Massa: Nový formát kvalifikace způsobí chaos

Petr Hlawiczka, 25. února 2016, 06:25 Google+

Felipe Massa novými pravidly moc nadšený není. Podle něj změna kvalifikace zřejmě způsobí chaos, jelikož se předním týmům bude moci snadno stát, že z ní vypadnou předčasně.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 26.02. 08:30) Napište svůj názor
Start závodu

Start závodu | foto: F1NEWS.cz

Sdílejte článek

"Nevím, jestli se mi to líbí nebo ne. Myslím, že potřebuji trochu více času, abych si sedl a pravidla pochopil, porozuměl té změně. Jediná věc, které rozumím, je to, že chtějí vytvořit trochu chaosu - a k tomu určitě dojde," popisuje pilot Williamsu.

"Jsem si jistý, že to nějaký chaos způsobí. Auta, která by se měla zřejmě kvalifikovat více vpředu, budou mít problém, a pak budou muset startovat zezadu. Je to tedy něco, co pro vás [média] může být zajímavé, ale jestli to je lepší nebo ne, to ještě nevím," pokračuje Massa.

Na otázku, jestli je kvalifikace tou oblastí, na které by se vedení F1 mělo při změně pravidel soustředit, odpovídá: "Myslím si, že nejdůležitější je, aby fanoušci viděli souboje. Chtějí vidět předjíždění, auta těsně vedle sebe. Fanoušci nechtějí vidět vítězit jen jedno auto."

img-responsive

Felipemu Massovi se nový formát kvalifikace moc nezamlouvá | foto: Williams F1 Team

"Jestli můžete šampionát zlepšit, fanoušci budou rádi. Myslím si, že to je ten hlavní problém. Není ho snadné vyřešit. Možná hlučnost aut, ale kromě toho si fanoušci podle mě přejí vidět vyhrávat závody různé vozy. To je hlavní cíl, což je pro F1 nejobtížnější zařídit," dodává brazilský pilot.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Massa: Nový formát kvalifikace způsobí chaos

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 26.02.2016 08:30 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Abú Zabí

Williams přebírá technické pracovníky Red Bullu a Renaultu, k tomu nastupuje Fry a De Beer

Fernando Alonso a Lewis Hamilton před závodem v Abú Zabí

Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Pneumatiky Pirelli

Pirelli už letos nebude nové pneumatiky testovat během závodních víkendů. Proč experiment nevyšel?

Max Verstappen s trofejí za třetí místo po závodě v Singapuru

"Verstappen svou vyspělostí zcela převyšuje průměr," pochvaluje si Marko

Charles Leclerc v kvalifikaci v Abú Zabí

"Cíle mám jen ty nejvyšší," říká před novou sezonou Leclerc

Romain Grosjean při testech v Barceloně

Myšlenky na závodnický důchod? U Grosjeana ještě rozhodně ne

Desetiválcový motor Mercedes FO110H, jenž poháněl McLaren MP4-14

Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Pohonná jednotka Renault RE17

"Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Konkurenceschopnost Alfy Romeo C38 během roku 2019 postupně klesala

Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

Berger, Gerhard

Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Otvory po stranách špičky nosu jsou jasně patrné

Proč má Force India v nose dva otvory?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

  2. Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

  3. Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

  4. "Cíle mám jen ty nejvyšší," říká před novou sezonou Leclerc

  5. "Verstappen svou vyspělostí zcela převyšuje průměr," pochvaluje si Marko

  6. Myšlenky na závodnický důchod? U Grosjeana ještě rozhodně ne

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud