Formule 1 není vlastně sport, tvrdí bývalý pilot Manoru Max Chilton

Albert Hadáček, 20. prosince 2017, 20:24 Google+

Max Chilton, jenž v královně motorsportu závodil v letech 2013 a 2014 v barvách Manoru, se pustil do kritiky současných výkonnostních rozdílů.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 24.12. 16:23) Napište svůj názor
Chilton, Max

Chilton, Max | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Šestadvacetiletý Brit Max Chilton byl po dvou sezónách ve Formuli 1 nucen změnit působiště a přesunul se do zámoří, kde jezdí v tamní sérii vozů s otevřenými kokpity - IndyCar.

"Problémem Formule 1 v současnosti je, že rozdíl mezi prvním a posledním vozem jsou čtyři vteřiny na kolo. To vlastně není sport. Ve sportu by měli mít všichni rovné nebo alespoň velmi podobné podmínky," řekl Brit.

"Motorsport samozřejmě nikdy takový nebude. Je to nemožné, ale IndyCar se tomu v příštím roce přiblíží jako nikdo dříve. Všichni budou mít stejný aerodynamický balík a rozdíl mezi motory je minimální, takže bychom měli mít slušné závody," pokračoval Brit.

Max Chilton do povědomí vstoupil i díky čtvrtému místu v letošní Indy 500, kde závodil mimo jiné i proti Fernandu Alonsovi. "Vždycky jsem Alonsa považoval za jednoho z nejlepších v F1. Vím, že je neuvěřitelně talentovaný a rychlý. Pár lidí říkalo, že Indy vypadá hodně snadně, takže jsem vlastně rád, že nevyhrál, jelikož bychom pak byli za hlupáky. On ale řekl pár hezkých věcí o tom, jaká to pro něj byla výzva a že jsme všichni extrémně stateční. Jednou by se rád vrátil. Myslím si, že nám prokázal velkou laskavost, když si s námi přišel zazávodit."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Formule 1 není vlastně sport, tvrdí bývalý pilot Manoru Max Chilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.12.2017 16:23 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kupříkladu tuto kombinaci v barvách Mercedesu zřejmě jen tak neuvidíme

Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

Ferrari na rovinkách dosahuje nejvyšších rychlostí ze všech

Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Průjezdu novým okruhem ve Vietnamu

GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

Max Verstappen v čínském duelu se Sebastianem Vettelem

Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Nico Hülkenberg s nespolehlivým Renaultem RS19 v Číně

Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Carlos Sainz během kvalifikace v Číně

Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Model Mercedesu při počítačových simulacích

Brawn je svým aerodynamickým výzkumem nadšen. Předčí týmy, F1 ale za světem…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

  2. Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

  3. Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

  4. GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

  5. Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

  6. Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud