DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal
V dnešním článku se ohlédneme za uplynulými dvěma týdny předsezónních testů v Barceloně. Kdy byl z jezdců nejrychlejší, který tým byl nejspolehlivější a jak na tom byli s počty kilometrů výrobci motorů? O kolik proti loňsku zrychlily a jak vypadaly nejvyšší rychlosti. Jaké závěry můžeme z testů vyvodit před závodní sezónou 2018?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
GRAHAM
14:48 11.03.2018 77.236.218.XXXMůžeš mít častečně pravdu, ale výkonově šli do jistoty. O tom to celé přeci bylo.....To že teď to Honda třeba vylepší, že bude lepší než Renault, je možné, ale to jistota nebyla, proto ta změna.Ber v potzta že Honda udělala minulej rok nový motor a to prostě na 100 % fungovat asi fakt nemohlo.
-
-
-
-
manson
09:21 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
manson
15:02 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
jumpman
16:32 10.03.2018 178.255.168.XXXty vidíš do nádrže že víš že jeli na výpary? Ferrari tvrdí, že nejeli s prázdnou nádrží a mám tendenci věřit spíš vyjádření týmu než dojmu nějakého diskutéra. Stejně tak při jejich závodní simulaci - museli zpomalit kvůli šetření paliva, což znamená, že na plno nejeli ani tu simulaci. Nemyslím, si, že je někdo rychlejší než mercedes, ale ferrari není zásadně pomalejší než red bull, ale mcl, ten se honil jen za zviditelněním, o nic jiného jim nešlo, takže poslední alonsova kola byla jednoznačně s výparem v nádrži. Dělal to tak už i u ferrari, kdy chtěl v testech vypadat co nejrychleji, ale auto potom stálo za starou bačkoru. S tímhle skončil marlboroman a navíc krom mercedesu tu kvaldu zkoušeli všichni, takže ten obrázek není potěch testech až tak zkreslenej. Kdo je mimo svoji pozici je mercedes a mcl...-
Poky
17:37 10.03.2018 46.254.64.XXXNe já do nádrže nevidím, to máš pravdu. Ale ty nás tu už druhým příspěvkem přesvědčuješ o tom, že ty tam u McL vidíš.
pročti si sedmí den, kdy jezdil Vettle a honil rychlá kola. Je tam jedna taková zmínka. U nikoho jiného tohle nepsali, nebo jsem to nepostřehl.. Proto, pokud bych měl o někom někdy napsat, že jel na výpary, tak jedině o Ferrari.
11:58 Ferrari se hned vrací do boxů, moc paliva tedy v nádrži nemělo. Přest nešlo o tu nejrychlejší směsi, co má letos Pirelli v nabídce.
Zdroj: [odkaz na stránku]-
jumpman
20:19 10.03.2018 178.255.168.XXXto, že zajede do boxů hned po povedeném kole neznamená, že jeli s prázdnou nádrží. Je jasné, že s plnou to taky nebylo, to by asi těžko byl test kvalifikačního režimu, jenže ferrari všem hrozně odskočilo, proto všichni přišli s teorií, že jelo na výpary, ale poslední 3 roky nic takového neudělali, takže není důvod, aby to udělali právě teď. Sice nechápu mercedes, proč tu kvalifikaci nezkoušeli, protože v minulosti to pustili alespoň ten poslední den, ale v podstatě každej tým potřebuje to auto dostat na limit, aby viděl jak se chová na limitu a jestli se při jízdě na limitu někde neschyluje k průšvihu se životností dílů. A že si myslím, že jel mcl na výpary, tak tam bych to viděl hlavně v osobě alonsa a jeho egu, kdy chtěl dokázat, že mají rychlost na to, aby usilovali o vítězství, ale svědectví z trati hovoří o nestabilním autě s nedostatkem výkonu, přesto se dokázal ferrari přiblížit na cca půl sekundu a poté se snažil tak, že se na trať nevešel. Tam byla značná přemotivovanost ten čas dát a nikdo, kromě mcl nemá zapotřebí dokazovat, že ten výkon mají, ikdyž je to lež...-
Poky
22:10 10.03.2018 46.254.64.XXXSposta dalších jezdců měla smazané časy, protože se nevešli do šikamy. A ty z toho usuzuješ jen u MCL že jsou přemotivovaní. Ano chtěli a měli potřebu v pár posledních kolech ukázat co v autě je. Měli velké problémi v testech a potřebovali pro sebe a do továrny nějakou vzpruhu.
I jiné týmy ukazovaly svou rychlost a snažili se z auta vyždímat co to dá. Víc v tom nehledej.
-
-
-
-
-
-
-
Jirka_1
08:54 10.03.2018 217.30.64.XXXOvšem testy nám neřekly nic o spolehlivosti PJ, které letos musí vydržet podstatně víc kilometrů. uvidíme v austrálii, jak kdo na tom skutečně je a hlavně jak moc si pomohl McLaren změnou dodavatele PJ.
P.S.: stačilo mi vyjádření bývalého pilota F1 (teď si nevybavím jeho jméno) o tom, jak se chová podvozek Mercedesu a jak McLarenu.-
-
manson
12:07 10.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Situs
08:39 10.03.2018 85.70.164.XXXDěkujeme za shrnutí a za práci při celých testech, jednoduše skvělá práce
Jak už sem psal dříve, testy dost napověděly že nejlepší šance porazit Mercedes už byla Jestli se v Austrálii potvrdí velmi "pohodlné" postavení Mercedesu na čele, nebude to příjemné. Nic proti Mercedesu, chci aby na čele klidně jejich jezdci byli, ale ne sami. Uvidíme jak přesně to s RedBullem a Ferrari bude. HAAS vypadá ze zbytku pro tuto chvíli opravdu velice dobře, a dokážu si je pro začátek sezony představit jako tým na čtvrtém místě. Tovární Renault a McLaren by se s nima později měl umět porvat. Záhada je pro mě forma FI i Williamsu, u nich nedokáži dobře odhadnout kde vlastně jsou. Čas zajetý od Sirotkina na měkké vnímám jako dobrý čas, no chtělo by to vidět nějaké časy ze simulace závodu, ty by mohly napovědět více. Ono střed pole vůbec vnímám hodně nahuštěnej, a detaily, vývoj, a i štěstí budou hrát asi nejpodstatnější roli. Austrálii máme za 14 dní, jsem hodně zvědavej v jaké formě se tam nakonec všichni ukážou F1 2018 začíná! -
-Tony-
08:16 10.03.2018 85.135.73.XXXNo, snad bude tahle sezóna alespoň o něco vyrovnanější, byt´ si myslím, že to bude opět Mercedes a pak zbytek světa ... Ale rád bych se mýlil a doufám, že se dočkáme nejednoho překvapení, byt´ to odporné Halo a idiotský počet pneumatik mi F1 řádně znechucují ...
Jinak mám pocit, že Williams nakonec dopadne jako Sauber pod vedením té "rakouské" Indky ... Jak už tady napsal airwar1939, dvě vemena za volantem, tápání ve vývoji, ztráta velkého sponzora a za sebe ještě dodám Claire v čele! -
airwar1939
07:43 10.03.2018 176.74.141.XXXMůj odhad je že zatím je nejrychlejší Mercedes, následně Ferrari a RB. Moc nevěřím tomu že to co zajelo Ferrari je skutečné maximum, mě vychází že by současné vozy měli být ještě o vteřinu rychlejší.
Střed pole bude zajímavý, v půl vteřině tipuji pět týmů. Na chvostu se jeví Sauber a bohužel Williams.
Pro Williams může letošní sezona skončit katastrofou, tápou s konstrukcí vozu, v kokpitu dvě trdla a k tomu odcházející Martini. Čím dál tím víc si myslím, že tím že Williams loni nepodepsal Hondu si pod sebou podřezal větev.-
Jiří Č.
14:30 12.03.2018 46.135.21.XXXTaky bych to tak viděl, podle videa Vettelova nejrychlejšího kola na YouTube. Za 1. Je vidět že levá přední už má něco za sebou už při nájezdu do rychlého kola. 2.S největší pravděpodobností měli něco v nádrži navíc. Takže se dají čekat časy hodně pod 1:17.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek