DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal
V dnešním článku se ohlédneme za uplynulými dvěma týdny předsezónních testů v Barceloně. Kdy byl z jezdců nejrychlejší, který tým byl nejspolehlivější a jak na tom byli s počty kilometrů výrobci motorů? O kolik proti loňsku zrychlily a jak vypadaly nejvyšší rychlosti. Jaké závěry můžeme z testů vyvodit před závodní sezónou 2018?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
23:52 11.03.2018 194.228.59.XXXJá vím, že pracují. Jen mi to nedalo a přidal jsem k tomu vtípek.
Je to F1, tak je jasné, že aero chce mít každý nejlepší. Jen se v tomto stavím k názoru Jumpmana. McLaren v tom šel hodně daleko a chtělo to možná trochu větší kompromis. Alespoň ze začátku spolupráce a měli by alespoň solidní základ. Takhle to dopadlo špatně pro obě strany.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
manson
16:03 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Poky
17:26 10.03.2018 46.254.64.XXXTakže tvoje spekulace , že McL si měl víc bouchnout do stolu, když to Honda nezvládala. Že McL na Hondu tlačil a Honda neuměla říct, ne takhle to nepůjde. je to "hrubé nezvládnutí svého dílů"??
Takže dle tebe měl McL vodit Hondu za ručičku jak malého spratka a když to nedělal, tak hrubě nezvládl svůj díl práce jo.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001890
14:44 10.03.2018 85.239.64.XXXByl vytlačený z postu výkonného ředitele týmu, ale akcie si byl mohl nechat .... ?
Honda moc nebodovala, ale to se mohlo stát a Mclaren s tím měl trochu počítat ... No ale je pravda, že pod tím se podepsal Denis ...
PS: s Mclarenem to jde z kopce od té špionážní aféry - získala sice ještě jeden titul, ale když Hamilton přišel do F1, čekalo se že bude s Mclarenem mít rychle několik titul ů ... nakonec byl rád za jeden a limonádíci se stali silnějšími ... dobré je na tom, že oni vlastně sebrali Mclarenu Neweyho ... fakticky jsou dnes silnější technologickou skupinou než Mclaren - ... oni po nich převzali nejen Neweyho, ale skoro celou jejich pozici .... to už nejsou jen výrobci limonád. -
jon
20:31 10.03.2018 194.228.59.XXXDovolím si Tě mírně poupravit. Poslední sezóna s V8 už také nebyla vydařená. Šasí měli průměrnou a díky Mercedesu udrželi 5. místo v PK s náskokem 50 bodů na Force Indii, ale ztrátou skoro 200 bodů na Lotus.
Po příchodu nových PK pouze zůstali tam, kde byli. Sice neměli takovou podporu Mercedesu, ale Red Bull měl toho roku tragický motor. Nehledě na fakt, že když Williams dokázal to, co dokázal, McLaren měl být alespoň do půlky sezóny jinde. Ten software určitě nepřidával 100 koní.
-
-
manson
14:38 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Mike17
11:11 10.03.2018 185.149.130.XXXA můj pohled na Mclaren? Vytáčí mne jejich prohlášení.
-nepotřebují testovat. Tak proč tam jezdí, nebo nepřijedou jen na 2 dny a nenechají ostatní hlupáky utrácet peníze zbytečně? Pořád stojí v boxech, pořád jim něco nefunguje, najedou suverénně nejmíň km ze všech a nic otestovat nemusí?
-motor Renault bude snazší uchladit. Hmm, tak proč jsou jediní, kteří s chlazením mají problém. STR žádný problém uchladit náročnější motor evidentně nemá. Když mají několik děr v kastli v takové kose, nechci vidět počet děr v Bahrajnu nebo Malajsii. nebudou ji muset sundat?
-mají jedno z nejlepších, možná nejlepší šasi v poli. No podle testů ztrácejí na RB 0,5-1s. Motor mají už stejný. Budu asi zase poučen, že na to mají vliv i piloti. Je tedy možné, že je Alonso naprosto neschopný a dělá to on, ale tomu moc nevěřím. Tedy ta ztráta padá podle mne z největší části na šasi. Takovou ztrátu na RB nemá ani Mercedes, ani Ferrari, Tovární Renault vypadá podobně rychle a pokud ztrácí motor Honda podle prohlášení, pak i STR je na tom se šasi líp. Takže mi vychází průměr (4-6). Ted se ukazuje, že to s výkonem Hondy nebylo asi zas tak hrozné a že ten Amus nebyl v měřeních zas tak mimo.
-jen přechodem k Renaultu získají 1s na kolo. Tedy na STR by měli získat 2s. Vzpomínám si na loňskou vášnivou diskusi, kde jsem prorokoval poloviční progres. A dnes? Ztráta na špici pořád něco přes 1s, pořád mají stejné soupeře (jen FI vystřídal Haas) a jsou 4-6 nejrychlejší. Na STR měli 1s a teď jen něco přes 0,5s. Tedy v některých srovnáních pár desetin k dobru mají, ale ve srovnání s STR si spíš pohoršili. Prostě to vypadá, že ani těch 0,5s jim Renault zatím nedal. Možná časem dá, je ale otázka, jestli to nedá i Honda.
-podia budou pro ně zklámáním. Nevím, jestli nemají v rukávu něco obrovského, ale dotáhnout na tu trojici tak obrovskou ztrátu nějaká malá vylepšení nedokáží. Ostatní také nebudou spát a nemuseli ukázat vše. Z testů to vypadá, že podium bude mega úspěch a téměř zázrak. Ani na technických okruzích to úžasné nebude, protože šasi je daleko za konkurencí a na dorovnání ztráty motoru to stačit asi nebude.
Zase tu budu obviněn, že hejtuju proti Mclarenu. Mclaren byl vždy top tým a měl by se na špici vrátit. Ale dělá jedno špatné strategické rozhodnutí za druhým. V posledních 10 letech je to podle mne asi 5-té opravdu velké rozhodnutí (odchod od Hondy), které sráží Mclaren ze špice. Mně by se určitě líbilo, kdyby byla na špici větší konkurence. Zatím nic nenasvědčuje tomu, že by jí měl Mclaren být, Renaultu v tom věřím asi víc. Mám strach, aby neokopírovali historii Williamsu a nestal se z nich sotva průměr. Ale rozhodně by si měli odpustit ta velkohubá prohlášení a dávat si pozitivní, ale realistické cíle. Být sponzor, tak už jim nevěřím vůbec nic. Jeden slib za druhým a výsledky se slibům ani zdaleka neblíží.-
airwar1939
11:55 10.03.2018 176.74.141.XXXTak drsně bych to tedy nenapsal, ale i pro mě je největší sklamání testů McLaren (plus Williams). Jasně měli problémy, ale za ty si zjevně mohli z 99% sami. V roce 2015 když přešli k Hondě, tak se tvrdilo že projekt motoru Zero je nápad Hondy... ty poddimenzované chladiče letos je také nápad Hondy?-
Mike17
12:14 10.03.2018 185.149.130.XXXJá ani nemám pocit, že jsem to napsal drsně. Jsem rád, že jsem se vyjadřoval v těchto hodnocení podobně, počkal na konec testů a nehodnotil to před Alonsovým posledním kolem podle dosavadních časů. To vypadalo na boj o Q2.
Je dost možné, že si Mclaren něco velkého "schoval" a v Austrálii ukáže zlepšení. Na druhou stranu nevidím důvod, proč by oni jediní měli mít skryté rezervy (nebo největší). Naopak. Alonsova burtální snaha na konci zajet top čas naznačuje, že potřebovali sponozrům ukázat co nejvíc.-
manson
12:20 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
manson
12:22 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Ferda
11:56 10.03.2018 46.47.176.XXXS Mekáčem to vypadá ještě hůř než píšeš.
Kvůli sebezviditelnění dělají z Mekáče velblouda, ale i ten bez vody dojde dál než Mekáč.
Každý kdo F1 alespoň pár roků sleduje musí vidět, že Mekáči šlo o reklamu více než o skutečné testy. Jednak to naznačují hypersofty, které se v sezóně použijí nejdříve v Monaku, ale taky pokračující devastace motorů. Je jasné, že motory především pod Alonsem byly kvůli rychlým časům nastavené na vysoký výkon i když hned od prvního vyjetí mají problémy s chlazením.
A když vezmeme v úvahu, že většina ostatních týmů z finančních důvodů své motory v testech šetřila, tak ztráta Mekáče nejen na čelo, ale i na lepší střed pole vypadá ještě hrozivěji.-
-Tony-
12:55 10.03.2018 85.135.73.XXXPři tom hejtování McLarenu jsi se nějak zapomněl vyjádřit ke "svému" Williamsu ... To tvoje hejtování McLarenu a Alonsa napříč formulovými weby je ubohé! Když si hraješ na "experta" a insidera, tak nám tady popiš ty devastace motorů a jak je to s tou reklamou pro sponzory.
Nikdo z nás neví víc, než co si přečte na internetu, ale okamžitě je všude kompletní rozbor samozvaných "odborníků", jak to bude vypadat v nové sezóně ...
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek