John Paul "Johnny" Herbert strávil s určitými přestávkami ve Formuli 1 jedenáct let a vystřídal značky Benetton, Tyrrell, Lotus, Sauber, Jaguar, Stewart a Ligier, byť na některých absolvoval pouze epizodní závody. Je rovněž vítězem tří Grand Prix, dvě vyhrál ve stínu Michaela Schumachera na Benettonu, poslední vítězství v roce 1999 v evropské Grand Prix bylo zároveň i jedným triumfem týmu Stewart. Také on se k mexickým událostem vyjádřil, konkrétně pro agenturu Reuters.
"Nejhorší by útok přímo na Charlieho Whitinga. Myslím, že Sebastian byl docela mimo a něco se s tím mělo udělat, zašel opravdu příliš daleko," zmínil se dvaapadesátiletý pilot s tím, že na druhou stranu vítá možnost pilota se takovým způsobem zbavit stresu ze závodních situací.
"Slyšíme Vettelův emotivní projev a myslím, že něco podobného i slyšet chceme. Ale někdy je opravdu potřeba dávat pozor na to co říkáte a jak to řeknete. Jeho opravdu hrubé útoky na Charlieho už byly interpretovány nepřijatelným způsobem. Měl za ně něco dostat a ne vyváznout bez úhony," komentuje Herbert úterní rozhodnutí prezidenta FIA JEana Todta, který "výjimečně" neudělil Vettelovi trest poté, co se německý pilot omluvil.
Naproti tomu desetivteřinová penalizace pro Vettela je podle Herberta dalším špatným rozhodnutím FIA. Jeho názor na souboj s Ricciardem je takový, že nešlo o nic neobvyklého.
"Divím se, že byl Vettel za něco takového potrestán. Rád bych to věděl, co vlastně udělal špatného? Byl to těsný souboj, nic neoprávněného. Vzpomínám si, že když jsem závodil, tak jsem to občas také tak zkusil, když jsem se domníval, že se tím soupeře zbavím. Pořád mám na mysli, že vymezená trať je vymezená trať. A basta. Navzdory všem argumentům je každé zkrácení trati výhodou," uvedl ve své řeči v rámci autogramiády své knihy What Doesn't Kill You... (Co tě nezabije...) v knihkupectví Blackwell Holborn Johnny Herbert.