Podobné pocity podle něj mohou mít i u konkurence. "Než zamíříte do Austrálie, tak se po testování nikdy necítíte být zcela připravení," řekl po posledních jízdách v Katalánsku minulý týden.
"Máme jen osm dní, z nichž jako pilot dostanete jen čtyři a v případě jednoho z nich šlo minule o den mokrý. Velké tymy jsou připravené, ale my před Melbourne máme stále několik neznámých. Takové už je kouzlo Formule 1," pokračuje Grosjean.
Doufá ale, že vše zvládnou a budou konkurenceschopní: "Přesto si myslím, že máme několik dobrých nápadů na to, jak můžeme auto vylepšit, a snad nám vylepšení, která dostaneme v Austrálii, sednou."
Francouz ujel s novým vozem v Barceloně celkem 346 kol, jeho nový týmový kolega Kevin Magnussen jich přidal dalších 369, což pro Haas představuje celkovou porci 3 328 km.
"Myslím, že jsme s Kevinem přišli na to, kde můžeme získat nějakou výkonnost. Přišli jsme na dobré nápady, jak vůz zlepšit - má mnohem vyšší potenciál, než nyní využíváme. Auto se nechová moc špatně. Oba jsme se toho dozvěděli celkem dost a určili jsme oblasti, kde můžeme celkem snadno získat výkonnost," dodává Grosjean.