V únoru a březnu dostali zaměstnanci Sauberu své výplaty s týdenním zpožděním, jak uvedl server autosport.com, duben není v tomto směru opět výjimkou. Nicméně vedení týmu doufá, že se co nejdříve povede nalézt řešení, aby peníze byly na účtech pracovníků včas. Byla už přijata určitá úsporná opatření, o kterých už jsme informovali.
Že situace není příznivá dosvědčil i Marcus Ericsson, který neočekává další dva nebo tři závody žádné vývojové práce. Jak uvedl manažer Beat Zehnder, v současné době je nutné co nejdříve zajistit silného sponzora, protože se stávajícím rozpočtem to není možné. Moniša Kaltenbornová se usilovně snaží, ale zatím jsou jediným výsledkem odchody zaměstnanců: těsně před sezónou odešel technický ředitel Mark Smith, po třech měsících u týmu se rozloučil i závodní inženýr Tim Malyon.
Zehnder rovněž uvádí, že týmu zkomplikovaly život také okolnosti, které příliš se závoděním nesouvisí - směnný kurs a týmová základna ve Švýcarsku. "V roce 2007 byl kurs dolaru k švýcarskému franku 1,5. Takže naše příjmy v dolarech v podstatě poklesly o 50 %. Další věcí je, že většina týmů má svůj personál, techniky a mechaniky ve Velké Británii. Ve Švýcarsku je možná krásná scenérie a příjemný pobyt, ale pro motorsport tu asi není nejlepší místo."