Na dnešní den Scuderia již týden své příznivce lákala prostřednictvím hashtagu #ReadySetRed a slibovala jedinečné představení. Ke zklamání se z toho dnes vyklubala pouze povinnost registrace a hon za body, které nejlepším desíti lidem dá možnost "sehrát velkou roli při živém přenosu z představení nového závodního vozu Ferrari."
Zaregistrovaní musí být na sociálních sítích aktivní a dělat Ferrari velkou reklamu, za což budou body udělovány. Zatím není jasné, o jakou konkrétní roli půjde, zřejmě však dostanou možnost prostřednictvím Skypu vstoupit do přenosu, popř. budou ten den pozváni přímo do Maranella.
We are about to unveil something unique. Stay tuned. #ReadySetRed https://t.co/hGDKJCAzFI pic.twitter.com/hHEHfvX7lP
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) January 16, 2016
Ukončení soutěže je plánováno na 7. února, nové Ferrari vyvíjené pod kódovým označením 667 bude odhaleno krátce poté. Předsezónní test v Barceloně totiž začíná 22. února. Bližší informace o tom, jak v soutěži Scuderie sbírat body, najdete na oficiálních stánkách zde.