tvrdých pneumatikách zpět u mechaniků. Jeho časy: 1:21,2 - 1:20,4 - 1:19,9 - 1:20,0 - 1:19,9 - 1:19,8 - 1:19,9 - 1:20,4 - 1:19,7 - 1:19,9 - 1:19,5 - 1:19,6 - 1:19,6 - 1:19,6 - 1:19,5 - 1:19,6 - 1:19,7 - 1:21,3 min.

12:26 Po pomalejším kole přichází další bleskové: 1:17,644 min. Ferrari válí!

12:23 Vettel přešel na hyper-měkké pneumatiky a je z toho neoficiální rekord okruhu: 1:17,913 min.

12:22 Bottas jej ovšem odsouvá na šesté míst: 1:19,532 min.

12:19 Kubica kolo zajel za 1:19,917 min.

12:13 Mercedes si taky polepšuje na středně-tvrdé směsi: 1:19,900 min.

12:08 Za Vettela se vyšvihl Magnussen na super-měkkých pneumatikách: 1:18,576 min.

12:04 Kubica se sice zlepšil, ale zůstává pátý - 1:19,922.

12:00 Garáž opouští Williams na super-měkkých pneumatikách.

11:58 Ferrari se hned vrací do boxů, moc paliva tedy v nádrži nemělo. Přest nešlo o tu nejrychlejší směsi, co má letos Pirelli v nabídce.

11:55 Vettel řádí dál: 1:18,079 min, tentokrát na ultra-měkkých.

11:50 Haas je čtvrtý - 1:19,209 min, super-měkká směs.

11:45 Polák s Williamsem je pátý: 1:20,119 min. Měkké gumy.

11:41 Kubica se propracoval před Bottase: 1:20,202 min.

11:40 Bottas se vrací do boxů po delším stintu na středně-tvrdé směsi. Časy: 1:24,0 - 1:23,0 - 1:22,9 - 1:23,7 - 1:23,2 - 1:22,6 - 1:22,4 - 1:22,9 - 1:22,6 - 1:22,4 - 1:22,4 - 1:22,3 - 1:22,4 - 1:22,2 - 1:22,1 - 1:22,9 - 1:22,3 - 1:22,7 - 1:22,3 - 1:22,6 - 1:22,4 - 1:22,2 - 1:22,3 - 1:22,5 - 1:22,2 - 1:22,4 - 1:22,0 min.

11:38 Vettel se snaží rozptýlit pochybnosti o formě Ferrari: 1:18,666 a 1:18,414 min.

11:31 Své maximum si vylepšuje Vettel (1:19,423 na super-měkké směsi), ale na posun vpřed to nestačí.

11:24 Mercedes, pokud dnes nebo zítra obuje stejné pneumatiky, by se mohl snadno dostat pod 78 vteřin.

11:20 Hülkenberg vyráží na hyper-měkké směsi a překonává Vandoornea: 1:18,684 min.

11:14 Sauber se posouvá na 7. místo: 1:20,163 min.

11:03 Na chvíli se ukázal Vandoorne na ultra-měkkých pneumatikách - 1:20,001 min.

10:59 Pérez jej předčí: 1:20,130 min.

10:52 Magnussen zrychlil, zůstává však pátý: 1:20,131 min. Ericsson 1:21,028.

10:41 Čekání ukončuje Force India.

10:37 Na trati je na chvíli ticho.

10:35 Vandoorneův stint na ultra-měkkých pneumatikách: 1:20,2 - 1:26,7 - 1:19,4 - 1:26,8 - 1:19,5 - 1:27,6 - 1:19,5 min.

10:31 Hülkenberg čtvrtý: 1:19,816, měkká směs.

10:26 Vandoorne nyní zkouší ultra-měkké pneumatiky.

10:25 Kubica dělá drobné pokroky - 1:20,837 a 1:20,788.

10:21 Zlepšil se Vettel, jeho poslední stint na měkké směsi: 1:20,765 - 1:20,532 - 1:19,828 - 1:20,612 - 1:30,163 (za Ericssonem) - 1:20,188 - 1:19,681 - 1:19,748 - 1:19,679 min.

10:13 Bottas na super-měkkých jde na páté místo: 1:20,443 min.

10:12 Vandoorne stále na čas Ricciarda na stejné směsi ze včerejška ztrácí 8 desetin, ale podmínky má horší: teplota vzduchu ještě nedosáhla 10 °C, asfalt má 18,9 °C.

10:05 McLaren vylepšuje svůj rekord: 1:18,855 min. Další kolo na hyper-měkkých za 1:18,858 min.

10:03 Hülkenberg stále sedmý - 1:20,730 min.

10:00 Red Bull testuje různé verze předního křídla.

9:58 Hülkenberg si polepšuje - 1:21,125 min na středně-tvrdé směsi.

9:53 Polák si to za volantem Williamsu užívá: 1:21,790 min, tentokrát na měkké směsi.

9:50 Pérez na měkkých pneumatikách šestý - 1:21,219 min, Kubica 1:23,885 na středně-tvrdých. O čtvrtou příčku si to rozdávají Verstappen (1:20,571) s Gaslym (1:20,729).

9:43 McLaren zajel kolo za 1:19,088 min a mizí v boxech.

9:42 Gasly se dostává na 4. pozici: 1:21,014 min, měkká směs.

9:40 Jak je to s pneumatikami? každý tým má na tento týden k dispozici celkem 60 sad, které si předem dle své libosti zamluvili u Pirelli. Neoznačená je středně-tvrdá směs pocházející ze záložní továrny v Turecku pro ověření konzistence kvality (normálně vyrábí Pirelli závodní pneumatiky v Rumunsku).

9:37 Vandoorne je venku opět na hyper-měkké směsi: 1:19,358 min.

9:35 Vettel 1:20,028 (286,4 km/h na konci 3. sektoru), Magnussen 1:21,196, Verstappen 1:22,774 min.

9:32 Magnussen na měkkých pneumatikách 1:22,056 min. Haas je také pozadu ve svém programu.

9:30 Ferrari přidává: 1:20,747 min. Zapojuje se Verstappen na středně-tvrdé směsi.

9:28 Vettel na měkkých pneumatikách je zatím o dvě sekundy pomalejší: 1:21,486 min

9:27 Vandoorne schladil gumy: 1:26,212, pak na to opět šlápl: 1:19,494 min. Zatím nejlepší letošní čas McLarenu v Barceloně.

img-responsive

Stoffel Vandoorne 7. den předsezonních testů v Barceloně | foto: McLaren

9:24 Mladý Belgičan to dává v dalším pokusu dohromady: 1:19,882 min.

9:22 Vandoorne zdárně pokračuje na hyper-měkké směsi: 1:20,647. Poté sice rekordní první dva sektory, ale třetí pomalejší: 1:22,981 min.

9:20 Na prvním místě se nám objevuje McLaren - 1:22,416 min (278,6 km/h).

9:15 Hülkenberg zpět na trati, za ním se vydávají Kubica, Verstappen, Bottas.

9:10 Magnussen pomalejší na úvod - 2:25,575. Na chvíli se rozhostilo ticho.

9:08 Renault dnes nasadí nové přední křídlo. Podle Sainze dosáhl obrovského pokroku.

9:05 Všichni mají nainstalováno.

9:04 Mercedes hned předvádí měřené kolo na ultra-měkké směsi: 1:56,167 min.

9:02 Na trať se vydali Bottas, Ericsson, Vettel, Pérez, Ericsson, Magnussen.

9:00 Zelená, Testování začíná.

8:55 Je polojasno, teplota vzduchu dosahuje 6 °C, dráha 15 °C.

Vytisknout

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 09.03.2018 20:10 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 126 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fernando Alonso s McLarenem při testech v Barceloně

Alonso tvrdí, že McLaren je připravený. Poslední den testů ani nepotřebuje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud