Patnáct let na stupních vítězů tryskal lahodný mok z lahví nesoucích etiketu Mumm. Tato éra nyní končí - jak bylo oznámeno, na její místo nastoupí šampaňské Moët et Chandon, slavící návrat do F1 nejen jako dodavatel oslavných bublinek na pódia, ale také v roli sponzora McLarenu (více zde). Mumm ovšem bude nadále v motoristickém sportu působit, protože už na konci loňského roku avizoval svou účast v seriálu Formule E.
"Jsme hrdí na naši minulost a také na fakt, že jsme patnáct let působili jako oficiální dodavatelé šampaňského pro Formuli 1. Vidím v tom obrovský úspěch, pokud jde o zviditelnění a přítomnost v povědomí fanoušků. Musíme však neustále inovovat, přitahovat a rozšiřovat hranice naší působnosti, proto jsme se rozhodli prozkoumat novou příležitost, která se týká Formule E," vyjádřil zástupce koncernu Pernod Ricard nový směr značky Mumm, která pod zmíněnou společnost spadá.
"Je to skutečně radikální změna, která souvisí s hodnotami naší značky a akceptuje přirozený vývoj v motoristickém sportu," praví se dále v prohlášení. Mumm před patnácti lety převzal štafetu právě od Moët Chandon, tato značka předtím působila ve Formuli 1 jako oficiální dodavatel šampaňského v letech 1966 až 1999.