Holanďan dnes sice vyjel s novým monopostem do štěrku, ale i tak je pozitivně naladěný: "Je to velký rozdíl - způsob, jakým se auto řídí, myslím, že je to pozitivní. Nesnažili jsme se zajet rychlé kolo. V takovýchto podmínkách si chcete ověřit, že vše funguje - například, že data z tratě odpovídají datům z větrného tunelu."
A právě to byl problém Red Bullu zkraje loňské sezony. Proto správná korelace mezi daty a tratí je tím hlavním faktem, který Maxe Verstappena těší. "Teď vůbec nemá cenu sledovat časy. Na trati je nový asfalt, na kterém trvá dlouho, než zajedete rychlý čas. My jsme jezdili stinty jenom o dvou kolech," popisuje Holanďan.
"Mercedes a Ferrari budou silní, my možná ukážeme něco víc ve druhém týdnu," slibuje mladík. Ten poničil převodovku, když vyjel do štěrku a snažil se z něj dostat. Navíc dnes Red Bull trápil únik paliva z palivové nádrže. "Nechtěli jsme jezdit, když bylo mokro. Nedávalo to smysl. Vše, zdá se, fungovalo. Pracovali jsme na svém programu.
Jezdili jsme kratší stinty, když jsme chtěli udělat delší, zastavil nás malý háček. Uniklo nám palivo a my museli zkontrolovat celé auto, což zabralo déle času, než jsme čekali. Když jsme vyjeli, udělal jsem chybu v zatáčce číslo 12. Když jsem zařadil zpátečku, něco se stalo s převodovkou."