Na čí stranu se postaví soukromé stáje?

Daniel Šupa, 22. února 2005, 10:28 Google+

Nejde sice o rozhodující hlasy, přesto je jejich postoj velmi důležitý.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Monteiro, Tiago

Monteiro, Tiago | foto: Jordan Grand Prix

Sdílejte článek

Švýcarský Sauber Petronas konzultoval rozhodnutí se svými partnery, především Petronasem a Credit Suisse. Výsledkem bylo připojení k továrním týmům McLaren Mercedes, BMW Williams, Renault, Toyota a BAR Honda. Tímto vyslovil Peter Sauber podporu přípravě nového šampionátu, který by měl vzniknout v roce 2008.

Minardi se na stranu GPWC postavilo už při posledním setkání šéfů týmů. Ve hře jsou tak ještě Red Bull a Jordan / Midland. Oba týmy jsou soukromé a pro jejich přežití je potřeba zajistit co nejlepší podmínky, které zatím slibuje GPWC. Pokud se i tyto stáje postaví k její iniciativě, zbude Berniemu Ecclestoneovi pouze Ferrari a tovární týmy daly jasně najevo, že pokud bude chtít Maranello přistoupit ke GPWC, nebudou nic namítat.

Blíží se tak definitivní konec současné F1? Zdá se, že jde o pořádně nebezpečnou partii. Co se týče Red Bull, společnost se ráda prezentuje jako "rebel", její podpis smlouvy s Ecclestonem a FIA tak není příliš pravděpodobný. Midland se vyjádřil, že by v příštím roce rád používal zákaznické motory od Ferrari. Pokud má Alex Shnaider i nadále tento záměr, je Midland asi blíže Ecclestoneovi.

To nakonec potvrdil bývalý vlastník stejnojmenné stáje Jordan, který řekl, že sliby GPWC jsou pěkné, ale on sám nevěří vůbec tomu, že by se automobilky staraly jakýmkoliv způsobem o soukromé stáje, kdežto u Ecclestonea měly vždy své zastání...


Foto: Jordan Grand Prix

Vytisknout

Diskuze: Na čí stranu se postaví soukromé stáje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Coulthard, David

Počasí testům nepřeje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud