PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Massa si stěžuje na Péreze, nezpomalil při žlutých vlajkách

Petr Hlawiczka / Robert RoBertino Pavelka, 17. září 2016, 16:23 Aktualizováno 17.9.2016, 20:25 Google+

SINGAPUR - PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI; Jak piloti a významní zástupci týmů hodnotí své výkony v kvalifikaci na Velkou cenu Singapuru?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nico Rosberg se raduje z vítězství na pódiu po závodě na Monze

Nico Rosberg se raduje z vítězství na pódiu po závodě na Monze | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

MERCEDES

Nico Rosberg, pole-position:
Pochopitelně jsem spokojen. Bylo to jedno z mých tří nejlepších kvalifikačních kol vůbec. Během kvalifikace vůbec nebylo jasné, jak dobré budou vozy Red Bull, proto jsem musel použít opravdu veškerého umu, který jsem měl k dispozici.

Lewis Hamilton, 3. místo:
Mohlo to být lepší, ale nechci se na nic vymlouvat. Nico odvedl skvělou práci a ukázal potenciál vozu. Proti loňskému roku to je skvělé, že jsme na čele. Nemůžu přesně určit, co mi nesedělo, ztrácel jsem hodně času.

Stále pracujeme na startech, takže zítra uvidíme. Když se povede, bude to fajn. Tento víkend je pro mě jako každý jiný - chci získat co nejvíce bodů. Někdy jste nahoře, jindy dole, chci na to zkrátka i nadále tlačit.

Toto Wolff, šéf týmu:
Kdybyste nám před víkendem nabídli první a třetí místo na startu, myslím, že bychom s ohledem na loňský výsledek byli velice rádi. Ale teď musím říci, že je škoda, že nemáme oba vozy v první řadě. Nico zajel opravdu úchvatné kolo... pravděpodobně rychlejší než jsme vůbec čekali. Co se týče Lewise, ten nebyl zcela spokojen se vozem, který jsme mu doposud mohli poskytnout, proto se aspoň snažil najít na této trati potřebný rytmus. Je to vždy o nalezení spojení mezi vozem a pilotem, ale ještě pořád je tu zítřek a tam se všechno může otočit. Red Bull se pustil do zajímavé taktiky, závod chce začít na superměkké směsi. My se na ně v posledních závodech zaměřili a pracovali na jejich optimalizaci - ale pořád tam je co zlepšovat. Takže s výsledkem můžeme být spokojeni, ale až zítřek ukáže, kolikd si odsud odvezeme bodů. To je teď naším hlavním cílem.

Paddy Lowe, technický ředitel
Od Nica šlo o úžasné kolo. To jsme opravdu nečekali. Mezi pneumatikami jsou určitě rozdíly, což vytvoří zajímavé situace v závodě [Red Bully startují na super-měkkých, Mercedesy na ultra-měkkých]. Možná budou moci jet o něco déle, my pak ale máme dvě sady měkkých a oni jen jednu, budeme tedy hrát nějaké hry.
 

RED BULL

Daniel Ricciardo: 2. místo:
Jsem opravdu spokojený - naším cílem bylo dostat se do první řady, i když jsme věděli, že to bude těžké, zdolat Mercedes, ale je příjemné, že jsme se dostali alespoň před jeden z nich. Během kvalifikace jsme dosáhli jistého zlepšení, v trénincích jsme se snažili najít důležité maličkosti a v kvalifikaci se nám konečně zadařilo. Během jednotlivých částí jsme měli dobrý rytmus. Kvalifikoval jsem se na superměkké směsi, takže závod začneme na těchto pneumatikách. Uvidíme, jestli v tom bude nějaký rozdíl. Poslední kolo v Q3 bylo poměrně čisté, zřejmě ne tak dobré jako u Nica, ale těší mě, že jsem v první řadě.

Max Verstappen, 4. místo:
S kvalifikací nejsem spokojený. Celý víkend jsme byli silní, nevím... Vyvážení nebylo dobré, hodně jsem blokoval přední kola a pak to je těžké, když se ve voze necítíte pohodlně. Nestartujeme z prvního a druhého místa, přesto to není špatné.

Christian Horner, šéf týmu:

Daniel zajel druhé kvalifikační kolo fantasticky, zejména sektory dva a tři. Bylo nesmírně těžké to všechno propojit dohromady a vytěžit z pneumatik ultrasoft co nejvíc. Téměř se mu to podařilo, byl to od něj skvělý výkon. Rosbergovo první kolo bylo pozoruhodné, nikdo se mu nemohl dostat do závětří, ani on sám se k tomu výkonu nedokázal přiblížit, což je velice zajímavé. Ultraměkké pneu jseu velmi citlivé, pokud s nimi dokážete správně pracovat, můžete zajet velmi dobrý čas. 

Myslím, že jediný způsob jak porazit Mercedes bude udělat něco docela jinak. Uvidíme co se stane. Nikdy nevíte, co se tu přihodí, mám na mysli safety-car. Ohledně zastávek v boxech je třeba být flexibilní. Právě s ohledem na safety-car je třeba vzít v úvahu každou možnost. Bylo by dobré využít obou směsí, s tím nemáme problém, zůstalo nám jich ještě dost. Myslím, že všechny možnosti zůstávají otevřené, což každý tým říci nemůže. Bude to nejspíš zajímavý závod.

 

FERRARI

Kimi Raikkonen, 5. místo:
Myslím, že to v trénincích bylo vyrovnanější, neposkytly skutečný obrázek o výkonnosti týmů. Zajel jsem slušné kolo, ale musel jsem na to pak více tlačit, riskovat a v 1. zatáčce jsem byl v široký a v posledním sektoru se vytratila přilnavost.

Auto se chová dobře, je tady rychlé, ale je to zklamání být až pátý. Zítra je další den, čeká nás dlouhý závod. Musíme vše správně načasovat a mít štěstí se safety carem. Zajet včas do boxů, když na to přijde.

Sebastian Vettel, 22. místo:
Už v nájezdu do první zatáčky jsem cítil, že se něco děje. Pak ve druhé, potom v páté, vůz se nechoval stejně. Zatím opravdu netuším, co se stalo, zpočátku jsem si myslel, že šlo o nějaký problém vpředu, ale pak jsem měl pocit, že se zlomil zadní stabilizátor. Nic zvláštního jsem necítil, chtěl jsem se vrátit do boxů, ale pak jsme se rozhodli ještě zůstat na trati, potom jsme zjistili, že to bylo beznadějné. Nebyl jsem dost rychlý a nebyl čas za tři nebo čtyři minuty ten problém vyřešit. Vypadá to na zlomený zkrutný stabilizátor, musíme se na to ale podívat. Důležité je, aby druhé auto nemělo podobné poškození.

Zítra nás čeká dlouhý závod, nejspíš se dočkáme safety-caru, alespoň mám k dispozici nějaké pneumatiky navíc, takže i v případě, že to pro nás není ideální situace, můžeme ještě odjet dobrý závod.

TORO ROSSO

Carlos Sainz jr., 6. místo:

Jsem velmi spokojen, myslím, že po mnoha těžkých závodech bylo na čase vrátit se tam, kam patříme. Konečně jsme bojovali o místa v první šestici a byli jsme o půl vteřiny rychlejší než Force India, to je velmi, velmi, velmi povzbuzující, výkonem o tomto víkendu mohu být je a jen nadšený. Nebylo to tak jednoduché, jak to může vypadat, v Q2 jsem byl nucen zastavit a nepodařilo se nahodit můj motor, takže jsem úplně vynechal druhý pokus, ale nakonec se mi podařilo v Q3 zajet dvě rychlá kola po sobě. Pro mě a tým to je obrovská vzpruha a nebojím se označit svůj výkon za jeden z nejlepších v mé kariéře.

Nyní je ale čas se zaměřit na zítřek. Velice mě těší, čeho jsme dnes dosáhli, ale pro tým je důležité zítra pokračovat. V závodě je třeba odvést to nejlepší a dovézt oba vozy do cíle. Pokud zvolíme správnou strategii, mohli bychom skončit tam, kde se nacházíme v tuto chvíli, protože naše závodní tempo lze srovnávat s tím kvalifikačním. 

Uvidíme, jestli se dostane dopředu Vettel - doufejme, že ne natolik, aby nás předjel, ale špičkové týmy mají oproti nám výhodu, takže se mohou snadno dostat dopředu. Doufám, že někoho za sebou udržíme a budeme se těšit, že nám zůstane místo v první šestce.

Daniil Kvjat, 7. misto:
Byl to opravdu vynikající den. Poslední kolo jsem zajel v pohodě, a i když jsem měl jen jednu sadu nových ultraměkkých pneu, dosáhl jsem v Q3 dobrého výsledku. Vždy je potěšitelné, když je vůz nejlepší v posledním kole. Konečně jsme zpět tam, kde chceme, ukazuje se, že dokážeme být konkurenceschopní, zítra můžeme zajet opravdu dobrý závod. Bude velmi dlouhý stát se může cokoliv, chce to jen sklonit hlavu a zachovat trpělivost, nějaká šance se pak může naskytnout. Jsme v dobré pozici, teď musíme maximálně zúročit to, čeho jsme dnes dosáhli. 

Franz Tost, šéf týmu:

Od začátku jsem tvrdil, že Spa a Monza byly pro nás obtížné, protože jsme na rovinkách ztráceli kvůli loňskému motoru Ferrari. Proto jsme v Singapuru očekávali větší konkurenceschopnost, ale upřímně jsem netušil, že zajedeme šestý a sedmý čas. Věřil jsem, že aspoň jeden vůz proklouzne do Q3, nakonec tam máme oba, což je náš splněný cíl. Ale závod je až zítra.

Těší mě to zvlášť u Daniila, protože si potřebuje posílit důvěru. Doufám, že se mu zítra povede dobrý závod, pomůže mu to k uklidnění a pak se může vrátit k výkonům, na které jsme u něj zvyklí. Jsem přesvědčen, že když se mu zítra bude dařit, tak to bude mít i pozitivní dopad i pro zbývající Grand Prix v sezóně. Zítra potřebujeme dokončit závod a získat body. Máme šanci skončit před McLarenem, takže každý bod bude dobrý. Jen doufám, že nedopadneme jako loni, kdy Max startoval pátý a kvůli motoru skončil hned na začátku. Máme tu dva kvalitní vozy, dnes jste se o tom mohli přesvědčit. Nechci komentovat všechna technická vylepšení, za všechno hovoří výsledek a víc o něm není třeba diskutovat.

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 8. místo:
Se svým umístěním nejsem úplně spokojen, myslím, že jsem mohl být rychlejší o dvě až tři desetiny. Ale nebyla to docela dobrá část kvalifikace a my z ní nemohli vytěžit maximum. Vždy jsme cítili, že Q3 je naším reálným cílem, ale tváří v tvář silné konkurenci, zejména ze strany Toro Rosso bylo docela těžké najít správný rytmus. V první části kvalifikace jsem měl jistý problém v software, ve druhé zase vlály žluté vlajky, takže jsem nemohl dokončit své druhé rychlé kolo. Vzhledem k těmto okolnostem je osmé místo rozumný výsledek a myslím, že jsme pro závod v dobré formě. Výkon se zdá být stabilní, povedlo se nám provést všechny přípravy, které jsme chtěli před závodem udělat.

Sergio Pérez, 10. místo (po penalizaci 18):
Pro mě to byla velice složitá kvalifikace - včera jsme měli několik technických problémů a museli udělat nějaké kompromisy v nastavení, abych měl lepší pocit, takže Q3 je dobrým výsledkem. Poslední kolo bylo velmi těsné a chybělo pár setin, abych se posunul ještě o něco výš. K mému trestu: viděl jsem tři žluté vlajky a ve svém kole ztratil 6 desetin sekundy - hodně jsem zpomaloval. Data hovoří za mě, v telemetrii to určitě bylo možné zkontrolovat. Samozřejmě mě trest zklamal. 

Zítra nás čeká dlouhý závod a s velkou pravděpodobností uvidíme safety-car, je to tedy jeden z těch závodů, kdy se můžete z chvostu startovního pole dostat až na body. Ať se stane cokoliv, musíme maximálně využít každé příležitosti.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu:
I když jsme měli oba naše vozy v Q3, domnívám se, že to není maximální odraz našeho potenciálu. Oba piloti obtížně hledali na trati jízdní rytmus a navíc jsme měli nějaké problémy, které narušily hladký běh kvalifikace. Stačilo by pár setin tu nebo tam, aby nás posunuly výš ve startovním poli. Vyhlídky na závod je třeba posuzovat opatrně, žádné odvážně předpovědi. Tenhle typ závodu je vždy hodně dlouhý, na hranici dvouhodinového limitu, bude spousta příležitostí dokázat naše konkurenceschopné závodní tempo a doufám, že získáme nějaký ten bod.


MCLAREN

Fernando Alonso, 9. místo:
Na jednu stranu jsem potěšen. Dostat se do Q3 byl náš cíl, ale mezi ty další patří, abychom byli konkurenceschopní v závodě. Nicméně naše rychlost dnes nebyla dostatečná, trochu jsme se s tím prali, po celý víkent do nebylo nic jednoduchého. 

Doufám,že se zítra můžeme zlepšit. Klíčová bude závodní strategie a doufám, že se věci trochu změní v náš prospěch, zejména je třeba dobře odstartovat, zaútočit v první zatáčce a získat v prvním kole dobrou výchozí pozici.

Jenson Button, 13. místo:
Celý víkend jsme nebyli rychlí, trápili jsme se s vyvážením, nemohli jsme najít přilnavost. V kvalifikaci se mi to už dařilo. Vyvážení v Q2 bylo dobré, ale kolo jsem nedokončil. Ze sektorů vyplývalo, že jsme rozhodně do Q3 mohli postoupit, pak jsem přišel k defektu. V posledním kole v Q2 jsem ve 14. zatáčce jen lehce ťukl do zdi a poškodil si levou zadní pneumatiku, začal z ní unikat vzduch - byla to moje chyba.

Víkend zatím nebyl moc dobrý, ale na Q3 jsme určitě měli, předvedli jsme dost dobrou rychlost. V závodě to vzhledem k našemu tempu bude těžké, Force Indie a Toro Rosso jsou mnohem rychlejší. Ale dá se předpokládat, že se na trati objeví safety-car, tady se může přihodit cokoliv.

Eric Boullier, závodní ředitel:
Vezmeme-li v úvahu problémy, které jsme měli včera a s nimiž jsme si dokázali poradit, především problémy s přilnavostí a nastavením vozidla, chce se mi říci »Bravo!«. Především na adresu našich inženýrů, je to úspěch, který se zrodil přes noc za dramatických okolností. 

Jenson měl smůlu, že ho postihl defekt levého zadního kola po lehkém kontaktu se zdí ve výjezdu ze zatáčky 14, takže tím přišel o šanci postoupit do Q3. Fernandovi se to podařilo bez potíží a nakonec zvládl rychlé a efektivní kolo. Oba naši piloti budou mít zítra výhodu, že budou stratovat na čistší straně, čeká nás dlouhé a obtížné večerní představení, ve kterém jistě zúročí své zkušenosti, aby přivezli co největší počet bodů. Pochopitelně zůstává naším cílem bodovat s oběma vozy.

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 11. místo:
Mezi tréninkem a kvalifikací se nám podařilo udělat nějaká drobná vylepšení, ale tento víkend se zdá být pro nás poněkud složitější. Bylo to velmi těsné - jsme blízko Force Indie, cítil jsem, že bych mohl zajet velmi dobré kolo v Q2, ale protože jsem viděl žluté vlajky, tak jsem pooněkud zpomalil. Proto je před námi Pérez, ale je to ještě předmětem vyšetřování, tak uvidíme, jak to dopadne. 

Naše závodní tempo je lepší než to, co jsme tu předvedli během jednoho kola, takže věřím, že se zítra s Force Indií utkáme a také se pokusíme zdolat Toro Rosso, to by měl být pro nás hlavní cíl.

Felipe Massa, 12. místo:
Čas mohl být určitě lepší, ale během mého rychlého kola se objevily žluté vlajky, takže se na to musíme podívat. Pro nás to není jednoduchá trať, ale v Singapuru musíte být připraveni na všechno.

Já jsem při žlutých zpomalil, Pérez to údajně neudělal, takže to musíme zanalyzovat, a pokud to bude pravda, tak s tím něco udělat. Mě inženýr řekl, ať zpomalím - byly tam dvojité žluté vlajky. Kvalifikace tady je důležitá. Pokud by si měl vybírat mezi 10. a 11. místem na roštu, tak bych si vybral 11.

Rob Smedley, vedoucí závodního provozu:
Existují jak pozitiva, tak negativa. Spokojenost s jedenáctým a dvanáctým místem není na místě, ale dosáhli jsme těchto pozic na okruhu, který nepatří mezi naše silné stránky, zejména v kvalifikaci. Přes noc jsme vykonali spoustu práce, ale přestože není konečný výsledek nijak ohromující, mohu říci že tým odvedl dobrou práci a naše kvalifikační výkony byly na stejné úrovni jako Force India. Vzhledem k tomu, že nejde o náš oblíbený okruh jsme spokojeni s rychlostí až potud, že jsme mohli mít oba naše vozy v TOP 10, nebýt oné záležitosti se žlutými vlajkami a Pérezem. Uvidíme, jak to dopadne, třeba se ještě posuneme o něco výš. Naše prezentace je nadějná a rozhodně může jít o závod, ze kterého bychom mohli vytěžit nějaké body a upevnit si své postavení v šampionátu.

HAAS

Esteban Gutiérrez, 14. místo:
Co se týče vyvážení auta, byl poslední trénink mnohem lepší. Vyhodnotili jsme určité věci a použili je pro kvalifikaci, myslím, že jsme našli dobrý kompromis s ohledem na zvažovaný balíček aerodynamických aktualizací. Ale kvalifikace byla obrovským zklamáním. Byla to promarněná příležitost. Pečlivě jsem se připravoval na závěrečné kolo a myslím, že jsem měl šanci bojovat o Q3. Dnes nás opravdu provázela smůla. Pokusím se přenést můj dobrý pocit z výkonu v první části okruhu do zítřejšího závodu.

Romain Grosjean, 15. místo:
Abych byl zcela upřímný, nevím, co se stalo. Včera jsme měli problémy a dost s nimi zápolili. Chytil jsem hodiny a poškodil auto včera, a dnes se stalo to samé. Není to můj styl, bourat dvakrát ve dvou dnech. Něco není v pořádku, takže je nutné vše důkladně prověřit. Snažil jsem se tento problém vyřešit, v kvalifikaci jsem jel na 200 %. Celý víkend je tak nějak divný.

Günther Steiner, manažer týmu:
Víkend byl pro nás stále víc a víc náročný. Doufám, že se nám zítra bude dařit lépe. Esteban odvedl dobrou práci a v posledním tréninku se mu povedlo dobře nastavit svůj vůz. Romain s ním pořád bojoval. Ale v kvalifikaci se mu až do jeho nehody dařilo. Hodně se Estebanovi přiblížil. Nyní musíme zjistit, proč došlo k havárii.

Čtrnácté a patnácté místo odpovídá našim možnostem. Odtud bychom se pro závod měli odpíchnout. Zde se může přihodit plno okolností a protože už jsme si svůj díl smůly vybrali, nemuselo by nás už nic postihnout a na případných problémech druhých vydělat. To provází závodění jako takové. Jsem si jistý, že mechanici udělají maximum, aby dali auto pro zítřek dohromady a Romain mohl odjet dobrý závod.

SAUBER

Marcus Ericsson, 16. místo:
Pozitivní je, že jsem dnes prošel do Q2. Jinak to byl celkově hodně těžký víkend, protože jsem nebyl schopen během tréninků získat z chování vozu dobrý pocit. Proto je pro mě velkým zadostiučiněním, že jsem prošel do prostřední části kvalifikace. Je to příjemný posun, ale musíme neustále usilovat o eliminaci našeho odstupu od středu startovního pole.

Felipe Nasr, 18. místo:
Prožil jsem v kvalifikaci zklamání. V tréninku jsem se cítil ve svém autě dobře, proto mě v kvalifikaci zaskočil pokles výkomnu. Ohledně nastavení vozu jsme vykročili správným směrem, ale v kvalifikaci jsem při prvním pokusu zápasil s nedostatkem přilnavosti v zadní části. Na druhé sadě pneumatik jsem cítil, že nebyly dostatečně zahřáté. Ale v Singapuru se může stát cokoli, protože boj rozhodně nevzdávám.

RENAULT

Kevin Magnussen, 17. místo:
Doufali jsme, že se naše konkurenceschopnosti zvýšila, ale v kvalifikaci to vůbec nebylo znát. Doufám, že naše závodní tempo bude lepší, je to navíc obvyklé, takže uvidíme. Závod je obvykle provázen několika výjezdy safety-caru, takže se může stát hodně věcí, my už konečně potřebujeme přivézt nějaké body, abychom se posunuli vpřed.

Jolyon Palmer, 19. místo:
Kvalifikace vypadala, že bude v pořádku. V mém posledním kole jsem měl dobré tempo, ale s ohledem na pneumatiky jsem jel příliš tvrdě - přehřály se a začaly klouzat - takže výkon poklesl někde v polovině okruhu a v druhé části jsem ztratil. Kdyby k tomu nedošlo, určitě bych ušetřil několik desetin. Uvidíme, co přinese zítřejší závod.

Alan Permane, traťový ředitel:
Nelze zastírat, že tu bojujeme především s rychlostí. Ani jeden pilot nezajel perfektní kolo, postup do Q2 by byl dobrým potvrzením výkonu našich vozů na této trati. Závod bude hodně dlouhý a bude tvrdým oříškem pro chlapce v kokpitu, především kvůli horku. Hodláme se zaměřit především na to, abychom ho absolvovali bez chyb, rychle zvládli zastávky v boxech a umožnili Kevinovi a Jolyonovi dosáhnout co nejlepšího výsledku.

MANOR

Pascal Wehrlein, 20. místo:
Byl to těžký den. Na této trati potřebujete hodně přítlaku a dobrou trakci. Ani jednoho se nám nedostávalo, takže jsme očekávali těžký víkend, což se také potvrdilo. Dopoledne jsem ztratil část tréninku, ale dokázali jsme aspoň zabojovat. Trať není pro nás tou nejvhodnější, ale je to také okruh, kde se může stát cokoliv. Takže na to se nyní zaměříme - být ve správnou chvíli na správném místě. Je to opravdu velká událost pod umělým osvětlením, takže se budu snažit si to užít.

Esteban Ocon, 21. místo:
Neprožil jsem nijak dobrý den. Musíme si projít problémy, které nastaly, protože jsme hodně daleko od pozic, kde bychom měli být. Ale nemyslím,že bychom s naším vozem mohli dosáhnout něčeho víc, než jsme dnes předvedli. Čekali jsme obtížný víkend, takže nás to nepřekvapilo. Zítra se možná dočkáme nějaké příležitosti. Ve hře bude hned několik strategií, které městský okruh skýtající mnohá překvapení nabízí. Trať se mi líbí a cítím se tu velice dobře, takže budu neustále usilovat o nějaké zlepšení.

Dave Ryan, závodní ředitel:
Nedá se toho moc říci, časy naznačují co a jak a nemá smysl pokoušet se to zahalit do nějakého hávu. Neexistují výmluvy, prostě tu nejsme dost dobří. To je ta špatná zpráva. Zítra bude třeba jiný den a my uděláme pro naše piloty maximum, aby měli možnost využít případných šancí, které se v závodě mohou objevit. 

WILLIAMS

Felipe Massa, 12.
Čas mohl být určitě lepší, ale během mého rychlého kola se objevily žluté vlajky, takže se na to musíme podívat. Pro nás to není jednoduchá trať, ale v Singapuru musíte být připraveni na všechno.

Já jsem při žlutých zpomalil, Pérez to údajně neudělal, takže to musíme zanalyzovat, a pokud to bude pravda, tak s tím něco udělat. Mě inženýr řekl, ať zpomalím - byly tam dvojité žluté vlajky. Kvalifikace tady je důležitá. Pokud by si měl vybírat mezi 10. a 11. místem na roštu, tak bych si vybral 11.



Zdroj: http://autoroad.cz/admin/article/concept/show/80908?project=f1news
Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Massa si stěžuje na Péreze, nezpomalil při žlutých vlajkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Romain Grosjean si na svůj vůz hodně stěžuje

Jak mám tomu autu věřit? soptil po kvalifikační nehodě Grosjean

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud