Rakouský tým se pokoušel jednat se Stříbrnými šípy o dodávkách jejich pohonných jednotek, k dohodě ale nakonec nedošlo, a tak zůstává u Renaultu, který si letos bude přejmenovávat na TAG Heuer.
Red Bull loni nevyhrál ani jeden závod, podle Ricciarda by to s motory Mercedes ale mohlo být jiné: "Od Maďarska auto podávalo nejen lepší výkony, ale také se snadněji nastavovalo. Naše páteční večery končily mnohem dříve."
"Bylo to jako v roce 2014, pohybovalo se to v tom rozmezí. Buď jsme to rozmezí našli, nebo se zkrátka rozšířilo. Příznaky se objevily v Silverstone, ale naplno se to otočilo v Budapešti. Upřímně bych řekl, že od Budapešti jsme mohli vyhrát přinejmenším několik závodů, kdybychom měli Mercedes za zády," pokračuje pilot Red Bullu pro Autosport.
Jeho tým z počátku sezóny dost doplatil na změnu pravidel, která se týkala nosu: "Začalo se to zlepšovat, když jsme v Silverstone nasadili novou kombinaci nosu a křídla. Vím, že prošli mnoho nosů a že jsme vyzkoušeli hodně kombinací. Šlo zřejmě o něco, co jsme nevyřešili nejlépe hned, jak jsme mohli."