Na svého bývalého týmového kolegu neměl

Daniel Šupa, 21. března 2005, 12:28 Google+

Jarno Trulli po závodě přiznal, že pouze prvních 10 kol se snažil se Španělem držet krok.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Trulli, Jarno

Trulli, Jarno | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

Ital se snažil včera v Malajsii udržet svoji Toyotu v závěsu za bývalým týmovým kolegou Alonsem s Renaultem, ale raději volil opatrnou jízdu a šetřil pneumatiky.

„Po startu jsem se snažil držet krok s vedoucím Fernandem, ale po 10 kolech jsem si uvědomil, že jsem poodjel Fisichellovi a na první Renault nestačím. Rozhodl jsem se pro opatrnější jízdu a šetřil gumy. V polovině závodu jsem měl velkou ztrátu a tým si začal dělat starosti s mými předními pneumatikami.“

Trulli byl však včera hrdinou týmu, podařilo se mu získat první pódiové umístění pro japonskou stáj v její krátké, ale nákladné kariéře. „Nevadí, že jsem prohrál souboj s Fernandem, důležité je, že se mi podařilo získat cenné pódium,“ dodal Jarno Trulli, který byl kritizován za výkon v Austrálii, kdy se propadl celým startovním polem mimo body.

„Když jsem se rozmýšlel nad Toyotou, říkal jsem si, že v týmu je velký potenciál. Gascoyne, Marmorini, spousta dalších skvělých lidí. Byla to výzva, ale jsem šťastný ze svého rozhodnutí být členem této rodiny.“


Foto: Panasonic Toyota Racing

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Na svého bývalého týmového kolegu neměl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso, Fernando

V dalších závodech to nemusí být stejné

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud