Bod Manoru vyvinul tlak na Sauber, chystá nový aerodynamický balík

Petr Hlawiczka, 18. července 2016, 06:20 Google+

Sauber vyvine ještě vyšší úsilí na zlepšení kvůli tomu, co se podařilo Manoru - zabodovat. Podle Felipeho Nasra nechtějí být jediným týmem, který v letošní sezóně nebude skórovat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Felipe Nasr v Silverstone

Felipe Nasr v Silverstone | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Pascal Wehrlein byl na Red Bull Ringu klasifikován jako desátý, Sauber tak zůstává v letošní sezóně jediným týmem, jemuž se nepodařilo získat ani bod. To se bude snažit změnit a dostat se do první desítky, se kterou souvisejí zvláštní odměny od Bernieho Ecclestonea. Marcus Ericsson a Felipe Nasr zatím dosáhli nejvýše na 12 pozici.

"To nám zkrátka otevírá oči a dává další důvod k tomu, abychom tlačili na vývoj nových dílů, které by měly přijít velmi brzy. Musíme zlepšit své výkony. Jezdíme se stejným autem jako v zimě - po celou zimu, proto je čas auto trochu zrychlit," popisuje Nasr.

"Máme teď poslední specifikaci motoru Ferrari, což by už mělo pomoci. Musíme však nasadit také nějaký nový aerodynamický balík, který by nám poskytl nějaký přítlak," prozrazuje brazilský pilot přípravu novinek pro druhou část sezóny 2016.

Aerodynamická vylepšení by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost Sauberu, stejně jako blížící se podpis dohody s novým sponzorem. Podle zákulisních informací by se mohlo jednat o domácí skupinu investorů.

img-responsive

Sauber by se chtěl dostat zpět před Manor | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

"Pro všechny by to bylo povzbuzení, všichni se těší na zlepšení finanční situace. Pak určitě budeme moci začít vyvíjet auto, což jsme už rok nedělali. Jsem si docela jistý tím, že všichni nasazují každý závod nové díly, drobné věci, a auta během roku zrychlují. My ne. Jakmile to začneme dělat, pak určitě nebudeme od bodů daleko," myslí si Nasr.

"Body by byly vítané, protože to je to, co nakonec vyhlížíte. Pokud bychom dokázali neustále auto vyvíjet, pak by zbývající závody nabídly spoustu příležitostí. Pokud dokážeme vozu správně rozumět a přimět díly k tomu, aby fungovaly, pak budeme určitě moci být v zajímavé pozici. Proč ne?" dodává Brazilec.

Vytisknout

Diskuze: Bod Manoru vyvinul tlak na Sauber, chystá nový aerodynamický balík

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Paul Hembery se při rozhovoru často usmíval

Hembery o Vettelovi v Rakousku, výhledech na rok 2017 a jednom zvláštním nápadu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud