Čekalo se, že v Singapuru, kde měla trať vyhovovat Ferrari a naopak Mercedes měl ztratit, sníží Maranellští náskok Stříbrných šípů. Opak byl ale pravdou a kolize před zatáčkou 1 zpřeházela veškeré prognózy. Místo vyrovnání náskoku má Hamilton od Vettela odstup 28 bodů, v Poháru konstruktérů už se Mercedes vzdálil Ferrari o 102 bodů.
Navíc následující závody v Malajsii a Japonsku by měly nahrávat právě Mercedesu - v Japonsku vyhráli piloti Mercedesu všechny tři poslední závody, v Malajsii už to tak jednoznačné nebylo. Kimi Räikkönen však neztrácí optimismus a o dalších šancích Maranellských má jasno.
"Vy (myšleno novináři) předpokládáte, že je situace pro nás těžká, ale my ne. Jdeme dál, čeká nás další závod, další závodní víkend, jdeme do něj bojovně naladěni a uděláme to nejlepší, co dokážeme," zvedl bojový prapor Iceman. K němu se přidává i Sebastian Vettel: "Je škoda, že jsme v Singapuru nedokázali zúročit svou rychlost, ale před sebou další závody a jsem si jist, že se nám dostane ještě několik příležitostí."
"Bylo to pro nás velké zklamání a rozhodně to v Singapuru nebyl výsledek, který bychom si přáli. Ale to neznamená, že prohraná bitva je i prohraná válka, jen se všechno o něco víc zkomplikovalo. Dokázali jsme, že máme dva skvělé piloty a výborné auto. Můžete si být jisti, že budeme bojovat až do poslední Grand Prix této sezóny," burcuje rovněž šéf týmu Maurizio Arrivabene.
Lewis Hamilton vzhlíží k následujícím závodům s pochopitelným optimismem, ale i on je opatrnější a připouští, že v Brazílii a Mexiku by mohlo Ferrari mít mírně navrch. Ovšem jak už byl řečeno, může ho prozatím hřát osmadvacetibodový polštářek.
"Čeká nás Malajsie, kde bychom měli být lepší, pak Japonsko, tam je velký přítlak, i to by měla být výhoda pro nás. Na tomto okruhu jsou velmi silné Red Bully, ale domnívám se, že bychom to měli zvládnout... určitě to pro nás bude nejsilnější okruh. Austin bude také v pořádku, naopak Brazílie, tam asi budou kluci na Red Bullech i Ferrari hodně, hodně silní. Upřímně řečeno, mám za to, že v příštích závodech to bude hodně těsné. Je těžké předpovídat, ale předpokládám, že bychom měli mít navrch než dorazíme do Mexika. Tam je sice maximální přítlak, ale jde také o okruh ve velké nadmořské výšce, není tam tak velký odpor vzduchu, takže naše vozy by tam nemusely mít tak velký náskok, spíš to bude hodně hraniční, ale to všechno uvidíme," uzavírá Hamilton.