"Čelíme velké výzvě a chceme, aby naše nové produkty otestovaly ty nejlepší týmy a piloti. Dva nebo tři špičkové týmy s jejich nejlepšími jezdci, to je to, co potřebujeme. Zvyšují úroveň, protože jsou mistry světa. Chceme otestovat ta nejrychlejší auta za těch nejextrémnějších podmínek," uvádí sportovní ředitel Pirelli, Paul Hembery.
Příští týden je plánovaný test pouze mokrých pneumatik v Paul Ricard, kterého se zúčastní jen tři týmy: Ferrari, McLaren a Red Bull, který nasadí své závodní piloty: Daniila Kvjata a Daniela Ricciarda, zatímco stáj z Wokingu bude jezdit s testovacím jezdcem Stoffelem Vandoornem. Italský tým své jezdecké složení zatím neoznámil. Protože půjde o prověrku prototypů mokrých pneumatik, tak přítomnost testovacích pilotů Hemberymu tolik nevadí.
Odmítá také, že by se nedokázali vypořádat s velkým nárůstem aerodynamického přítlaku od roku 2017, jak loni naznačil Mercedes: "Dokážeme vyrobit pneumatiku, která může vydržet jakékoliv zatížení budeme chtít. Nebude ale stejná jako dnes. Po zvýšení [přítlaku] o 50 či 60 procent nebudeme vídávat ten typ pneumatik, které jsme používali v posledních sezónách."
Pirelli sice již podepsalo s Berniem Ecclestonem smlouvu od roku 2017, kontrakt s Mezinárodní automobilovou federací ale stále podepsán nebyl. "Neočekávám s tím žádné problémy. Podepsali jsme už s Ecclestonem a zbytek bude následovat," soudí Hembery.