DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

V dnešním článku se ohlédneme za uplynulými dvěma týdny předsezónních testů v Barceloně. Kdy byl z jezdců nejrychlejší, který tým byl nejspolehlivější a jak na tom byli s počty kilometrů výrobci motorů? O kolik proti loňsku zrychlily a jak vypadaly nejvyšší rychlosti. Jaké závěry můžeme z testů vyvodit před závodní sezónou 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí obou testů v Barceloně: 22 pilotů a nejrychlejší Ferrari - Mercedes ale svaly neukázal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 12.03.2018 14:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 10.03.2018 11:11
A můj pohled na Mclaren? Vytáčí mne jejich… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 10.03.2018 15:48
dost často to tak vypadá... »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 10.03.2018 13:58
No McLaren měl v testech potíže, a jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo, v podstatě se shodneme. Je škoda, že do toho nejde další výrobce motorů. Pro garážníky jako RB a Mc je to jediná šance na úspěch. Proto je podle mne chyba, že Mc od Hondy odešel. To už mohl zůstat u Mercedesu. Já budu doufat, že se to vyplatí RB a opět bude někdo na Mercedes tlačit. Ferrari v tomto moc nevěřím.
                    A Ala? Jezdec takového formátu by si 3. titul zasloužil. Ale je mu asi jasné, že už to neklapne. Top týmy o něj zájem nemají a nebudou a Mcaren je letos bez šance a těžko za rok dosáhne potřebného pokroku. Zvlášť s Renaultem to bude mít těžké. Takže se snažít "zapsat" do historie kombinací s LeMans a Indy. Třeba se mu to splní. S Toyotou má aspoň v jednom velkou šanci na úspěch.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Já vím, že se vpodstatě shodujeme ve všech pohledech na podstatné dění v F1. Zásadní rozdíly mezi námi jsou ve vnímání PR keců a reality u jednotlivých týmů, či pilotů. Nebo jen "ladíme" pohled na detaily.
                      Jo a k tomu, co jsi napsal teď, nemám co dodat. Vlastně mám 01.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              46.254.64.XXX
              Pořád tu omíláš 1s. Mcl oproti lonsku zlepšil svůj nejrychlejší čas o 3,564s. Co z toho udělal motor a co šasi? Red Bull se zlepšil o 1,391s, ale loni svůj nejlepší čas zajel na tvrdší směsi než Mcl, to znamená, že zlepšení je menší než 1,391s. Kde je ta 1s co našel RB oproti Mcl??

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Špatně jsi to pochopil. Já netvrdím, že přes zimu RB našel o 1s víc, než Mclaren. Já si naopak myslím, že i loni měl RB šasi výrazně lepší. A při testech Mclaren ztrácel na RB skoro 1s na kolo. Motor mají stejný, Alonso snad není výrazně horší než Ricci, tak to jde asi na šasi, ne?
                A v případě, že motor přinesl 1s zrychlení (jak tvrdí Boullier), pak museli z hlediska šasi něco krutě podělat, když to celkově nějak není poznat. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  A už to vyplavalo. Miku, já do tebe vidím. Celá tvoje kritika McLarenu nahoře byla jen proto, abys prosadil RedBullíčkovské loňské šásko a poplival loňské šasí McL. Však jsem to psal výše v reakci na tebe.
                  Opět jsi vyrval všechny možné údaje z kontextu jen proto, aby ti to pasovalo do spekulační teorie. Uvědom si, že porovnáváš neporovnatelné. Loňská šasí s letošními s přihlédnutím k výkonnosti loňských motorů s letošními a navrch do toho zamotáš ještě PR kecy Boulliera, tuším, že též z loňska. Typický Mike17. 18 18 18
                  Jak jsem psal výše: Kdybys před čtyřmi roky stejně tvrdě zkritizoval RBR, tak proti tvému pohledu na McL letos nemám ani ň. Ale nebylo tomu tak že? Ba právě naopak, tvůj pohled je opačný na to jak to probíhalo u RBR na počátku turboéry když s Renaultem začínali a nyní, když s Renaultem začíná McL. Přitom podobnost u obou stájí je více než jasná. Kdo chce vidět vidí, kdo nechce vidět nebude nikdy.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Proč špiním? Ztrácí Mclaren skoro 1s? Ztrácí. Mají motor stejný? Mají! Pokud nechceš tvrdit, že je důvodem pomalost Alonsa, pak mají prostě horší šasi. Co je na tom za špinění? To je prostě fakt.
                    Ano, srovnávám letošní šasi. Loňské se kvůli jinému motoru srovnávat nedalo. Je možné, že RB udělal přes zimu lepší práci, ale dost pochybuju, že loni měli šasi stejně rychlé a z ničeho nic našel RB o 1s víc, než Mclaren. To je fakt brutálně moc. Tedy podle mne možná letos RB nějakou destinku navíc našel (a tím odvedl lepší práci), ale současně bylo šasi Mclarenu výrazně horší už loni.
                    Kdyby ta 1s byla jen vinou motoru, jak vysvětlíš STR? Jaktože není o 1s horší než loni? Dokonce ztrátu na Mclaren zmenšili.Taky museli předělat šasi kvůli motoru. Vysvětlení je jednoduché. Možná loni šasi Mclarenu neztrácelo celou 1s, ale výrazně asi jo. A zybtek dělal motor.
                    A vůbec tě nechápu. Včera jsi se mnou souhlasil a dnes po naprosto stejném komentáři mne viníš z úmyslného špinění Mclarenu. Až bude RB průměrným týmem a přes zimu si naplánuje vyhrávat, pak se jim budu vysmívat taky. Ale nic takového jsem nezaznamenal. V roce 2015, když byli ještě daleko za Ferrari, nikdo o rok později titul neplánoval. A to na tom byli nesrovnatelně líp, než loni Mclaren. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      V čem mě nechápeš? Souhlasil jsem s tvojí kritikou PR keců Boulliera a Alonsa. (Pokud tvé dokazování "zlepšení" McL jen přechodem k Rencku, jak psal Boullier, tak bylo míněno).
                      Nesouhlasil jsem a nadále nesouhlasím s tvým dvojím metrem na RBR a McLaren. To je snad nad slunce jasné? Horner s Markem měli podobné kecy před čtyřmi roky a tobě připadaly OK. McLaren se učí s Renaultem teprve jezdit. A počkejme na 25.3. pak můžeme kritizovat. I když ani já neočekávám, že McL bude hned zajíždět výsledky na bedně, jak je zbožné přání pánů od McL a jejich fans.
                      A znovu opakuji. Nevadí mi když špiníš McL za jejich velkohubost, ale proč jsi stejně nešpinil RBR za jejich velkohubost před 4-mi roky? Typicky nekonzistentní názory Mika17.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ale já si nepamatuju, že by RB měl podobně ujetá prohlášení. Ano, v některých letech tvrdili, že s motorem Mercedes by bojovali o titul. Ale nebyli průměrným týmem a v té době ztrácel ten motor až 80k a k tomu měl spoustu poruch. Přičti si 0,7-1s na kolo a nějaké neodtoupení a uvidíš, že to nebylo na válcování Mercedesu, ale na důstojný boj ano.
                        Taky nesouhlasíš s Boullierem. Jeho prohlášení jsou úplně jinde. Ztráta H na R není zdaleka taková, jaká byla tehdy R na M. Zatím se ukazuje, že je sotva poloviční. A chtějí vyhrávat? Když to bude prohlašovat Renault, FI nebo Williams, taky si budu rýpat. A mimochodem ani Hornerovi nevěřím, že budou o titul bojovat a taky jsem to už několikrát napsal. Taky to máš za špinění Red Bullu? Proč ne? Ale šasi mají lepší (než Mclaren), to si opravdu myslím. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          No vždyť Boullier také plácnul McL o 1s. rychlejší s Renaultem pod kapotou. Jak já to vnímám, oba (Horner i Boullier) si představili v tu dobu současnou výkonnost pohonných jednotek Merglu a Rencka a bez jakýchkoliv skrupulí ji teoreticky aplikovali do svých aut. Nebrali ohledy na to, že by museli dělat kompromisy v šasi a překopávat aero. Podle mne obojí blábol. Jen Mikovi připadá v případě Hornera smysluplný, ale v případě Boulliera, jako hloupost.
                          To je právě můj problém s tebou a tvými názory. Jinak souhlas, že se obouváš do PR keců McL.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Já to beru tak, že na jedné to přibližně sedělo, na druhé místo sekundy nevidím zatím zdaleka ani půl. Ale je to detail a nechci trávit půl dne tím, jestli víc kecal Boullier nebo Horner.
                            Trochu jsi vyfiltroval, že nevěřím Hornerovi ani ten letošní boj o titul. Ale to, zdá se, nikomu nevadí. To nikoho nepohoršuje. 03
                            Že nevěřím ve vítězství Mclarenu, vzbouzí vášnivé reakce. 04

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Z čeho usuzuješ, že to v případě Hornerových keců sedělo? Z nějakých tvých přitroublých odhadů? Já tvrdím, že by se to ukázalo až by měli Mergl pod kapotou a dělali díry do šasi, jak tomu bylo v případě jejich prvních testů s Renckem a jak tomu také je v případě McL s Renckem.
                              Boullierova smůla je, že opravdu ten přechod na jinou pohonnou jednotku zrealizovali a je hned viditelné jak se jim to podařilo. Horner jen kecal nesmysly, které nelze ověřit. Navíc si o té 1 sec. můžeme podiskutovat až v průběhu sezóny. Zatím srovnáváš test (odhad) s minulou sezónou.
                              Hornera a jejich boj o titul jsem nevyfiltroval. Naopak, v jeho prohlášení nevidím nic závadného. Neříká, že titul získají, ale že o něj budou bojovat. A s ohledem na loňskou sezónu a odhad letošních testů, bych řekl, že se jim ten slib může podařit. zas tak slabě nevypadají, i když si myslím, že Mergl má náskok na všechny.
                              Po sté opakuji, že tvá nevíra ve vítězství McL u mne žádné vášnivé reakce nevzbuzuje. Naopak souhlasím. Mně vadí tvůj odlišný přístup k prohlášením Hornera a Boulliera vzhledem k situaci jejich týmů v den prohlášení. Z mého pohledu kecali oba a oba zasloužili podobně tvrdou kritiku, jakou jsi uštědřil na začátku diskuze pod tímto článkem McLarenu.

