DISKUZE K ČLÁNKU Současné problémy McLarenu. A co na to u Hondy?
McLaren pro letošek změnil barvu, čímž pravděpodobně měla symbolicky započít nová éra stáje, která se poslední dva roky trápí, a to hlavně díky pohonné jednotce od japonské Hondy. Bohužel se zatím opakuje stejná pohádka, což již znervózňuje i samotnou automobilku dodávající motory.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Současné problémy McLarenu. A co na to u Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
03.03.2017 12:19
Shrnul bych to tim, ze zatim vime, ze nic nevime.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Pikaso
16:23 03.03.2017 62.240.164.XXXJe to hrůza, hrůza, hrůza.
Už jenom to, že nedokážou udělat olejovou vanu a mazací ústrojí tak, aby "umazalo" motor F1 je pro me zarážející.
To, že neví co budou testovat ve druhém testu je zarážející ještě víc. Každý normální člověk přece bude testovat to nejnovější co má a ne starou vývojovou verzi.
To, že dodnes neví co se vlastně stalo v úterý je ještě větší strašák než to všechno okolo.
To, že jsou stále pomalý a nikam se vlastně neposunuli je pro mě jako pro fandu FA úplně strašný.
Jak jsem již několikrát psal. Jsem ochoten tolerovat poruchovost, ano jsem schopen říct je to složité zařízení, ale nejsem schopen tolerovat to, že je to pomalej šrot, kterej nevydrží ani kroužit. Nevydrží v kuse ujet ani vzdálenost jednoho závodu, když v sezoně jich musí ujet 4-6 opravdu nevím co chtějí dělat. Když tři kola z těch 29 z prvního dne budou nejlepší z celého pole a motor se poláme je to otázka spolehlivosti a dá se to opravit a vychytat. Jestli je ale poruchový šrot skoro poslední, když už se rozjede, není tam do budoucna žádná vize zlepšení. Prostě již třetím rokem trvající hrůza.
Ale buďme objektivní. Není to jenom o Hondě a možná i proto je McL tak shovívavý. Jejich podíl na špatném motoru nebo chcete-li "PJ" je rovněž jasný. Honda již v první sezoně projevila zájem dodávat motory i dalším týmům. To proč dodnes nikomu jinému nedodávají je vina právě McL, který to vetoval. Tím pádem F testuje v jednom testu 3 motory, R testuje 3 motory, M testuje tři motory a H jenom jeden. Zpětná vazba a informace jsou tedy 3 krát menší než u konkurence a v době zákazu testů je to hodně velký handicap. Tak asi proto McL moc nekritizuje, protože tato odpověď je zcela nasnadě.
No a pro mě osobně je nejhorší opakované nepochopitelné rozhodnutí FA tam setrvat, místo odejít do M. Mimochodem už jeho 4 fatální rozhodnutí během kariéry. No a tato pro mě nepochopitelná rozhodnutí jsou za tím, proč má jenom 2 tituly a ne 5-8 nebo možná i více. Je to hrůza a opravdu doufám, že F a RBR alespoň ve většině závodů trochu zdramatizují průběh. Bohužel M se opět jeví tak jsme již předpovídali o kilometr jinde. Znovu testují spolehlivost, protože rychlostí jsou si jistí. -
Adi
12:45 03.03.2017 176.74.140.XXXJe nutno ocenit přístup obou společností a hlavně postoj, jak se s věcí vyrovnávají. Třeba kauza Red Bull vs Renault v r. 2015, tam to byla hlavně ze strany RB ukázka opravdového hulvátství! Jsem přesvědčen, že dřív nebo později továtní Renault Reb Bull porazí a oplatí jim jejich zhovadilý přístup. Ale zpět k Hondě a Mclarenu. Vím, že je tady dost fandů, kteří stále bezmězně věří tomuto spojení, ale 3. rok v testech předvádět takovou tužku, to není dobré, není to zdravé a bude to mít zásadní problém pro další vývoj.
Bohužel to odráží stav celé automobilky - ikona 90. let, která udávala technologický směr dnes paběrkuje velmi výrazně a ve sportovních modelech i motosportu je to bída, nebo živení 20 let starých zvyků. Je to škoda, sám jsme měl možnost poznat skvělá auta jako Targu Del Sol, 1,6 VTi, Civic 7G Type-R, Svezl jsem se dokonce v legendární S2000 a být součástí Honday pro mě byla čest. Dnes jim v HotHatch kategorii třeba takový Renault ujel neskutečně! Co dnes, již od přelomu tisícíletí je Renault sportovnější značka než Honda... a ty nůžky se stále rozevírají - nový Alpine, novy Megane RS, skvělé Clio, dále v koncernu ikonické GT-R a boží 370Z :) Kam se na to Honda hrabe... bohužel :(-
rock
13:57 03.03.2017 82.117.159.XXX"Dnes jim v HotHatch kategorii třeba takový Renault ujel neskutečně!"
A nedrží náhodou Civic Type R rekord kola pro předokolky na Nurburgringu? PŘED Méganem RS 275 Trophy-R? A co se těch ikon bez rozdílu tříd týká: aktuální NSX je rychlejší než GT-R pravděpodobně ve všech myslitelných disciplínách.-
Adi
14:52 03.03.2017 176.74.140.XXXMegane 3 RS a jeho deriváty jsou koncepčně z roku cca 2007 - 2008. I přes to je Civic 9G Type R JEN o chlup lepší a navíc nikdy ten čas nepotvrdil oficiálně. Myslím, že již brzy se vrátí věci do normálu a Renault bude opět nejrychlejší předokolka u zeleném pekle. Ty nůžky jsou rozevřeny proto, že Megane 2 RS bylo lepší než Civic 7G Type - R, Megane 3 RS bylo oproti Civic Type-R 8G o vesmír jinde, Megane 4 RS příjde brzy a jsem si téměř jistý, že opět bude lepší než soudobý Civic. Mimochodem, už v době Megane 1 Coupe (2,0 16v 108 kW) neměl Civic nic moc navíc, pač 1,6 VTi není rychlejší, než M1 Coupe. Když zabředneme o třídu níže, tak je tam totální dominance Renault Sport produktů bez adekvátní odpovědi Hondy. Naopak, Clio 2 a 3 RS bylo právě srovnáváno s o třídu větším Civicem Type R. Nevím, kde bereš tu jistotu, že posledbí varianta GT-R dostává na frak od NSX?! Oba jsou to ikonické sporťáky a to nejlepší, co dnes Japonsko nabízí. Až NSX alespoň trochu napodobí úspěch GT-Rka hlavně po stránce ekonomické / prodejní, pak uznám, že je lepší. Jinak proti Alpine nemá Honda taky nic. Raději bych se do sportovnosti obou značek moc nepouštěl Rocku, protože Honda má 1 sportovní HH a 1 ikonický supersport. U aliance R-N můžeě vybírat podstatně více modelů napříč segmenty...-
uzivatel001639
18:10 03.03.2017 178.255.168.XXXOdpoved je jednoducha, Honda se venuje sportovnu kde to ma ekonomicky smysl. Proto je ekonomicky zdrava a nepotrebuje jakekoli zachrany podobne jako Renault a Nissan. Honda se venuje tomu co ma ekonomicky prinos a tomu kde se ukaze technicka vyspelost teto znacky. Proto take patri k technickym lidrum spolecne s Toyotou a BMW.
-
-
-
uzivatel001639
18:14 03.03.2017 178.255.168.XXXCilem byl udelat moderni hybrid. Nabizi nekdo podobne spickovou techniku za podobne penize? Myslis, ze kdyz se Honda rozhodne vyhazet z NSX baterky a udela NSX Type-R jen s benzinakem a o 1/4 nizsi vahou ze bude mit s GT-R nejaky problem?
-
-
-
-
uzivatel001639
12:19 03.03.2017 89.111.77.XXXShrnul bych to tim, ze zatim vime, ze nic nevime. Zdrzel bych se vselijakych komentaru a pockal az ne duvod poruchy motoru. Nema smysl tu placat nemysly.
Jinak me trochu prekvapuje rec okolo olejove vany
"První den jsme měli problém s olejovým systémem. Za normálních podmínek musí nádrž zvládat práci s dostatečným množstvím oleje, ale zatím se nám to nedaří a musíme celý systém upravit."
Jak vypadalo testovani onoho motoru, kolik toho tato konstrukce nebehala? Vzdyt se rikalo jak moc se oproti jinym rokum testuje na stolici. Ze by pro testy byla pripravena jina specifikace, ktera byla vyvinuta chvilku pred testy a nemohla yttak radne odzkousena??? By me zajimalo jak to tedy skutecne funguje
Jeste dotaz ke clanku, neni to nahodou znamy rozhovor ze Spanelske TV vcera z rana??? To se pak nedivim, ze se dnes nic nevi -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek