Pro Sauber se stane motor brzy limitujícím faktorem při boji na chvostu pole, ale aktuální specifikaci Ferrari nehodlá nasadit, i když je díky změnám pístů a spalování výrazně výkonnější a efektivnější než ta loňská.
Podle šéfky Monišy Kaltenbornové to ani není možné, aby letošní verzi ve svém voze C36 použili: "Ne, nejde to. Ale to jsme věděli." Motory sice mají stejné body uchycení dané pravidly, liší se však ve svých rozměrech.
Kaltenbornová si chce počkat, jak budou rozdíly ve výkonnosti vypadat na odlišných okruzích: "Myslím, že je příliš brzy na závěry, protože Austrálie rozhodně není reprezentativní tratí. Musíme si pár závodu počkat, potom uvidíme, jak je ztráta opravdu velká."
Přiznává ale, že očekávala lepší start do sezóny 2017: "Doufali jsme v o něco více, protože jsme se věnovali několika novým konceptům. Samozřejmě, že ostatní začali dříve a že po testech pochopili nutnost několika změn. Ale jinak si myslím, že základ máme."
"Musíme ho nyní rozvíjet, věnujeme se vývoji. Máme tady nějaké díly, a pak také intenzivní testovací program pro Bahrajn. Plánujeme nasazení většího balíku v Barceloně, po ní se uvidí," dodává Kaltenbornová.