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • uzivatel001890

                                uzivatel001890

                                85.239.64.XXX
                                No ale Redbull před novou motorizací dominoval ... (na rozdíl od Mclarenu) a to docela masivně a delší dobu, takže to bylo hodně jiné, když přišlo rozčarování s novými motory (za motory celou dobu platil...) - a i od té doby prokazuje že jeho tým je druhý nejsilnější po Mercedesu - pokud jde o technické a technologické schopnosti (proto si dovoleji i jiné maziva a paliva, než má Renault například - nejde jen že mají peníze od Mobilu 1 ... ale určitě si od toho slibují určité manévrovací možnosti vůči Renaultu)

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Nechápu, jak to souvisí s mým(i) názory výše??? 17

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • uzivatel001890

                                    uzivatel001890

                                    85.239.64.XXX
                                    No já měl více či méně správný? dojem, že máš názor, že Redbull se choval k Renaultu (a celkově) podobně jako Mclaren k Hondě = že to bylo podobné, ale já si myslím, že u Redbullu to bylo hodně jiné ... pro ně to byl velký propad výkonnosti a bylo to něco jiného než co se dělo u Mclarenu ve všech směrech ... třeba i jezdci se chovali jinak a celé to dohadování s Renaultem vedli pouze nejvyšší představitelé stáje včetně majitele ... zatímco konflikt s Hondou vyostřoval hlavně jezdec ... a tak podobně
                                    Ale jestli jsem ti podsunul něco mylně tak se omlouvám - jen jsem chtěl poznamenat že podle mě to byli a jsou zcela jiné příběhy

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Vysvětleno. OK. Nic jsi mi nepodsunul. Jen jsem to tak nerozpitvával. Mně šlo primárně o prohlášení Hornera, že by s Merglem vítězili, což považuji za stejný blábol, jako Boullierovu 1 sec. k dobru jen díky motoru. Dle mne jsou to jen teorie, protože až realizace opravdu ukáže kolik kdo získá a kolik ztratí. A jak jsem psal výše. Nepochybuji, že by Newey časem šasi s Merglem nevyladil, ale továrna by už zase byla o kus dál. V F1 existuje špionáž a šásko se dá okopčit, kdežto pohonná jednotka je taková, jakou jim dodá výrobce. V tom vidím rozdíl a hlavní výhodu Mercedesu oproti RBR a proto považuji Hornerův žvást za rovnocenný žvástu Boulliera.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Ano, usuzuju to ze svých přitroublých odhadů. Spokojen?
                                Ano srovnávám minulou sezonu s testy (odhady). Proto k tomu vždy dodávám, že srovnávám minulou sezonu s testy (odhady). Tedy, že se to může změnit.
                                Ano, ty věříš Hornerovi boj o titul. Já ne. Mclaren špiním a RB tím samým ne?

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                • Poky

                  Poky

                  46.254.64.XXX
                  Hele, a ty pořád nechápeš ten rozdíl ve stavbě vozu u Mcl a RB?? Oháníš se tu šasí, které už neexistuje. Dále porovnáváš využití motoru u RB, který má letité zkušenosti s používáním motoru a Mcl, kteý má zkušenosti ani ne osmidenní. Pořád mícháš jabka s hruškama a oháníš se smyšlenými časy.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ano, každý má šasi jiné. Tuto "novinku" už jsem postřehl. Prostě jsou 2 možnosti. Buď RB odvedl lepší práci přes zimu, nebo bylo jejich loňské šasi výrazně lepší. Mají stejný motor, srovnatelné piloty, tedy něco z toho prostě být musí.
                    Jo, určitě se Mclaren časem zlepší, až si to doupravují a doladí. Člověk by řekl, že by bylo super to otestovat. Ale to prý nepotřebují, mají údajně odzkoušeno vše, co potřebovali.
                    Ale stejnou výzvu mělo i STR. Evidentně jim to takové problémy nezpůsobilo, když místo očekávané ztráty 3s na Mclaren, za nimi zaostávají něco přes 0,5s. 03
                    Prostě buď udělali "soudruzi" z Mclarenu někde chybu, nebo mají nějaké brutální eso v rukávu. Uvidíme v Melbourne.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Poky

                      Poky

                      46.254.64.XXX
                      Zase tu mícháš staré šasi s novím, ikdyž tvrdíš že porovnáváš jen letošní. Ale ono to nejde že. RB má šasi lonské s úpravama, ale Mcl, má celou novou záď, takže se defakto stavěl půlku šasi od nuly a předek musel též přizpůsobit. V tento okamžit se ohánět tím, že Mcl nemá stejně kvalitní šasi jako RB je nesmyslné a nefér vůdči Mcl.
                      Porovnáváš s TR, ale opět to nejde srovnat. Loni při testech Honda nefungovala. Letos udělala obrovskej pokrok s motorem, takže zase to nejde srovnávat.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama