Tombazis v Maranellu před velkými čistkami na konci roku 2014 strávil 9 let. Předtím pracoval také pro McLaren či pro Benetton, prostřednictvím kterého vstoupil v sezóně 1992 do Formule 1.
"Je mi potěšením oznámit Nikolas na pozici šéfa aerodynamiky. Věřím, že toto jmenováním zesílí snahy velmi talentovaného týmu konstruktérů, který v posledních letech neměl příležitost předvést v plné míře své zkušenosti a schopnosti," uvádí technický ředitel John McQuilliam.
"Jsem si jistý tím, že společně s pohonnou jednotkou Mercedes a s převodovkou a technickým partnerstvím Williamsu nám nová struktura aerodynamického oddělení poskytne sílu zkonstruovat a neustále vyvíjet konkurenceschopná závodní auta, která nás pomůžou nasměrovat vstříc našim dlouhodobým ambicím," dodává McQuilliam.
Sedmačtyřicetiletý zkušený řecký konstruktér své jmenování komentuje slovy: "Jsem moc rád, že se můžu v tomto vzrušujícím období jeho vývoje přidat k Manoru. Tým má působivé plány a investuje do těch správných oblastí, aby na dráze naplnil své ambice, takže se hodně těším na to, že budu součástí této cesty.
Existující konstrukční tým už je velmi silný a těším se na spolupráci se skupinou lidí, abych co nejvíce využil příležitostí, které před námi leží, a pomohl nám v příštích sezónách dosáhnout v poli pokroků."
Manor je posledním z týmů, který dosud nepotvrdil svou jezdeckou sestavu pro letošní sezónu. Na konci minulého ročníku prošel personálním zemětřesením, když jej opustili šéf John Booth a sportovní ředitel a prezident v jedné osobě - Graeme Lowdon. Na pozici závodního ředitel prozměnu přišel Dave Ryan.