DISKUZE K ČLÁNKU Současné problémy McLarenu. A co na to u Hondy?

McLaren pro letošek změnil barvu, čímž pravděpodobně měla symbolicky započít nová éra stáje, která se poslední dva roky trápí, a to hlavně díky pohonné jednotce od japonské Hondy. Bohužel se zatím opakuje stejná pohádka, což již znervózňuje i samotnou automobilku dodávající motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Současné problémy McLarenu. A co na to u Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.03.2017 18:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Je nutno ocenit přístup obou společností a hlavně postoj, jak se s věcí vyrovnávají. Třeba kauza Red Bull vs Renault v r. 2015, tam to byla hlavně ze strany RB ukázka opravdového hulvátství! Jsem přesvědčen, že dřív nebo později továtní Renault Reb Bull porazí a oplatí jim jejich zhovadilý přístup. Ale zpět k Hondě a Mclarenu. Vím, že je tady dost fandů, kteří stále bezmězně věří tomuto spojení, ale 3. rok v testech předvádět takovou tužku, to není dobré, není to zdravé a bude to mít zásadní problém pro další vývoj.

    Bohužel to odráží stav celé automobilky - ikona 90. let, která udávala technologický směr dnes paběrkuje velmi výrazně a ve sportovních modelech i motosportu je to bída, nebo živení 20 let starých zvyků. Je to škoda, sám jsme měl možnost poznat skvělá auta jako Targu Del Sol, 1,6 VTi, Civic 7G Type-R, Svezl jsem se dokonce v legendární S2000 a být součástí Honday pro mě byla čest. Dnes jim v HotHatch kategorii třeba takový Renault ujel neskutečně! Co dnes, již od přelomu tisícíletí je Renault sportovnější značka než Honda... a ty nůžky se stále rozevírají - nový Alpine, novy Megane RS, skvělé Clio, dále v koncernu ikonické GT-R a boží 370Z :) Kam se na to Honda hrabe... bohužel :(

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      "Dnes jim v HotHatch kategorii třeba takový Renault ujel neskutečně!"

      A nedrží náhodou Civic Type R rekord kola pro předokolky na Nurburgringu? PŘED Méganem RS 275 Trophy-R? A co se těch ikon bez rozdílu tříd týká: aktuální NSX je rychlejší než GT-R pravděpodobně ve všech myslitelných disciplínách.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Megane 3 RS a jeho deriváty jsou koncepčně z roku cca 2007 - 2008. I přes to je Civic 9G Type R JEN o chlup lepší a navíc nikdy ten čas nepotvrdil oficiálně. Myslím, že již brzy se vrátí věci do normálu a Renault bude opět nejrychlejší předokolka u zeleném pekle. Ty nůžky jsou rozevřeny proto, že Megane 2 RS bylo lepší než Civic 7G Type - R, Megane 3 RS bylo oproti Civic Type-R 8G o vesmír jinde, Megane 4 RS příjde brzy a jsem si téměř jistý, že opět bude lepší než soudobý Civic. Mimochodem, už v době Megane 1 Coupe (2,0 16v 108 kW) neměl Civic nic moc navíc, pač 1,6 VTi není rychlejší, než M1 Coupe. Když zabředneme o třídu níže, tak je tam totální dominance Renault Sport produktů bez adekvátní odpovědi Hondy. Naopak, Clio 2 a 3 RS bylo právě srovnáváno s o třídu větším Civicem Type R. Nevím, kde bereš tu jistotu, že posledbí varianta GT-R dostává na frak od NSX?! Oba jsou to ikonické sporťáky a to nejlepší, co dnes Japonsko nabízí. Až NSX alespoň trochu napodobí úspěch GT-Rka hlavně po stránce ekonomické / prodejní, pak uznám, že je lepší. Jinak proti Alpine nemá Honda taky nic. Raději bych se do sportovnosti obou značek moc nepouštěl Rocku, protože Honda má 1 sportovní HH a 1 ikonický supersport. U aliance R-N můžeě vybírat podstatně více modelů napříč segmenty...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        86.49.126.XXX
        "aktuální NSX je rychlejší než GT-R pravděpodobně ve všech myslitelných disciplínách"

        Ne vždy. https://youtu.be/b7snaU5xxW0?t=270

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Odpoved je jednoducha, Honda se venuje sportovnu kde to ma ekonomicky smysl. Proto je ekonomicky zdrava a nepotrebuje jakekoli zachrany podobne jako Renault a Nissan. Honda se venuje tomu co ma ekonomicky prinos a tomu kde se ukaze technicka vyspelost teto znacky. Proto take patri k technickym lidrum spolecne s Toyotou a BMW.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Cilem byl udelat moderni hybrid. Nabizi nekdo podobne spickovou techniku za podobne penize? Myslis, ze kdyz se Honda rozhodne vyhazet z NSX baterky a udela NSX Type-R jen s benzinakem a o 1/4 nizsi vahou ze bude mit s GT-R nejaky problem? 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            86.49.126.XXX
            Plně souhlasím, taky bych byl radši za novodobé "poctivé" NSX o co nejmenší hmotnosti se skvělými jízdními vlastnostmi jako se Hondě povedlo u první generace.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      Ehm a kam došel svým přístupem RB a kam McL? Ten první skoro na špici, ten druhý.... V byznysu je občas třeba přitlačit, jindy pochválit

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        NSX je při nejlepší vůli o chlup rychlejší jak GT-R, v praxi pochybuju že poznáš ten rozdíl. Naopak rozdíl v ceně těchto dvou je minimálně dvojnásobný.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama