Hrdina z Bahrajnu spokojen nebyl

Daniel Šupa, 10. dubna 2005, 22:38 Google+

Přestože si získal obdiv a uznání, Pedro de la Rosa si svůj cíl nesplnil.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
de la Rosa, Pedro

de la Rosa, Pedro | foto: McLaren

Sdílejte článek

Španěl byl nejčastěji předjíždějícím jezdcem poslední Grand Prix v Bahrajnu a zajel také nejrychlejší kolo závodu. Pokud Juan Pablo Montoya nebude moci v San Marinu startovat, mnozí doufají, že znovu uvidí za volantem McLarenu sympatického Španěla.

„Mým cílem bylo pódium, ale nepodařilo se mi to. Vím, že to mohl být můj poslední závod F1 v kariéře, tak jsem chtěl vystoupit na pódium,“ řekl v rozhovoru zveřejněném týmem McLaren Pedro de la Rosa.

Závod si však užíval. Přiznal se k tomu, že na startu byl nervózní, ztratil pozici z kvalifikace a v závodě několik chyb také udělal. „Cítím ale, že to mohu přičíst nedostatku závodních zkušeností v posledních letech. Na konci závodu jsem si byl už o hodně jistější.“

Z celé řady předjížděcích manévrů si náhradní jezdec týmu McLaren Mercedes nejvíce cení toho posledního. „Nejlepší bylo, když jsem dvě kola před cílem předjel Marka Webbera, který mi to hodně komplikoval. Bylo to těžké, ale dokázal jsem najít dostatečný prostor.“

Po projetí cílem byl po Alonsovi další španělský hrdina unaven především psychicky. Po 24 hodinách odpočinku v klidu domova se ale znovu pustil do dalších testů.


Foto: West McLaren Mercedes

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Hrdina z Bahrajnu spokojen nebyl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sato, Takuma

Sato je spokojný s rýchlosťou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud