"Okruh v Číně klade zcela odlišné podmínky na pneumatiky než Melbourne a Bahrajn. Máme však dostupné stejné tři směsi, takže to bude zajímavé pozorovat, jak se vyvine relativní pořadí," uvedl technický šéf týmu Paddy Lowe. S napětím budou očekávat, jaké strategie a rozdělení tří směsí týmy zvolí.
"Je to poprvé, co uvidíte superměkkou směs na této trati. Díky novým předpisům to pravděpodobně bude mít za následek ještě extrémnější strategie, než jaké jsme viděli v Bahrajnu, kdy je nepravděpodobné, že by ta nejlepší kvalifikační pneumatika byla skvělou pneumatikou pro závod," pokračuje.
Podle něj budou v kvalifikaci chtít využít právě superměkkou sadu, ale to možná povede k zastávkám během prvních pěti kol. V paték tak prý inženýry čeká kus práce při studování dat a strategických možností. A svou roli může hrát, jako obvykle, i počasí.
"Může tam být docela teplo, ale může být také chladno jako v Belgii. Variabilita může ztěžovat život, pokud jde o práci na nastavení i strategii, vždy jde proto o náročný víkend. My ale do Šanghaje jezdíme rádi. Jde tradičně o náš silnější okruh, kde jsme v poslední čtyřech závodech získali čtyři pole-position a tři vítězství," dodává.