"Musím vzdát poklonu naším motorovým partnerům TAG Heuer, kteří odvedli dobrou práci na pokroku," chválil šéf týmu Christian Horner svůj motor, který sice odebírají od Renaultu, ale po vzájemné dohodě si ho přejmenovávají dle svého švýcarského sponzora. Francouzský výrobce se kvůli tomu příliš velké slávy po prvním vítězství od roku 2015 nedočkal.
Red Bull udělal pokroky se svým vozem a připravuje další zajímavé novinky: "Vzhledem k tomu, co máme ve vývoji pro nadcházející závody, tak si myslím, že mám velký důvod k optimismu."
"Pokud dostaneme to, co je ohlašována, tak nás to dostane do pozice, kdy budeme moci každý víkend přinejmenším závodit s Ferrari. Pak se snad budeme moci pokusit stáhnout ztrátu na Mercedes na některých okruzích,"
pokračuje Horner.
Tento víkend si v Barceloně vyzkoušejí novou pohonnou jednotku Renault, s nímž jsou těsně před prodloužením smlouvy na sezónu 2017. Šéf Red Bullu nevylučuje, že by s novým motorem mohli po úspěšném testu závodit už příští týden v Monaku.
"Pokud najdeme několik desetin na straně pohonné jednotky, pak to určitě s vděčností přijmeme. Uvidíme, jak půjde testování. Ale jestli se naskytne jakákoliv možnost na to, abychom byli v Monaku konkurenceschopnější, pak ji využijeme. Ale to je rozhodnutí pro kluky z Renaultu. My budeme testovat, a pak se podíváme na čísla," dodává Horner.