Motory a finanční náklady

Daniel Šupa, 2. dubna 2005, 11:36 Google+

Mercedes, Honda a Ferrari se vrátili v Bahrajnu k předpisům, penězům, předpokladům a skutečnosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
B.A.R

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Otmar Szafnauer za Hondu opět kritizoval FIA za pozdní změny technických předpisů. Požadavek na výdrž motorů po dva kompletní závodní víkendy přišel na poslední chvíli a přepracování motoru přineslo místo úspor prodražení.

„Kromě toho jsme se museli pustit do přípravy osmiválcových motorů na příští rok, a to dále zvedlo už tak vysoké náklady,“ dodal Mario Illien za Mercedes, který věří tomu, že v případě brzkého oznámení změn a setrvání u prodlužování životnosti motoru by bylo slibované úspory peněz docíleno.

Naopak Ferrari stojí znovu na straně FIA. Mattia Binotto z oddělení motorů připustil, že motory V8 jsou správnou cestou ke snížení rychlosti vozů F1. „V pořádku, jsou to další výdaje, ale nyní je čas udělat to. S dvojnásobnou životností pro rok 2005 jsme ušetřili 10%.“

Jedni ušetřili, druhé stály změny ještě více peněz. Na první pohled mezi řádky to vypadá, že Ferrari má v Maranellu fungující věšteckou kouli a nebo vědělo vedení týmu více, než lidé u Hondy a Mercedesu?


Foto: BAR Honda

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Motory a finanční náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

BMW

Dohoda o dalších motorech BMW na spadnutí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud