DISKUZE K ČLÁNKU Současné problémy McLarenu. A co na to u Hondy?

McLaren pro letošek změnil barvu, čímž pravděpodobně měla symbolicky započít nová éra stáje, která se poslední dva roky trápí, a to hlavně díky pohonné jednotce od japonské Hondy. Bohužel se zatím opakuje stejná pohádka, což již znervózňuje i samotnou automobilku dodávající motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Současné problémy McLarenu. A co na to u Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.03.2017 18:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2017 12:19
Shrnul bych to tim, ze zatim vime, ze nic nevime.… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2017 12:23
Doufám že ten problém brzo najdou a nenaplní se… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2017 12:45
Je nutno ocenit přístup obou společností a hlavně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    .

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Je to hrůza, hrůza, hrůza.
    Už jenom to, že nedokážou udělat olejovou vanu a mazací ústrojí tak, aby "umazalo" 12 motor F1 je pro me zarážející.
    To, že neví co budou testovat ve druhém testu je zarážející ještě víc. Každý normální člověk přece bude testovat to nejnovější co má a ne starou vývojovou verzi.
    To, že dodnes neví co se vlastně stalo v úterý je ještě větší strašák než to všechno okolo.
    To, že jsou stále pomalý a nikam se vlastně neposunuli je pro mě jako pro fandu FA úplně strašný.
    Jak jsem již několikrát psal. Jsem ochoten tolerovat poruchovost, ano jsem schopen říct je to složité zařízení, ale nejsem schopen tolerovat to, že je to pomalej šrot, kterej nevydrží ani kroužit. Nevydrží v kuse ujet ani vzdálenost jednoho závodu, když v sezoně jich musí ujet 4-6 opravdu nevím co chtějí dělat. Když tři kola z těch 29 z prvního dne budou nejlepší z celého pole a motor se poláme je to otázka spolehlivosti a dá se to opravit a vychytat. Jestli je ale poruchový šrot skoro poslední, když už se rozjede, není tam do budoucna žádná vize zlepšení. Prostě již třetím rokem trvající hrůza.
    Ale buďme objektivní. Není to jenom o Hondě a možná i proto je McL tak shovívavý. Jejich podíl na špatném motoru nebo chcete-li "PJ" je rovněž jasný. Honda již v první sezoně projevila zájem dodávat motory i dalším týmům. To proč dodnes nikomu jinému nedodávají je vina právě McL, který to vetoval. Tím pádem F testuje v jednom testu 3 motory, R testuje 3 motory, M testuje tři motory a H jenom jeden. Zpětná vazba a informace jsou tedy 3 krát menší než u konkurence a v době zákazu testů je to hodně velký handicap. Tak asi proto McL moc nekritizuje, protože tato odpověď je zcela nasnadě.
    No a pro mě osobně je nejhorší opakované nepochopitelné rozhodnutí FA tam setrvat, místo odejít do M. Mimochodem už jeho 4 fatální rozhodnutí během kariéry. No a tato pro mě nepochopitelná rozhodnutí jsou za tím, proč má jenom 2 tituly a ne 5-8 nebo možná i více. Je to hrůza a opravdu doufám, že F a RBR alespoň ve většině závodů trochu zdramatizují průběh. Bohužel M se opět jeví tak jsme již předpovídali o kilometr jinde. Znovu testují spolehlivost, protože rychlostí jsou si jistí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Je nutno ocenit přístup obou společností a hlavně postoj, jak se s věcí vyrovnávají. Třeba kauza Red Bull vs Renault v r. 2015, tam to byla hlavně ze strany RB ukázka opravdového hulvátství! Jsem přesvědčen, že dřív nebo později továtní Renault Reb Bull porazí a oplatí jim jejich zhovadilý přístup. Ale zpět k Hondě a Mclarenu. Vím, že je tady dost fandů, kteří stále bezmězně věří tomuto spojení, ale 3. rok v testech předvádět takovou tužku, to není dobré, není to zdravé a bude to mít zásadní problém pro další vývoj.

    Bohužel to odráží stav celé automobilky - ikona 90. let, která udávala technologický směr dnes paběrkuje velmi výrazně a ve sportovních modelech i motosportu je to bída, nebo živení 20 let starých zvyků. Je to škoda, sám jsme měl možnost poznat skvělá auta jako Targu Del Sol, 1,6 VTi, Civic 7G Type-R, Svezl jsem se dokonce v legendární S2000 a být součástí Honday pro mě byla čest. Dnes jim v HotHatch kategorii třeba takový Renault ujel neskutečně! Co dnes, již od přelomu tisícíletí je Renault sportovnější značka než Honda... a ty nůžky se stále rozevírají - nový Alpine, novy Megane RS, skvělé Clio, dále v koncernu ikonické GT-R a boží 370Z :) Kam se na to Honda hrabe... bohužel :(

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      "Dnes jim v HotHatch kategorii třeba takový Renault ujel neskutečně!"

      A nedrží náhodou Civic Type R rekord kola pro předokolky na Nurburgringu? PŘED Méganem RS 275 Trophy-R? A co se těch ikon bez rozdílu tříd týká: aktuální NSX je rychlejší než GT-R pravděpodobně ve všech myslitelných disciplínách.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Megane 3 RS a jeho deriváty jsou koncepčně z roku cca 2007 - 2008. I přes to je Civic 9G Type R JEN o chlup lepší a navíc nikdy ten čas nepotvrdil oficiálně. Myslím, že již brzy se vrátí věci do normálu a Renault bude opět nejrychlejší předokolka u zeleném pekle. Ty nůžky jsou rozevřeny proto, že Megane 2 RS bylo lepší než Civic 7G Type - R, Megane 3 RS bylo oproti Civic Type-R 8G o vesmír jinde, Megane 4 RS příjde brzy a jsem si téměř jistý, že opět bude lepší než soudobý Civic. Mimochodem, už v době Megane 1 Coupe (2,0 16v 108 kW) neměl Civic nic moc navíc, pač 1,6 VTi není rychlejší, než M1 Coupe. Když zabředneme o třídu níže, tak je tam totální dominance Renault Sport produktů bez adekvátní odpovědi Hondy. Naopak, Clio 2 a 3 RS bylo právě srovnáváno s o třídu větším Civicem Type R. Nevím, kde bereš tu jistotu, že posledbí varianta GT-R dostává na frak od NSX?! Oba jsou to ikonické sporťáky a to nejlepší, co dnes Japonsko nabízí. Až NSX alespoň trochu napodobí úspěch GT-Rka hlavně po stránce ekonomické / prodejní, pak uznám, že je lepší. Jinak proti Alpine nemá Honda taky nic. Raději bych se do sportovnosti obou značek moc nepouštěl Rocku, protože Honda má 1 sportovní HH a 1 ikonický supersport. U aliance R-N můžeě vybírat podstatně více modelů napříč segmenty...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Odpoved je jednoducha, Honda se venuje sportovnu kde to ma ekonomicky smysl. Proto je ekonomicky zdrava a nepotrebuje jakekoli zachrany podobne jako Renault a Nissan. Honda se venuje tomu co ma ekonomicky prinos a tomu kde se ukaze technicka vyspelost teto znacky. Proto take patri k technickym lidrum spolecne s Toyotou a BMW.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        86.49.126.XXX
        "aktuální NSX je rychlejší než GT-R pravděpodobně ve všech myslitelných disciplínách"

        Ne vždy. https://youtu.be/b7snaU5xxW0?t=270

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Cilem byl udelat moderni hybrid. Nabizi nekdo podobne spickovou techniku za podobne penize? Myslis, ze kdyz se Honda rozhodne vyhazet z NSX baterky a udela NSX Type-R jen s benzinakem a o 1/4 nizsi vahou ze bude mit s GT-R nejaky problem? 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            86.49.126.XXX
            Plně souhlasím, taky bych byl radši za novodobé "poctivé" NSX o co nejmenší hmotnosti se skvělými jízdními vlastnostmi jako se Hondě povedlo u první generace.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        NSX je při nejlepší vůli o chlup rychlejší jak GT-R, v praxi pochybuju že poznáš ten rozdíl. Naopak rozdíl v ceně těchto dvou je minimálně dvojnásobný.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      Ehm a kam došel svým přístupem RB a kam McL? Ten první skoro na špici, ten druhý.... V byznysu je občas třeba přitlačit, jindy pochválit

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Doufám že ten problém brzo najdou a nenaplní se obavy nějakého velkého průšvihu. Jestli nakonec nebudou jezdit další týden s tou PU určenou pro Austrálii tak je to velmi nemilé 17

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Shrnul bych to tim, ze zatim vime, ze nic nevime. Zdrzel bych se vselijakych komentaru a pockal az ne duvod poruchy motoru. Nema smysl tu placat nemysly.

    Jinak me trochu prekvapuje rec okolo olejove vany
    "První den jsme měli problém s olejovým systémem. Za normálních podmínek musí nádrž zvládat práci s dostatečným množstvím oleje, ale zatím se nám to nedaří a musíme celý systém upravit."
    Jak vypadalo testovani onoho motoru, kolik toho tato konstrukce nebehala? Vzdyt se rikalo jak moc se oproti jinym rokum testuje na stolici. Ze by pro testy byla pripravena jina specifikace, ktera byla vyvinuta chvilku pred testy a nemohla yttak radne odzkousena??? By me zajimalo jak to tedy skutecne funguje 03

    Jeste dotaz ke clanku, neni to nahodou znamy rozhovor ze Spanelske TV vcera z rana??? 12 To se pak nedivim, ze se dnes nic nevi 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.140.XXX
      No, jistě víme, že Honda má problém, velký problém - prý použili na testy 5 motorů!!! 3 však minimálně. Jak jsem psal již jinde, doufám, že to brzy vyřeší! Držím jim palce, ale bagatelizovat problémy uplynulého testu jednoduše nelze.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama