Ferrari ušilo převodovku předpisům na míru

Daniel Šupa, 6. dubna 2005, 15:27 Google+

Technický ředitel Ross Brawn očekává, že jejich nová převodovka bude silnou zbraní F2005.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Brit ve službách Maranella vysvětlil důvody, pro které vsadilo Ferrari na novou převodovku místo osvědčené verze z loňského vozu.

„Hned od začátku bylo jasné, že klíčem k rychlosti bude díky novým pravidlům tvarování prostředního dílu zadního difuzoru,“ řekl Brawn pro Gazzetta dello Sport.

Vývojáři Ferrari nechtěli hledat kompromisní řešení a raději připravili novou převodovku, která je zkonstruována tak, aby neomezovala tvarování zmíněné části difuzoru.

„Nemá cenu diskutovat o tom, zda je koncepce vhodná. Jsem přesvědčen o tom, že brzy bude pokrok vidět,“ dodal Ross Brawn.


Foto: Scuderia Ferrari

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Ferrari ušilo převodovku předpisům na míru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Massa, Felipe

Alespoň někdo si nové předpisy pochvaluje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud