Riziko a strach o život. Jak vážné jsou Grosjeanovy problémy s brzdami u Haasu?

Petr Hlawiczka, 28. června 2017, 06:35 Google+

Romain Grosjean nerad odpovídá na otázky týkající se brzd, s kterými se u Haasu dlouhodobě trápí. V Baku ale prozradil, že se kvůli nim na závodním okruhu dokonce obává o svou vlastní bezpečnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Romain Grosjean se s brzdami u Haasu trápí už od počátku loňského roku

Romain Grosjean se s brzdami u Haasu trápí už od počátku loňského roku | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Haas již druhý rok řeší potíže s brzdami, Grosjeanovy stížnosti na ně jsou během závodních tréninků na každodenním pořádku. Tým si po Brembu vyzkoušel také řešení Carbon Industrie, situace se ale stále moc nelepší.

Francouzský pilot v Baku v pátek na otázku, jaké byly brzdy odpověděl, že toto téma nehodlá vůbec komentovat. Na doplňující dotaz, zda je to tak špatné, zopakoval: "Bez komentáře," a odešel.

Haas dokonce v oficiálních prohlášeních jeho výrok neobvykle vynechal, jak jste si mohli povšimnout v našem tradičním článku s vyjádřeními všech pilotů a zástupců týmů. U Grosjeana stálo pouze: "Nedošlo na žádné pozávodní komentáře."

img-responsive

Romain Grosjean má kvůli brzdám strach o vlastni bezpečnost: "Je to jednoduše nebezpečné!" | foto: Lotus F1 Team

Pro domácí Canal + byl pak Romain přeci jen o něco vstřícnější: "Po celý víkend jsme neměli nejmenší naději na úspěch. Teď si musíme položit otázky a najít odpovědi," svěřoval se zklamaně.

Závažnost problémů amerického týmu s brzdami dokládá slovy: "Je to nepřijatelné, když se stejný problém na jednom autě během pěti částí víkendu nevyřeší. V jednu chvíli jsem měl dokonce obavy o svou vlastní bezpečnost. Situace je jednoduše nebezpečná!"

Vytisknout

Diskuze: Riziko a strach o život. Jak vážné jsou Grosjeanovy problémy s brzdami u Haasu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Hondy

Honda chápe, proč není McLaren z nového motoru u vytržení, i když jde o slušný…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud